פסטיבל סן רמו 2026 הולך ומתקרב 🎵🎶🥁

mati02021

Member
לאחר שזרחה וניצחה בשנת 2024 כשזכתה בפסטיבל סן רמו עם "La Noia", אנג'לינה מנגו לקחה הפסקה לא רצונית ככוכבת פופ. בעיות במיתרי הקול והצורך להחזיר איזון נפשי, היא ביטלה סיבובי הופעות באיטליה ובאירופה.
באינסטגרם היא נראתה רק במסגרות אינטימיות וספונטניות, חזרה ללימודיה באוניברסיטה ומצאה את עצמה מחוץ לאור הזרקורים.כעת, לעומת זאת, הדברים משתנים.
היא עברה תקופה קשה, עד כדי כך שסירבה לחזור לבמה כאורחת בשנה החולפת בפסטיבל. כעת, לעומת זאת, נראה שהיא מוכנה לחזור למשחק ולהחזיר את המוזיקה שלה לאריסטון 2026,לחזרה זו יהיה גם ערך סמלי, הקשור לצמיחה האישית והאמנותית שעברה בחודשים האחרונים.
באינסטגרם,משפיען ידוע רמז שאנג'לינה "עובדת על שיר חדש.. שנוצר במיוחד עבור סן רמו 2026".
השיר הזה יכלל, (אם יתקבל), ברשימה של השירים הגדולים בפסטיבל, בבימויו של קרלו קונטי.

Sanremo 2026: Possible return of Angelina Mango? - Eurovision News | Music | Fun

הפסטיבל יתקיים בין ה-24 ל-29 בפברואר, בניצוחו של קרלו קונטי כמו השנה החולפת,רק הרבה יותר מאוחר מהרגיל, כדי להימנע מתשומת הלב עם אולימפיאדת מילאנו-קורטינה. לאחר חודשים של פגישות, ספקולציות ומאבקים משפטיים, רשות השידור האיטלקית RAI ועיריית סן רמו אישרו רשמית את המשך שיתוף הפעולה ביניהן בהפקת פסטיבל המוזיקה של סן רמו. בקיצור, RAI שבויה של סן רמו, לה היא משלמת 7 מיליון אירו בשנה, שלא לדבר על ההשפעות העצומות שנגרמו. אבל גם ההפך הוא הנכון, בהתחשב בכך שכדי להיכנס לדמיון תרבות הפופ, אתה צריך להיות ב-RAI.

החדשות מגיעות לאחר חודשים של אי ודאות ודיון אינטנסיבי בנוגע למיקום הפסטיבל. מוקדם יותר השנה, הדיונים בין RAI לעירייה הגיעו לקיפאון, מה שהצית ספקולציות לפיהן האירוע ההיסטורי עשוי להיות מועבר לעיר אחרת בפעם הראשונה מזה עשרות שנים. דיווחים בתקשורת הציעו כי ניתן לשקול ערים מארחות חלופיות, בעוד שחלקם אף שיערו על הקמת אירוע מוזיקה חדש לגמרי על ידי RAI במקרה של קריסת המשא ומתן. הדבר עורר תגובות חזקות וזועמות מצד מעריצי התחרות , אנשי מקצוע בתעשייה ורשויות מקומיות, כולם מודאגים משימור המורשת הייחודית של סן רמו.

עם העסקה הקרובה, נראה כי ספקות אלה התפוגגו - לפחות לעתיד הנראה לעין. לאור תיאור מפורט של הרקע וההתפתחויות שהובילו להחלטה.

אז בואו נעבור לרשימת השמועות,עם הבהרה אחרונה אחת: נותרו שלושה חודשים עד להכרזה, לא כל השירים הוגשו, ועדיין לא ידוע אם יהיו 30 שיתחרו בתחרות כמו בשנתיים האחרונות (שנה שחלפה 29 כי נפסל הזמר לאחר שהסתבך)

בין השמועות הנמשכות ביותר היא זו של טיציאנו פרו. יש דיבורים על הופעת בכורה בתחרות, שאם תאושר, תהיה לה משקל עצום, במיוחד לאור העובדה שייתכן שהוא לא יופיע לבד. על פי "אילמסאג'רו", יש פרויקט שיראה אותו בזווג עם הראפרית מאדאם. השניים כבר עבדו יחד מאחורי הקלעים ויש להם שיר מוכן כבר זמן מה. רעיון זה, אם יתגשם, ייתן לפסטיבל טוויסט משמעותי באמת, ויאחד שני דורות ושני סגנונות שונים אך מסוגלים להשתלב.


קונטי היה חכם בהבנת מצבו הנוכחי של פרו,מצב מעבר של ממש:מנהלת חדשה,פאולה זוקר,חברת תקליטים חדשה, שוגר של קטרינה קאסלי לאחר עזיבת יוניברסל,נושאים חדשים (אלה שמכירים את חברת שוגר אומרים שהם פחות עצובים מהרגיל),וצליל חדש.כמובן,נחוץ שיר בעל השפעה מיידית, אבל פרו זמין לסגור את המעגל באמצע הזירה לאחר שהדלתות נטרקו בפניו על ידי הפסטיבל בשנות ה-90 כשחקן חדש עם שאיפות,והופעותיו הרבות לאחר מכן כמאסטרו נערץ.באפריל 2024,הזכירה לראשונה מאדאם את קיומו של השיר הזה.

דואט נוסף שיכול להתממש, שכבר שיערו ביולי האחרון על 2 אמנים שחולקים כמה דברים: מוצאם הנפוליטני, השתתפותם ב"אמיצ'י", אהבה למוזיקת R&B, עליה הם שאבו בפרויקטים האחרונים שלהם, וחברות אמיתית.
מדובר על
LDA ו- AKA 7EVEN.

דואט בלתי צפוי נוסף עשוי לראות את הופעת הבכורה של אחת הזמרות-יוצרות המבוקשות ביותר של הזמן האחרון, שהיא גם מפיקת מוזיקה (אלבומה האחרון פאבי),לצד זמר-יוצר שהופיע בפסטיבל רק פעם אחת ב-2019:מדברים על Emma Nolde יחד עם הזמר מוטה
שהשתתף בתחרות ב 2019 עם השיר
Dov'è l'Italia"
והגיע למקום ה 14.

הדואט האחרון עשוי להיות סנסציוני מכמה סיבות. ראשית,הוא יראה את חזרתו לתחרות בפעם השלישית של אמן שלא רק אמר שהוא מפחד מהבמה של אריסטון, אלא שתמיד הוא נושא שיחה חם ,מדובר על הראפר פדז ומרקו מסיני שהופיעו יחדיו השנה בערב הקאברים.

