האמת ? ../images/Emo120.gif
לך על הקלאסיקות של שנות ה 90 לפי דעתי זה הטראנס הכי טוב שיש מאסטרל פרוג'שיין ועד ההתחלה של אינפקטד תוכל למצוא הרבה חומר טוב בחנויות "שכונתיות" שעדיין מחזיקות חומר מהסוג הזה והמחירים יהיו מצחיקים לדעתי אם אתה מהמרכז תנסה בקרמבו בשינקין אם אתה מהצפון תנסה בג'אנק (יש חומר טוב בשני הסניפים)