פסי הרכבת בארץ
פסי הרכבת בארץ
לפני זמן מה שאל מישהו בפורום מה הוא מקור חלקי המסילה בארץ, ועניתי תשובה כזו או אחרת שאמרה בין היתר שעיקר הפסים מגיעים מבריטניה ומגרמניה. בינתיים החכמתי ולמדתי דברים נוספים, וקראתי בגליון של Railway Gazette International מספטמבר 2000 שרכבת ישראל חתמה על חוזה עם החברה הצ'כית Trinecke Zeleznarny לאספקת 30000 טון של פסים בגדלים UIC50, UIC54 ו-UIC60 לאורך חמש שנים בשווי 11 מליון דולר. כל יום לומדים משהו חדש (אם כי אין לי כרגע שום דרך לוודא את אמיתות הידיעה הנ"ל, ולצערי נתקלתי בעבר כבר בידיעות כוזבות ושגויות הנוגעות לאיזורנו במגזין הנ"ל)
פסי הרכבת בארץ
לפני זמן מה שאל מישהו בפורום מה הוא מקור חלקי המסילה בארץ, ועניתי תשובה כזו או אחרת שאמרה בין היתר שעיקר הפסים מגיעים מבריטניה ומגרמניה. בינתיים החכמתי ולמדתי דברים נוספים, וקראתי בגליון של Railway Gazette International מספטמבר 2000 שרכבת ישראל חתמה על חוזה עם החברה הצ'כית Trinecke Zeleznarny לאספקת 30000 טון של פסים בגדלים UIC50, UIC54 ו-UIC60 לאורך חמש שנים בשווי 11 מליון דולר. כל יום לומדים משהו חדש (אם כי אין לי כרגע שום דרך לוודא את אמיתות הידיעה הנ"ל, ולצערי נתקלתי בעבר כבר בידיעות כוזבות ושגויות הנוגעות לאיזורנו במגזין הנ"ל)