השמועות אף מדברות על
הופעה ראשונה לראפר Caparezza(ראש מתולתל" בניב מולפטה, עיר נמל בחבל פוליה,בדרום איטליה) שהשתתף בסן רמו אך בג׳ובאני לפני כ 30 שנה.


בין השמות הצעירים מוזכרים שמות כמו
סנג'ובאני,שביטל את אלבומו וסיבוב ההופעות שלו כדי לטפל בבריאותו הנפשית,ובחודשים האחרונים חזר לעסוק במוזיקה.הבמה שבה הגיע לשיא המשבר שלו עשויה להיות הבמה הנכונה לקאמבק שלו.
מיקלה בראבי,אלפא,בלנקו,אירמה,הזוכה בג׳ובאני השנה SETTEMBRE (שהיה גם חבר צוות השיפוט האיטלקי לתחרות האירוויזיון בשנה החולפת)
וטננאי שעובד כעת על מה שהוא מכנה האלבום החשוב ביותר בחייו.

הופעות הבכורה של שתי זמרות-יוצרות מוערכות נוספות בשנים האחרונות יהיו איכותיות: LA NIÑA, שהופיעה כאורחת של ביגמאמא בערב הקאברים ב 2024 ו STE אמן שנבחר על ידי Spotify כאחד האמנים המאוזנים למעקב ב-Spotify Radar 2024


מבין הזמרות :שרה טוסקאנו,לבנטה,מארה סאטי, מליקה איינה,הראפרית הפרובוקטיבית Myss Keta וסרינה ברנקלה צפויה גם לחזור שנה שניה ברציפות, הפעם עם בלדה.
כזכור אלפא היה אמור להשתתף לפני כמה שנים בג׳ובאני אך באודישן הסופי לא יכל להשתתף משום שחלה בקורונה, דרך כוכבו בזכות קאבר לשיר של ארמניה לתחרות מ 2022 snap של רוזה לין.הוא השתתף בתחרות ב 2024 וקטף את המקום העשירי אך בערב הקאברים הוא שר דואט עם הזמר הותיק שזכה בפסטיבל ב 2011 רוברטו וקניוי ״Sogna, ragazzo, sogna״
״חלום ,ילד חלום״
הדואט זכה לשבחים רבים ובאופן חריג יצא כסינגל שמכיל בית נוסף בסיום חדש לשיר המקורי שנכתב ושר אלפא.הדואט זכה להצלחה ניכרת מיד,עוד לפני יציאתו כסינגל דיגיטלי.
אלו הם מילותיו הנפלאות :

״והם יגידו לך מילים אדומות כדם
שחור כמו הלילה
אבל האם זה לא נכון, ילד
הסיבה הזו עומדת תמיד עם החזקים ביותר
אני מכיר משוררים
שמזיזים נהרות במחשבה
ואין סוף מלחים
שיכולים לדבר אל השמיים
עצום עיניים, ילד
ותאמין רק למה שאתה רואה בפנים
קמוץ אגרופים, ילד
אל תתן לזה להתחמק לרגע
תכסה את האהבה, ילד
אבל אל תסתיר את זה מתחת לגלימה
לפעמים מישהו עובר ליד
לפעמים יש מישהו שיראה את זה

חלום, ילד, חלום
כשהרוח עולה
בדרכי הלב
כשאדם חי
לפי דבריו
או שהוא כבר לא חי
חלום, ילד, חלום
אל תשאיר אותו לבד נגד העולם הזה
אל תעזוב את זה לחלום עד הסוף
עשה זאת בעצמך
חלום, ילד, חלום
כשהרוח נופלת אבל זה לא נגמר
כשאדם מת על אותם חיים
שחלמת

חלום, ילד, חלום
אל תשנה שורה בשיר שלך
אל תתן לרכבת לעצור בתחנה
אל תעצור את עצמך
שיגידו את זה בעולם
אנשים כמוך תמיד יפסידו
כי כבר זכית,אני נשבע
והם לא יכולים לעשות לך כלום יותר
העבר את היד שלך מדי פעם
על פניה של אישה,
העבר את האצבעות שלך על זה
אין ממלכה גדולה יותר
מהדבר הקטן הזה שהם החיים
והחיים כל כך חזקים
שזה חוצה קירות כדי להיראות
החיים כל כך אמיתיים
שזה נראה בלתי אפשרי שצריך לעזוב את זה
החיים כל כך גדולים
זה כשאתה עומד למות
אתה תשתול עץ זית
ועדיין משוכנע לראות אותו צומח

חלום, ילד, חלום
כשהיא מסתובבת
כשהיא לא חוזרת
כאשר הצעד האחד
זה עצר את הלב
אתה כבר לא מרגיש את זה יותר
חלום, ילד, חלום
הימים יעברו
האהבה תחלוף
הלילות יאספו
הכאב ייגמר
זה תמיד יהיה אתה
חלום, ילד, חלום
ילד קטן
בזכרוני
כל כך הרבה פעמים,כל כך הרבה
בתוך הסיפור הזה
אני כבר לא סופר אותם
חלום, ילד, חלום
השארתי לך פיסת נייר
על השולחן
חסרה רק שורה אחת
לשיר הזה
אתה יכול לסיים אותו בעצמך״
( כאן מסתיים השיר המקורי ומכאן אלפא לוקח על עצמו את האתגר ומסיים במילותיו )

״אני רוצה לכתוב אותו,למחוק אותו ולכשכתב מחדש
לקרוע דפים, להשתמש בדיו בלתי נראה כדי להסתיר אותו ולא להשאיר עקבות
אני לא יודע אם זו תהיה שירה או פסולת נייר
אחרי הכל,אני רק בן 20
אבל אתה יודע מה אני מרגיש
כל החיים לפני
ובכל זאת אני מבזבז זמן
יש כאלה שרצים כי הם בורחים
יש כאלה שרצים כי הם רודפים
אני רץ כי זה הדבר היחיד שגורם לי להרגיש טוב
אני עולה לבמה הזו כדי לשחק עם החיים
ומה אם זה ישבור לי את הנשימה?
ומה אם יישבר לי העיפרון?
ככל שנקודת ההתחלה נמוכה יותר
כך הטיפוס גבוה יותר
אבל אני מקווה שהנוף שווה את כל המאמץ
אני לא יודע מהי אהבה אבל לפעמים אני מרגיש אותה
בשקיעה, במבט,בשיא
אם אני מסתכל מסביב
אני חושב שאני בר מזל
אני לא יודע מי ברא את העולם
אבל אני יודע שהוא היה מאוהב״



