פעילות גיבוש לגן

פעילות גיבוש לגן

שלום לכולכם מחפשת רעיונות נחמדים לפעילות גיבוש גן טרום חובה-חובה מדובר על גיבוש של שבת בבוקר בפארק, הורים וילדים. אשמח לשמוע פעילויות נחמדות שיצא לכם לחוות, או רעיונות מקוריים וחדשים.
 

dafgol

New member
על כמה ילדים מדובר ? מה התקציב? אם בכלל...

אולי לעשות כמה פינות הפעלה : הכנת בצק ואפייה על טאבון, הדבקה וציור , משחקים, תאטרון בובות ( הורים שיציגו סיפור אהוב ). אם מדובר על תקציב מכובד...אולי מתנפחים, אולי להביא מישהו עם חיות, או ליצן. אנסה לחשוב על עוד דברים, יש לנו פה סטודנטית להוראה שכרגע בלימודים, בטח בערב תיכנס ותוכל לעזור ולהציע עוד דברים.
 

dafgol

New member
מק../images/Emo78.gif

י אהבה איפה את? בטוחה שיהיו לך רעיונות.... < ועניתי לך למסר, חשבתי שכבר תהיי בבית
>
 
הממ... אולי מעין הפנינג ספורט?

קליעה למטרה, באולינג, תחרות קפיצה על רגל אחת, תחרות מסירות.
 
הממ...

אז אולי לעשות פינות כמו פינת יצירה עם מדבקות, פינת יצירה בפלסטלינה וכל מיני כאלה? למרות שלדעת גם הספורט יתאים לגילאים האלה, לא מדובר במשהו שילדים בני 3 לא יודעים לעשות, אפשר פשוט לעשות את זה ברמה נמוכה, יותר להתאים את זה לגילאים שלהם- למשל הטלת בייגלה כזה מפלסטיק שייקלע ישר למקל כמו המשחק הזה שיש לתינוקות.
 
תודה רבה. אכן קלעת למה שהכנו בסוף

מתחלקים ל-3 קבוצות, עוברים בשלוש תחנות. תחנה אחת- צביעה של תבניות גבס (הכנו מראש) תחנה שניה - משחקי מצנח, עם אופציה לתחרות "שרשרת נעליים" אם נמאס מהמצנח לפני שעוברים תחנה. תחנה שלישית- משחקי קליעה- קליעה של 'כדורי אוהל' לחורים בציור (ציורים גדולים מאוד, על קאפה, כשהחור שאליו קולעים את הכדור משתלב בציור), קליעה של חישוקים לרגליים של כיסא הפוך, ואופציה של משחק עם כדור אם נמאס (תחרות בין שני טורים, שמעבירים את הכדור מאחד לשני בין הרגליים- מכירים?) חוץ מזה, אוכל, גן שעשועים, ומפגש חברתי
 
למעלה