פסנתר חשמלי ימהה או רולנד?

bifer

New member
פסנתר חשמלי ימהה או רולנד?

מישהו מכיר מקרוב את שני המותגים ולמד את הנושא מקרוב או ראה את המכשירים של שתי החברות ועמד על טיבם ויכול לומר לגבי טיבם של אלו מול אלו? מה מומלץ יותר? האם ההבדלים ביניהם הם עניין של טיב ואז לאיזו חברה יש יתרון? או זה רק עניין של טעם? אשמח לשמוע דעות לכאן ולכאן מכל מי שמכיר את הנושא מקרוב?
תודה!
 
היי

היי
שני המותגים בראש הפירמידה
הן מבחינת איכות והן מבחינת סחירות
בפסנתרים חשמליים
אבל במבחן התוצאה אם אתה שואל מי בכל זאת מועדף על מוסיקאים אז התשובה היא רולנד
שלומי דגול
 

bifer

New member
תודה שלומי על התשובה המהירה והמקצועית. ושאלה בפנים

תודה על המידע. ניכר שאתה מתמצא היטב בתחום.
מסקירת הנושא ברשת, מצאתי שהמותגים המובילים בפסנתרים חשמליים הם רולנד וימהה. לאיזו חברה ודגם שלה יש את צליל קרוב לפסנתר האקוסטי (שלולא כל המגבלות הייתי רוצה לרכוש אותו) פסנתר כנף של steinway & sons. שאהבתי את צלילו מכל האחרים. נעים, ערב ויוקרתי.
אתם המלצתם על שני מכשירים: ימהה P255 ו-רולנד מסדרת FP . בדקתי לגביהם, ומצאתי מכשיר מתקדם של רולנד FP50 שאפשר להשיג אותו בחלילת במבצע במחיר דומה לימהה P255. האם אתם מכירים את הדגם רולנד FP50 מה יש לכם לומר עליו? האם אתם יודעים אם זהו הדגם של רולנד שמקביל ברמה לימהה P255 או שהוא ברמה נמוכה ממנו. כי כאשר מדובר במכשירים באותו מחיר עדיף תמיד לקחת את המכשיר שברמה גבוהה יותר. איזו חברה אתם הייתם מעדיפים ואיזה דגם שלה?
האם שניהם מתאימים לכל סוג מוסיקה? מוסיקה יהודית, שירי נשמה, שירים קצביים של שמחה, נעימות של יצירות קלאסיות, של שירים עבריים ולועזיים. אבל רגילים. לא רוק, לא פופ ולא ג'אז.
ברור שבהמשך גם אסע לחנות ואבדוק את המכשירים בשטח. אבל רציתי לבוא עם כיוון כל שהוא, ולשמוע דעת מומחה ממוחה כמוך, שמתמצא היטב בשטח ואמין יותר מן המוכר בחנות עצמה.
אוכל רק לומר שהצליל של הרולנד נשמע כבד יותר וקורב לאמיתי. אבל גם הימהה שהוא צליל דק וקל יותר, הוא נעים והמכשיר ידידותי והחברה מוכרת מאוד לכולם.
תודה רבה מראש!
 
היי

שלומות
fp50 של רולנד הוא יותר מומלץ
מכל בחינה שהיא
צליל
מגע
סחירות
פשוט כלי נהדר
בהצלחה
 

bifer

New member
ישר כוח, שלומי.

תודה ענקית וישר כוח עצום, שלומי. הודות להמלצתך אני חושבת שאלך על המותג והדגם הזה מכל מיני בחינות. תודה שעזרת לי לבחור והלחליט. נראה שהוא אכן שווה את המחיר וברמתו יוכל ללוות אותי לשנים הבאות.
 
למעלה