מבין הזמרים הותיקים מדברים על קאמבק של
פאסטו לילי ( הנציג שלהם מ 1989)פאטי פראבו ואיחודם של של מקס פזאלי ומאורו רפטו שהרכיבו את להקת 883
שהתפרסמה בשלהי האייטיז שהאריסטון היא הבמה היחידה המסוגלת להניע מחדש קריירה או לפחות להחזיר את אור הזרקורים לאמנים שלא היה להם שיר נהדר במשך שנים: כשהם מציעים משהו מעל רמת ההגינות,זוכים לשעבר כמו ארמל מטא ואריסה(שעובדת על שירים עם Mamakass) יתחרו,כמו גם האובססיה של קונטי ללוקה קרבוני,עבור השקה מחודשת כזו,


בכתבה באתר המוזיקלי all music Italia
נרשם
https://www.allmusicitalia.it/sanremo/festival-di-sanremo-2026-cantanti-in-gara-cast-rumors.html

הופעת בכורה נוספת שציפו לה מאוד היא של הראפר קוז.
מבין הזמרות, בייבי קיי כבר הכריזה בפומבי על כוונתה להשתתף,אך נרשם שהם רואים את חזרתה של ביג מאמא כמעט ודאית.
מבין האמנים שראינו השנה בערב הקאברים, הבאים עשויים לחזור,הפעם בתחרות: צ'יילו,שיעשה את הופעת הבכורה שלו וכריסטיאנו דה אנדרה.

בשנה שעברה, קונטי המשיך בדרך של זמרים לא מוכרים מספיק עם לוצ׳יו קורסי וג'ואן ת׳יל, והוא עשוי לעשות זאת שוב השנה.
בין השמות הללו ניתן למצוא את AMARA
שגם הופיעה בשנה שעברה לצד בן זוגה סימונה קריסטיקי בערב הקאברים, שעשויה להיות הפתעה איכותית.
הופעות בכורה לתומאסו פרדסיו, מתאו בוצ׳ילי,
LUCHÈו
ואף תאמינו או לא, טומי קאש הנציג של אסטוניה השנה שהשיר שלו ״אספרסו מקיאטו״ זכה להצלחה ענקית.
טומי שם עין על הפסטיבל כבר זמן מה ולמעשה השיק קמפיין פרסום גדול עם סוני באיטליה, שהוציא סינגל חדש באיטלקית לפני מספר שבועות: "Ok".

ואחרונה חביבה אנאליזה.בקשתו הנחרצת האחרונה של קרלו קונטי: אנאליזה , הוא רוצה מאד בהשתתפותה והיא צפויה להוציא את אלבומה החדש ב-2026 שבימים האחרונים יצא סינגל מתוכו ,דואט עם מרקו מנגוני ,ופסטיבל סן רמו השביעי שלה תרצה לשאוף לניצחון לאחר שסיימה פעמיים במקום השלישי.


https://youtu.be/JE_aBfLDcWQ?si=l0DrhWmSdWFwnXQY

ברור שגם כותבי השירים, במיוחד אלו שהפכו נאמנים לפסטיבל כמו פדריקה אבטה, עובדים קשה. השמועות מספרות שהזמרת-יוצרת צפויה להיות מעורבת בשירים של סאל דה וינצ'י (עם פראדה וסטארצ'יילד) וסרינה ברנקלה. היוצר אנדראה בונומו עובד על שירה של אלטרה למבורגיני ועל שיר שפרד דה פלמה יציג.

אדווין רוברטס, שכבר זכה ב 2020 בשיר שכתב לדיודאטו, נאמר שהוא מעורב בשיר של אלטרה למבורגיני; והוא גם עובד על שירו של טומי קאש.

מחכים עד דצמבר להכרזה הרשמית...
 
נערך לאחרונה ב:

mati02021

Member
ההכרזה על הזמרים שישתתפו בתחרות תפורסם בשידור חי במהלך TG1, תוכנית החדשות המרכזית של RAI, החל מהשעה 13:30 שעון איטליה . הכרזת הקאסט - שמגיעה באופן מסורתי במהלך חדשות TG1 ביום ראשון בדצמבר - עשויה להיות מוקדמת. קונטי הודה:
"אנסה להקדים את ההכרזה על הזמרים המתחרים."

אחרי הכל, כל מי שמכיר את המנחה הטוסקני יודע שהוא שונא ספוילרים לגבי הזמרים ובתרגום חופשי : 26 (או 28) השמות הגדולים המתחרים עשויים להיות מוכרזים כבר ביום ראשון, 30 בנובמבר, ולא ב-7 בדצמבר.

נתחיל עם שתי ידיעות, אחת מוכרת ואחת פחות. תקנות סן רמו 2026 קובעות 26 הזמרים בתחרות, אך כמו בשנים קודמות, מספר זה רחוק מלהיות סופי. קרלו קונטי עצמו הצהיר:

"המספר כנראה יעלה ל-28."

בקיצור, תמיד יש מקום להגדיל את כמות הזמרים הגדולים.
קונטי סיפר ״אני מקשיב לשירים של צעירים, ואפילו אלה של שמות גדולים מגיעים. אני מקשיב להם כשאני ברכבת, בפקק, או כשאני מחכה שבני מתאו יעזוב את בית הספר. למרות שאני תמיד מקשיב לשיר בפעם הראשונה בלי אוזניות ובווליום נמוך [...] אני מקבל את התחושה של האזנה למשהו שעובד מיד, האפקטים. אבל הדבר הקשה ביותר הוא לנסות להבין את הפוטנציאל של שיר, תוך התעלמות מהטעם האישי שלי."
המנחה הודה שהוא מאוד היה רוצה את ואסקו רוסי על הבמה, אבל הזמר כבר נתן לו "לא" פומבי נחרץ.

גמר תחרות הג׳ובאני יתקיים ב-14 בדצמבר 2025, וקונטי יזמין את כל צוות הזמרים שנבחרו לתחרות בפברואר לחשוף את שמות שיריהם.
בהתייחסו לאפשרות לחזור לבמה עם חידוש חוזה, הודה קונטי שלעולם לא יסכים, משום שמבחינתו חמישה פסטיבלים זה יותר מדי. בקיצור, בשנה הבאה,RAI
תצטרך למנות מנהל אמנותי חדש,
וישנן שמועות שהבחירה תיפול על סטפנו דה מרטינו או אמדאוס

שמות נוספים שישנם שמועות ששלחו שיר מסצינה האינדי הם :
Frah Quintale


ו Fulminacci






מסצינת הראפ שלחו שירים Luchè,
בנו של ג'אני מורנדי טרדיצ'י פייטרו.
פרד דה פלמה שסיים אחרון בשנה החולפת
וטדואה.

