פעוט בגיל שנתיים וחודשיים- הפראקטיב

dotcom1

New member
פעוט בגיל שנתיים וחודשיים- הפראקטיב

שלום רב, בני בן שנתיים וחודשיים , הוא נהיה ממש "מפלצת" קטנה מתחיל להרוס דברים דווקא זורק דברים שמתעצבן הכל התחיל בפתאומיות לפני שבוע, לפני כן אשפר היה להגיד שהוא היה כמו מלאך קטן- כמובן שהיו לו עקרונות משלו , מעשי קונדס כמו כל ילד וכו', השאלה שלי האם מדובר בסוג של היפראקטיביות?? חשוב לציין שהוא בבית מטפס בלי סוף על שולחנות וכיסאות מה שאני מתעקשת שהוא לא ייעשה זאת אך הוא לא מקשיב לנו - עושה לרוחו, בגן - התייעצתי עם הגננת- היא אומרת שגם בגן הוא לא נח לרגע אבל היא גם טוענת שזה גיל כזה ושאני לא ייצפה ליותר מידי גם בריכוזים הוא לא תמיד יושב אולי 5 דקות, חשוב לציין שאם הוא רוצה לשחק במחשק מסויים או בדר"כ חדש - יש לו "תחת" לשבת אבל זה לא קורה הרבה, האם גם בגיל זה יש אשפרות לאבחנה? מה התופועות? מצטערת על אורך השאלה אך אני פשוט מודאגת...רונית
 

dotcom1

New member
המשך

חשוב או שלא חשבו לציין שהוא מטורף על מוסיקה מאוד אוהב לשמוע מוסיקה ובעיקר בזמן ההקשבה לנוע לצלילי המוסיקה מהיותו בגיל שנה(ממש מתנדנד- מצד לצד), עוד חשוב שרואים שהוא כולו קשוב מה שזה טוב למילים של השירים כי הוא חוזר אחריהם...אז האם בכל זאת יש בעיה?
 

05 מיכל

New member
אולי כן ואולי לא

ראשית, אם זו תופעה של השבוע האחרון, אולי כדאי להתייעץ עם רופא הילדים. אולי יש בעיה בריאותית כלשהי שגורמת לילד חוסר שקט. שנית, זה יכול להיות ההתמרדות של גיל שנתיים. גבולות ברורים בצירוף של אפשרויות בחירה הם חשובים מאוד. ואם עדיין את מרגישה שיש כאן משהו מעבר לכל זה, ייתכן שאכן יש. אבל בגיל הזה לא מקובל לאבחן, אלא לטפל בכל בעיה שמתעוררת. מומלץ לפנות למכון להתפתחות הילד.
 
למעלה