פעילויות בגיל חודשיים לתאומות...

פעילויות בגיל חודשיים לתאומות...

שלום אילו פעילויות אנחנו אמורים לעשות עם התאומות שלנו? הן בנות חודשיים. יש לנו כסא נדנדה שמדי פעם אני שמה אותן, אני שמה אותן גם בעריסה ולפעמים באוניברסיטה (אף על פי שהן עדיין לא מושיטות ידיים). אבל מה עוד אמורים לעשות איתן? לשחק איתן עם צעצועים או שזה עדיין לא השלב הזה?.. אשמח לסדר יום של ילדים בגיל שלהם. תודה
 
פעילויות לגיל חודשיים

לשים על הבטן כמה שאפשר..... על מזרן או שמיכה בסלון.......לשים צעצועים מענינים מולם.......ספר עם תמונות..... אוניברסיטה למצב של בכי על הבטן אפשר להפוך על הגב טרמפולינה ונדנדה הן סבבה רק לא להפריז עדיף על הבטן. לדבר איתן בלי סוף....... לשיר שירים לחבק בידיים המון....... מוסיקה נעימה ברקע..... זהו בערך בגיל הזה העולם הוא עצמו הגירוי הכי חזק שיש....... אה גם לצאת לטיולים ולשים על הבטן בעגלה ולתת להם לראות את העולם... עצים עלים וכד'.
 

ממה מיה

New member
קודם כל כמה שיותר על הבטן

וכמה שפחות בטרמפולינה/כסא נדנדה. חשוב שהן יחזקו את חגורת הכתפיים. כשהן על הבטן שימי מולן ספר תמונות, ספרי להן מה תמונות. אפשר להרגיל אותן לצלילים שונים: רעשנים, מוסיקה, שירים. לשים אותן על הבטן, זו מול זו.
 

ממה מיה

New member
האמת ? לא חייבים לקנות כלום

כמו שמאיה ועוד 3 כתבה. הדיסקים של מוסיקה כביכול לילדים זו שיטת שיווק שעובדת (גם עליי, מודה), כל מוסיקה, כל צליל חדש שתשמיעו להם ותחשפו אותם יתאים. בין אם זה הכלב/חתול של השכנים ובין אם מוסיקה ברדיו. צריך להיזהר גם לא להגזים עם גרויים - מוסיקה+ספר תמונות+כלב נובח+אמא מדברת נראה לי קצת מוגזם וגרוי יתר שיכול גם להפריע אח"כ להרדמות ולהביא לאי שקט.
 
אם את רוצה לשים מוסיקה

שמתאימה לקטנים אז יש את ביבי אינשטיין מוסיקה לשעת משחק, יש את חלום קטן, אצלי אוהבים ללכת לישון איתו, 100 שירים ראשונים וכד'. כל מוסיקה טובה ומומלץ גם לשמוע מוסיקה של "גדולים".......כדיי לא להשתגע.
 
לא לעשות כלום

פשוט להיות שם. אני יודעת, זה מרגיש מוזר, אבל להפוך כמו שניצלים בטן גב ולשמוע יחד איתם מוזיקה (שאת אוהבת, לא של ילדים דוקא), זה בערך הכל. הם גם מאד אוהבים לטייל בחוץ אם יש לכם מקום מוצל ונעים.
 
כל חודש הוא שינוי גדול

אצלם......... פעילויות למה הכוונה?.......... עד שהם זוחלים את על תקן ליצן החצר ואף אחרי זה........ תלוי באופי הילד.
 
למעלה