מבין הזמרים החדשים שלחו שירים אלכס וייז
והזוכה של הג׳ובאני בשנה שעברה ספטמבררה
שקולו מזכיר מאד את מיקלה בראבי


סיכוי טוב שקרלו יביא לאריסטו את כריסטיאנו דה אנדרה, ארמל מטא ואנריקו ניגיוטי
עוד מועמדים בתחרות: ליאו גוסמן ,סאל דה וינצ'י בשיר שנכתב במשותף על ידי פדריקה אבטה, סנג'ובאני ,אלפא .וכנראה גם מחמוד, דיודאטו, בלאנקו ואקיל לאורו.
מבין הזמרות מי ששלחו שירים הן מאדאם שע״פ השמועות היא שלחה שיר חזק שמכוונת לניצחון
, אנה טאטנג׳לו , לבנטה,סרינה בארנקל,
מליקה איינה,מרינה סאטי,אמה מארון , אלטרה למבורגיני , הסולנית של come cose,קליפורניה
והזמרת הותיקה פאטי פראבו וכנראה גם אנג׳לינה מנגו, לגבי האחרונה יש ידיעות סותרות שהיא לא מתכוונת להתמודד אך בקישור שאני מצרף של האתר בהמשך של all music Italia היא כנראה כן שלחה שיר.

מעט מאד להקות שלחו שירים ויתכן שזה יהיה פסטיבל ללא להקות,נראה שאף להקה לא באמת שכנעה את המנהל האמנותי. Eugenio in Via di Gioia, הגיעו הכי קרוב, אבל נראה שהרייטינג שלהם יורד למרות עוצמת השיר שלהם - יצירה טעונה חברתית שנכתבה עם אנדראה בונומו וליאו זכריה - שכבר הייתה קרובה להיות על במת אריסטון בשנה שעברה.
בין הלהקות החוזרות נימצאת Zero Assoluto

בחזית הדואטים, השם המדובר ביותר - שהוזכר בעבר - הוא דואט בין מרקו מסיני ופדז השיר שלהם, שנכתב במשותף עם אלסנדרו לה קאווה, כבר נמנה בין המועמדים הסבירים ביותר לזכייה.

עוד שמועות לגבי זמרים הם דואט בין אלודי לרקומי





ודואט אחר "בסגנון הטנקו" בין אמה נולוד ומוטה ,
לבסוף זיווג חדש בין ג'מלי דיוורסי לכותבת השירים , פדריקה אבטה

ואז יש את סימני השאלה: מטיציאנו פרו ועד תומאסו פרדיסו, שנראה נחוש בדעתו לא להופיע כרגע - אלא אם כן תפניות בעלילה או מכירות אלבומים נמוכות יאפשרו זאת - לשרה טוסקנו, שאולי תצליח עם בלדה קליטה, ועד טומי קאש, שכנראה לא ממש שכנע את קרלו קונטי, שמשתוקק לקבל את לוצי'ו קורסי בחזרה.



https://www.allmusicitalia.it/sanremo/sanremo-2026-rumors-cast-big.html/2#google_vignette



כמו ב 9 שנים האחרונות יש את האתר שמעלה או מוריד את "הסיכויים" של מועמדים פוטנציאליים להשתתף בתחרות , מדובר רק על סיכויי ההשתתפות של כל זמר בתחרות. יש להדגיש כי האחוזים אינם מייצגים את העדפה וגם לא הערכה אמיתית, אלא תמונת מצב המתארת באופן אינדיקטיבי "סנטימנט" כללי, בדומה לסקרים שלפני הבחירות. הכל מבוסס על שמועות, השערות ורמזים, ללא טענה לוודאות.



https://recensiamomusica.com/sanremo-2026-toto-nomi-in-tempo-reale-cast-in-continuo-aggiornamento/



רשת השידור האיטלקית RAI פרסמה את התקנון לפסטיבל סן רמו 2026, ומאשרת כי הזוכה בתחרות ייצג את איטליה באירוויזיון 2026 בווינה, אוסטריה.
כמעט ולא בוצעו שינויים בפורמט או בשיטת ההצבעה. עם זאת, תוספת קטנה בסוגריים בתוך סעיף תחרות האירוויזיון עשויה לשנות את האופן שבו איטליה בוחרת את נציג האירוויזיון שלה.

בסוגריים חדשים אלה אינם מבטיחים עוד לזוכה בסן רמו 2026 את הזכות האוטומטית לייצג את איטליה באירוויזיון, כפי שהיה נהוג באופן מסורתי. במקום זאת, הם מעניקים למנהל האמנותי, דהיינו קרלו קונטי, ול-RAI את החופש לבחור משתתף אחר לחלוטין, ללא קשר לדירוג הפסטיבל. גמישות זו לא הייתה אפשרית בעבר.
אך מדובר בדיווחים סותרים משום שבאתר אחר נרשם שעשרים ושישה אמנים יתחרו בתחרות ,וכמו בשנים קודמות, הזוכה בפסטיבל סן רמו יקבל את הזכות להתחרות באירוויזיון. אם הזוכה יסרב להשתתף באירוויזיון, הזכות תוצע לסגן הזוכה, ואם יבחר לסרב, הזכות תמשיך להיות מוצעת לפי סדר התוצאות הסופיות.אך כאמור יש דיווחים סותרים לגבי כך.

לילה ראשון - כל עשרים ושישה האמנים המתחרים יופיעו, וההצבעה תתבצע בחדר העיתונות. בסוף הערב ייחשפו חמשת האמנים המובילים בסדר אקראי.


לילה שני ושלישי - מחצית מהאמנים יופיעו בכל ערב, כאשר חבר השופטים מהרדיו והצבעה בטלווטינג יצביעו למועדפים עליהם, לכל אחד תהיה 50% מההצבעה בתוצאה. בסוף הערב, חמשת האמנים המובילים ייחשפו בסדר אקראי.


לילה רביעי - כמסורת, בלילה הרביעי האמנים יבצעו קאברים לצד אמנים אורחים. הם יבצעו שירים איטלקיים או שירים בינלאומיים שיצאו לפני 31 בדצמבר 2025. תוצאות הערב לא ילקחו בשיקלול התוצאה הכוללת.

