אן כ,מרגישים שהיום זה לא כתמול שלשום.תחושות
שליליות חדשות בכל מיני מובנים,חוזרות ומטרידות אותך.כמו דיכאון,התנהגויות נסוגות,תגובות תסכול,כעסים לא נשלטים,והרשימה ארוכה ארוכה.יתכן מאש שהאנשים האוהבים אותך,מרגישים בשינויים שחלים בך,וחושבים שמשהוא עובר עלייך,משהוא לא טוב קורה לך,דואגים לשלומך וחושבים שאת זקוקה לעזרה.לא תמיד אדם מרגיש בכך,לעיתים יש צורך באדם אחר בכדי להסב את תשומת ליבו.אם את מתלבטת,הטוב ביותר,יזמי פגישה אחת עם פסיכולוג קליני,בדקי יחד איתו מצבים,תחושות ורגשות,ותוכלי לקבל הערכה אובייקטיבית שתכוון אותך מה לעשות.זה אפשרי כמובן בקופת החולים שלך,במחיר מסובסד.