פעולת פרידה

פעולת פרידה../images/Emo7.gif

אני נאלצת לעזוב את ההדרכה של השכב"צ כתוצאה מאילוצים(אהמ האמ אבא...) ולכן יום שישי אני רוצה להעביר פעולת פרידה, מכיוון וזו הפעולה האחרונה שלי, ואני רוצה גם שהם יבינו שאני לא עוזבת בגללם. יש רעיונות לפעולת פרידה? ו/או למשו קטן להכין להם שיזכרו אותי? (מדובר בילדים בכיתה ג'). אוף צד אחד רוצה לעזוב כי הם מרגיזים...וצד שני..לא רוצה כי אני אוהבת חלק מהם מאוד...וגם סיבת העזיבה מסריחה..אוף. כולופן..הצעות? (והייתי פעילה בזמן האחרון הא?)
 
למעלה