לילה חמישי - כל עשרים ושישה האמנים יחזרו לבמה עם שיריהם, כאשר חבר השופטים יצביע. הצבעה טלפונית תהווה 34% מהתוצאה, והצבעת חדר העיתונות והחבר השופטים ברדיו תהווה 33% כל אחת. תוצאות הערב ישולבו עם אלו של הלילות הראשון עד השלישי, כאשר האמנים שיגיעו למקומות ה-26 עד ה-6 ייחשפו.חמשת המובילים יעפילו לסיבוב הצבעה סופי, כולם יצביעו שוב והתוצאות הללו ישוקללו עם כל התוצאות הקודמות כדי לקבוע את הזוכה.



https://eurovisionfun.com/en/2025/1...ill-no-longer-automatically-go-to-eurovision/



וכאן פורסמו פרטים נוספים לגבי התחרות



https://eurovoix.com/2025/10/16/ita...d-as-festival-di-sanremo-2026-rules-released/

.עוד שמועות שג׳ורג׳יה תנחה לילה אחד

למי שרוצה ללמוד קצת על היסטוריה של התחרות ,יש סרטון שמסכם את הטופ 5 מאז החל פסטיבל סן רמו , ויש שם נוכחות מרשימה של טוטו קוטוניו ,אל באנו
ואנה אוקסה:


 
נערך לאחרונה ב:

mati02021

Member
בתאריך ה 30/11/25 יום ראשון בעוד שבוע יוכרזו שמות המשתתפים בתחרות .
קונטי תיכנן להכריז מחר על שמות המשתתפים אך מתוך כבוד לזמרת אורנלה ואנוני, שנפטרה היום בגיל 91 נדחתה הכרזת הקאסט ליום ראשון הבא בשעה 13:30 ( שעון איטליה ).
קרלו קונטי עבד קשה על בחירת השירים לפסטיבל. 17 בנובמבר, היה המועד האחרון להגשת השירים מהאמנים הגדולים. המנהל האמנותי קרלו קונטי, בקדנציה החמישית שלו, פרסם את הכללים, אך הקרב האמיתי, כרגיל, מתנהל מאחורי הקלעים הוא הסביר שהוא נמצא באחד השלבים הקריטיים ביותר: "זה הרגע הכי קשה, כשאני אומר 'השיר הזה כן, זה לא', זה כמו להשלים פאזל, זר פרחים כדי להבין אילו צבעים וטעמים הולכים יחד."

"אני מרגיש את האחריות הזו מאוד. ברגע שזה נעשה, החלק של הטלוויזיה מתחיל, והכל פשוט יותר. ברגע שהשירים מוכרזים, אני חושב איך לארגן את הערבים", הדגיש המנהל האמנותי שלפסטיבל הזמר האיטלקי ה-76 ,הוגשו 230 שירים. בוודאי יהיו כאלה שיתאכזבו, הסביר, בהתחשב בכך ש-200 לא התקבלו. מילים אלה מאשרות שיתחרו 30 שירים בפסטיבל.

השינוי המשמעותי ביותר נוגע לערב שישי, המוקדש לשירי קאבר: דואטים בין אמנים מתחרים מאושרים, אך עם מגבלת אורך מחמירה. הופעות לא יכולות לעלות על שלוש דקות ו-30 שניות, בהתאם לתזמון של שירים .
ישנם אמנים שאמרו ׳לא׳ אך שמועות עקשניות אומרות ׳כן׳ , שהם כן שלחו שיר לתחרות כמו
אנג׳לינה מנגו ואלפא. אך אלפא דיבר בגלוי על הלחץ שאמנים רבים רוצים להישאר גלויים. "אני לא רוצה להתמכר לפחד הזה שגורם לנו לרצות להיות שם תמיד, בכל מחיר", הדגיש, ואישר את כבודו העמוק לפסטיבל. "אני מאמין שעבור במה כזו, אתה צריך שיר שאתה אוהב ושאתה תגן עליו לנצח. וכרגע, אין לי שיר כזה".

גם אנאליזה,אירמה ובלאנקו הבהירו שהם משוכנעים שאין להם את השיר הנכון לשלוח לפסטיבל
כנ״ל שרה טוסקנו לפיכך לא מתכוונים להתחרות.

לא ברור לגבי השיר של מאדאם אם זהו אותו שיר שהקליטה בעבר עם טציאנו פרו והחליטה לשלוח בגירסת סולו שלה, בלעדיו,טציאנו פרו טען שאין לו כוונה להשתתף או שפשוט מאדאם שלחה שיר אחר.

השמועות מספרות שהזמר שזכה בתחרות בשנה שעברה Olly היה שותף לכתיבת שני שירים שהוגשו לתחרות אחד של אמה מארון והשני של הראפר קוז.

על הראפר קוז כתבתי בעבר, אמן אקלקטי שהוא חלק מסוג חדש של מספר סיפורים שהוציא מס׳ אלבומים שזכו להצלחה סבירה באיטליה אך הסינגל החמישי מאלבום שיצא ב 2017 פרץ לו דלתות ושיגר את הלהיט שלו בפעם הראשונה בקריירה שלו למקום הראשון .המבקרים הירבו להרעיף שבחים וטענו שזהו שיר בלתי נשכח אחד מאלה הדומים ליהלום גס, שהציבור יכול לפסל אותו כרצונו. נוזל, מיידי, בעל שפה אישית ואוניברסלית של כנות מתפרקת ונטולת הערצה ובזכות המלודיה הנפלאה של השיר והבחורה המהממת בקליפ עם חיוך שובה לב ועיניים קורנות , שמה שהבנתי אינה איטלקיה אלא ממוצא גרמני הקליפ לא צולם באיטליה אלא בברלין , גרמניה .
זהו אחד השירים האיטלקים המצליחים ביותר בשנות ה2,000 ששהה 5 שבועות בראש מצעד הסינגלים באיטליה עם למעלה מ 150 מליון צפיות ביוטיוב שהקליפ שלו הפך לשם דבר ועל האמצעים הפשוטים
בקליפ וכמה הם בלתי נשכחים ,תילי תילים נכתבו על הקליפ הזה בנסיון לפצח מה עבד כל כך טוב בו;




״את כל כך יפה, בלי מוזיקה ״/קוז

״רציתי לספר לך הרבה דברים,

אבל אני לא יודע מאיפה להתחיל

הייתי רוצה לפנק אותך

לתת לעולם הנורא הזה לחמוק ממך

לעמוד בינך לבין מאה להבים,

בזמן שאני מחפש את הים

אני חושב שזה לא הגיוני לצלול עמוק

אם את לא שם לשחות

ואת, את יודעת איך למלא אותי,

איך להרגיע אותי


החום הזה הולך ומתחמם ואני לא ישן

ואני מצטער אם אני לא מדבר מספיק

אבל יש לי בית ספר לריקודים בבטן

ולרקוד בלי מוסיקה, איתך

את יפה בלי מוזיקה


הייתי עושה לך מאה דברים,

אבל אני לא יודע מאיפה להתחיל

הייתי רוצה ליזום איתך

כל כך נחמד, שאת לא רוצה לרקוד

אבל כל כך יפה שאם את רוקדת

האחרים נועצים בך מבטים מרושעים

תמיד יש לך משהו ללמד

את מכניסה אותי למשבר

ובטקסט הזה אני לא יכול לצייר אותך

הייתי רוצה לקחת אותך לים,

ליתר דיוק להביא את הים אליך.



יש יותר מדי אור בחדר הזה,

החום הזה הולך ומתחמם ואני לא ישן

ואני מצטער אם אני לא מדבר מספיק

אבל יש לי שיעור ריקוד בבטן

והם רוקדים בלי מוזיקה איתך

את כל כך יפה, בלי מוזיקה

את יפה בלי מוזיקה


ואחרי הכל, כל מה שרציתי אי פעם,

רציתי את זה איתך

וזה אולי נשמע טיפשי,

אבל האמנתי בזה וגם את האמנת בזה

ואף פעם לא קל למצוא אחד את השני,

אוי לעולם, אוי לעולם

ואת אומרת לי: "עדיף שתעזוב עכשיו, מאוחר מדי"



יש יותר מדי אור בחדר הזה,

החום הזה הולך ומתחמם ואני לא ישן

ואני מצטער אם אני לא מדבר מספיק

אבל יש לי שיעור ריקוד בבטן

והם רוקדים בלי מוזיקה איתך

את כל כך יפה, בלי המוזיקה

את כל כך יפה, בלי המוזיקה״

יש לו קליפ נוסף שזכה להצלחה רבה שהינו שיר הנושא מאותו אלבום.הקליפ תוכנן, צולם והופק כולו על ידי קוז עצמו, בדירתו במילאנו שמצולם בהילוך מהיר כמו בקליפ של מדונה ray of light



השמות של המתמודדים שכנראה יבחרו די חוזרים על עצמם וכתבתי זאת בתגובות הקודמות , שמות שסיכוייהם גבוהים לראות אותם בפסטיבל הם קולומברה ומריה אנטונייטה שהינם זוג מוזיקאים עצמאיים שהוציאו אלבום משותף בשם "Luna di miele" (2025), חגיגה של אהבתם ומסעם האמנותי המשותף. שני האמנים, ששילבו את קריירות כתיבת השירים שלהם, השיקו את הפרויקט המשותף: שני האמנים הם זוג בחייהם הפרטיים. הקשר ביניהם משתקף גם במוזיקה שלהם ובראיונות שלהם, שם הם נראים שותפים לקשר והומוריסטיים. היא כבר כיכבה על במת אריסטון בשנת 2020 כאורחת יחד לבנטה ופרנצ'סקה מיקאלין, במהלך ערב שהוקדש לקאברים.






השמועות מספרות שייתכן ויהיו מספר שיא של זמרות מדברים שייתכן וכמעט מחצית מהקאסט יהיו זמרות כמו : קליפורניה ( הסולנית של coma-cose ),פאטי פראבו, לבנטה,






אריסה,מליקה איאנה,סרינה ברנקלה,אמה נולדה (בדואט עם דיודאטו) לה ניניה,אמה מארון, מאדאם,אנה טטאנג'לו;אמארה, אלודי ( בדואט עם רקומי)
וכאמור מריה אנטונייטה בדואט עם קולומברה ואולי גם אנג׳לינה מנגו ,סיכויים גבוהים לראות ברשימה את פדז בדואט מרקו מנסיני, ארמל מטא,הראפר לוצ׳ה,הזמר הותיק סל דה וינצ׳י , קוז, טדואה , טרדיצ'י פייטרו וסטמברה.


ובפינת הנוסטלגיה , בתגובה הקודמת הוספתי לינק עם סרטון עם כל הטופ 5 בחלוף השנים של הפסטיבל ובלט בו שיר מיוחד שסיים במקום השני בתיקו עם שיר אחר בפסטיבל 1975, השיר מיוחד כי שרה אותו אמנית שמעולם לא השתתפה קודם בפסטיבל וגם לא לאחר מכן היות והיא פחות מוכרת כזמרת אלא כשחקנית , היא השתתפה בפסטיבל נאפולי היא הוציאה כמה שירים שלא זכו להצלחה גדולה אך היא שיחקה בלמעלה מ 80 סרטים ייתכן שהמפורסם שבהם הוא בתפקיד די קטן בסרטו של פאזוליני ״דקמרון״ שמה אנג׳לה לוצ׳ה וידועה גם בשם אנג'לה לוס ומה שמיוחד בו שהיא יותר ׳משחקת׳ את השיר באופן אמוציונלי מאשר שרה אותו ולקראת הסוף השיר היא משתמשת בספוקן וורד .המשחק מוגזם שלעיתים מזכיר את השחקניות המצריות בסרטים בערבית ששודרו אז בערוץ הראשון בערבי שישי. ועדיין השיר נחשב לקלאסיקה במיטבה של הפסטיבל ברפרטואר הנפוליטני, למרות שהוא מושר באיטלקית.
לשיר קוראים ״Ipocrisia/Per amare lui״

( צביעות / לאהוב אותו)
והשיר הוא על קינאה , קינאה של הדוברת עצמה .
את השיר כתבו אדוארדו אלפיירי ופינו ג'ורדנו,
אלפיירי הלחין שירים רבים, שחלקם בוצעו על ידי כוכבי מוזיקה איטלקיים גדולים בעיקר לפסקולי סרטים .

אלו מילות השיר ׳צביעות׳



“לראות אותך שוב

עם האישה האחרת

שגרה בבית ליד

זה משאיר אותי אדישה

עכשיו שבינינו

לא נשאר כלום

עכשיו שהאתמול שלנו הוא שום דבר

מלבד דף נייר שהצהיב מהזמן.



צביעות

להשליך מים ולהיות כל כך צמאה

למות מאהבה ולומר שזה שום דבר

לחשוק בך ולהעמיד פנים

ולהראות אדישה

אדישה...



צביעות

החיוך הזה שמסתיר את הדמעות

זה לא יותר ממסכה מצוירת

הייתי רוצה לצעוק שאני מעמידה פנים

ושאני מתה מקנאה.



להיפרד

יחד עם אלו שחיים לידך

עם אווירה אדישה

כשרגש תוסס חי בליבך

זה משגע אותי, אתה יודע, אני רוצה אותך,

אני אוהבת אותך יותר מהחיים


צביעות

להשליך מים ולהיות כל כך צמאה

למות מאהבה ולומר שזה שום דבר

לחשוק בך ולהעמיד פנים

ולהראות אדישה

אדישה...


צביעות

החיוך הזה שמסתיר את הדמעות

זה לא יותר ממסכה מצוירת

הייתי רוצה לצעוק שאני מעמידה פנים

ושאני מתה מקנאה.״



 
נערך לאחרונה ב:

mati02021

Member
קונטי מתחיל לקרוא בשמות הזמרים והם פחות או יותר תואמים לתחזיות אך ישנם הפתעות ועדיין רשימה פחות נוצצת מבעבר:
🎙️ תומאסו פרדיסיו
🎙️Chiello
🎙️סרנה ברנקלה
🎙️Fulminacci
🎙️Ditonellapiaga

🎙️פדז+ מרקו מסיני
🎙️ליאו גוזמאן
🎙️Sayf
🎙️אריסה
🎙️טרדיצ׳י פייטרו
🎙️סאל דה וינצ׳י
🎙️סמוראי ג׳יי
🎙️מליקה אייאנה
🎙️לוקה
🎙️ראף
🎙️Bambole di Pezza( להקת רוק נשית)
🎙️ארמל מטא
🎙️Nayt
🎙️אלטרה למבורגיני
🎙️ J-Ax
🎙️ מיקלה בראבי
🎙️הנריקו ניגיוטי
🎙️מריה אנטונייטה +קולומברה
🎙️ פרנצ׳סקו רנגה
🎙️מרה סאטי
🎙️דארגן דאמיקו
🎙️לבנטה
🎙️אדי ברוק
🎙️פאטי פראבו
🎙️LDA ו- AKA 7EVEN.

10 זמרות בניהם כאמור להקת רוק .
10 זמרים שזוהי הופעת בכורה שלהם בפסטיבל.
4 זוכי עבר ( מרקו מסיני,אריסה, ארמל מטא ופרנצ׳סקו רנגה) .
מאדאם, אמה, דיודאטו, אלודי+רקומי , קליפורניה, אנג׳לינה מנגו וכו׳ נותרו בחוץ.
 
נערך לאחרונה ב:

mati02021

Member
זהו סיכום הזמרים שהולכים להופיע בפסטיבל שכאמור זוהי רשימה הרבה פחות נוצצת מאשר שנים קודמות,



ברשתות החברתיות החברתיות שמסקרות את הפסטיבל ישנה אכזבה גדולה ואף כעס על הקאסט שנבחר אע״פ שטרם השירים הושמעו
אך יש פשוט זמרים די אלמונים שנכנסו לתחרות על חשבון כוכבים ששלחו שירים ולא התקבלו,
שלא מבינים מדוע נבחרו לתחרות של הפסטיבל הגדול ולא לג׳ובאני.

קונטי שמע את הביקורת והתראיין ל-RTL 102.5 על סן רמו 2026: "מעט כוכבים גדולים והרבה כוכבים עולים? מה שחשוב זה השירים"

דבריו של המנהל האמנותי כוללים בחירות מוזיקליות, כישרונות חדשים, מחוות והשמעות מקדימות כדי
להדוף את הביקורת ״ מעט כוכבים גדולים והרבה זמרים צעירים? הכוח של הפסטיבל הוא ערבוב"


קונטי מתחיל באחד הנושאים המדוברים ביותר: האיזון בין אמנים מבוססים לאמנים צעירים. עמדתו ברורה:
"גדול או לא גדול זה יחסי: חמותי לא יודעת מי זה סמוראי ג'יי, אבל היא מכירה את פאטי פראבו. ילד יכול להיות בדיוק ההפך.הכוח של סן רמו בשנים האחרונות הוא ערבוב דורות שונים."

המנהל האמנותי מצטט גם את המקרה הסמלי של לוצ׳יו קורסי, שלא היה ידוע לקהל הרחב עד הפסטיבל וייצג את איטליה באירוויזיון ב 2025.

קונטי מכנה את הניהול האמנותי "ההיבט הקשה ביותר" של הפסטיבל. האחריות אינה טמונה בהיבט הטלוויזיוני, אלא במוזיקה:

"סן רמו הוא פסטיבל הזמר האיטלקי: הוא חייב ללכוד את מהות המוזיקה כיום. בשנים האחרונות הייתה התרגשות גדולה: הצעות חדשות רבות, צלילים מגוונים, כותבי שירים חדשים ברמה הגבוה הביותר."

קרלו קונטי נזכר בחשיבות עברו כדי ג'יי ובאוזן מוזיקלית ברדיו :
"אנחנו מחפשים שירים שיישארו ויובנו ברדיו. לא ישנתי בחמישה עשר הימים האחרונים: שיר שהונח בצד חוזר לראש ואתה תוהה אם הוא חזק יותר מזה שכבר בחרת."

הקאסט מורכב כמו "זר פרחים", המסוגל לייצג טעמים וטרנדים שונים.
תהיה מחווה בפסטיבל לזמרים ותקים שהלכו לעולמם בחודשים האחרונים: מחווה לבאודו, אורנלה ואנוני, וסיקיו.


המנהל האמנותי מאשר כי מהדורת 2026 תנציח שלוש דמויות מפתח בהיסטוריה של הפסטיבל:

"באודו עיצב את הפסטיבל כפי שאנו מכירים אותו היום. נזכור אותו, את אורנלה ואנוני ואת מאסטרו וסיקיו. מחוות קטנות, בסגנון שלי, יספיקו״



לגבי האורחים, קונטי נשאר זהיר:
"אני הולך לתאים אטומים למים. קודם הקאסט, הסטייק. עכשיו נחשוב על התוספות: אורחים, מנחים משותפים וכל השאר."


המחלוקת לא מטרידה אותו, להיפך:

"דיונים טובים לסן רמו: פעם הם נערכו בברים, היום בכיכר וירטואלית ענקית. זה טוב לפסטיבל שכולם מדברים עליו."

אורך הפסטיבל?
באירוניה האופיינית לו, קרלו קונטי מגיב גם לסוגיית תזמון הטלוויזיה:
"אמרו לאמדאוס שזה ארוך מדי, ואמרו לי שאני מהיר מדי. זה היופי של סן רמו: זה תמיד מפלג."

״המטרה היא לסיים בסביבות השעה 1:00 בלילה ( שעון איטליה)״.
בקרוב יכלו ההימורים ,אני מתאר לעצמי שהדואט של פדז +ומרקו מסיני יוביל בהימורים.

והנה שם שרבים רצו לראות בפסטיבל ע״פ מה שנכתב ברשתות החברתיות , זוהי אמה מארון.
שאם היא תחזור בעתיד לפסטיבל אז עם שיר כזה,
שיר הנושא של אלבומה מ 2013
שיר המשלב פגיעות חושנית ,רוך עם תשוקה וגם עוצמה
לשיר קוראים Schiena (גב) כאמור זהו שם הנושא של אלבומה השלישי, עטיפתו של האלבום חולל רעש בזמנו הזמרת עירומה, שדיה מכוסים בזרועותיה, וקעקוע של סנונית מסוגננת נראה על גבה. אמה מודה שביצירת Schiena, היא גם עשתה מעשה נועז ואמיץ שבה נראה גבה החשוף. ״זה לא אקסהיביציוניזם. אני יכולה להיות עירומה או לבושה לגמרי: אבל מה שחשוב הוא המוזיקה, לא המראה, כי ציפורן לא עושה רוק ושמלת ערב לא עושה ג'אז, בואו נזכור את זה תמיד."
יתרה מכך, הזמרת עצמה הוסיפה שההשראה לכותרת הזו הגיעה אליה בזמן שהאזינה לשיר שחברתה וכותבת השירים הצעירה נאסקה הכריחה אותה להאזין לו Schiena, אשר לאחר מכן נתן את שמו לאלבום כולו וגם לשיר עצמו״
"זו הייתה בחירה מתחשבת, עם משמעות ספציפית", היא מסבירה. "הגב שלי הוא החלק בגוף שלי שמגן עליי, והוא נושא את כל החרדות שלי. להראות אותו פירושו להראות את הכתפיים שלי, אלה שאני מוצאת בהן נחמה כשצריך. בנוסף, נמאס לי תמיד להקרין את תדמית הטום-בוי שאני נושאת איתי מאז שהתחלתי לנגן במועדונים. אני אישה קשוחה, שיודעת את העבודה שלה אבל עם אישיות מתוקה; התמונה הזאת מסבירה את זה היטב."
זהו השיר הכי מרתק שלה מאותו אלבום, אפילו בהאזנה ראשונה שיצא ב 2013 , למרות הרצועות הרבות והיפות שבו העיתון Panorama הגדיר את השיר Schiena ( ״גב״) כיצירת מופת קטנה המציינת את האבולוציה האמנותית של הזמרת מסלנטו; ״הניצוץ והשיר המניע של האלבום שנכתב עבורה כאמור על ידי המוזיקאית והכותבת אלסנדרה נאסקה, היא הצליחה להשיג קפיצת מדרגה בטוהר, חיבור עוצמתי עם הרגשות הנשיים ביותר אך הגולמיים ביותר, שתורגמו למילים. שיר,שהינו יצירת מופת קטנה. וכאן, סוף סוף, אנו מרגישים את חיוניותה לחלוטין״ .אותו שיר הוגדר גם כזה שמרחיק את עצמו מוזיקלית מכל שאר השירים האחרים שלה, למעשה הגיטרות החשמליות משאירות מקום למגע של הגיטרה האקוסטית, מה שהופך את הצליל לרך יותר.עוד נכתב ״ האמת היא שבלי איפור, במילותיה הפשוטות, באופן העז שבו קולה נשבר כשהיא שרה, ביכולתה ההולכת וגדלה לפרש שיר ולהפוך את חדותה מסכין לחרב, שם אנו מוצאים את מהותה של מוזיקה, של תשוקה לשירה, של מסירות מוחלטת (ולא אינסטרומנטלית) לקהל שלה. אל תגיני על עצמך, אמה״.

Schiena (גב) -אמה מארון

׳עכשיו, עצור כאן

אל תזוז

ואל תסתכל עליי ככה

אני שונאת את זה, אתה יודע

כשאתה פוקח את עיינך לרווחה ככה

אני קושרת חלק ממני אליך

אבל זה משגע אותי כלפייך

הסוג הזה של המנגינה



אני יודעת שזה לא יספיק

הריח שאני נותנת לך

והפנים האלה שיש לי

כמו שאתה אומר

מבטאות את הטוב שבך

הגב האינסופי בשבילי הוא

התמונה שלך

על בטנך אני

אכתוב ככה



אני אעקוב בחום אחר

משהו שנכנס לתוכך

בשקט

תזכור את הרכות

שפותחת את עצמך אליי

שוב ושוב

אחליק, אגיע לשם

ואירדם עליך

לא ידעתי את הפחד

של חוסר היכולת לגרור אותך

למטה איתי

כן, הבנת נכון

למטה איתי



אין עכשיו יותר טעם

להישאר כאן

וכשאתה זועף ככה

הייתי רוצה לשחרר את עצמי

בגלל גילך הייתי רוצה

לדבר קצת עלינו

אבל על בטנך

אכתוב ככה


אני אעקוב בחום אחר

משהו שנכנס לתוכך

בשקט

זכור את העדינות הזו

שפותחת את עצמך אליי

שוב ושוב

אחליק, אני אדחוף את עצמי

ואירדם עליך

לא ידעתי את הפחד

של חוסר היכולת לגרור אותך

למטה איתי

כן, הבנת נכון

למטה איתי, איתי, איתי, איתי׳



 
נערך לאחרונה ב:

mati02021

Member
הזמרים האיטלקים התארחו בתוכנית מיוחדת
של הג׳ובאני וחשפו את שמות השירים שלהם

לשיר של אריסה קוראים Magica favola( אגדה קסומה)

לשיר של Bambole di pezza
Resta con me"( תישאר איתי)

לשיר של Chiello קוראים Ti penso sempre
(אני תמיד חושב עליך)

לשיר של דרגן דאמיקו נקרא AL Al
( בינה מלאכותית, בינה מלאכותית)

השיר של Ditonellapiaga נקרא
Che fastidio ( כמה מעצבן)

לשיר של אדי ברוק Vultures
( נשרים)

השיר של אלטרה למבורגיני נקרא בצרפתית Voilà ( כך)

השיר של הנריקו ניגיוטי נקרא ״Ogni volta che non so volare" ( בכל פעם שאני לא יודע איך לעוף)

השיר של ארמל מטא נקרא ״Stella stellina"(
סטלה סטלינה)

השיר של פדז ומרקו מסיני נקרא Male necessario ( הרוע ההכרחי)

השיר של פרנצ׳סקו רנגה נקרא "Il meglio di me" ( הטוב ביותר שבי )

השיר של Fulminacci נקרא״ Stupida sfortuna" ( חוסר מזל טיפשי)

השיר של J-Ax נקרא Italia Starter Pack)

השיר של LDA ו Aka 7even נקרא Poesie clandestine (שירים חשאים )

לשיר של ליאו גוזמאן קוראים Naturale ( טבעי)

לשיר של לבנטה קוראים Sei tu ( זה אתה)

לשיר של לוקה קוראים ״Labirinto"( מבוך)

לשיר של מליקה איאנה קוראים״ Animali notturni" ( חיות לילה)

לשיר של מרה סאטי נקרא ״Le cose che non sai di me"( דברים שאתם לא יודעים עליי)

לשיר של מריה אנטונייטה וקולומברה קוראים
La felicità e basta"( אושר וזהו)

השיר של מיקלה בראבי נקרא "Prima o poi"( במוקדם או במאוחר)

השיר של נייט נקרא ״Prima che״ ( לפני)

השיר של פאטי פראבו נקרא opera( אופרה)

השיר של ראף נקרא "Ora e per sempre"(עכשיו ולתמיד)

השיר של סאל דה וינצ׳י נקרא״ Per sempre sì"
( לנצח כן)

לשיר של סמוראי ג'יי נקרא באנגלית ״Ossessione״( אובססיה )

השיר של סייף נקרא "Tu mi piaci tanto"(
אני כל כך אוהב אותך)

השיר של סרינה ברנקלה נקרא "Qui con me"
(כאן איתי)

השיר של תומסו פרדיסיו נקרא "I romantici"
( הרומנטיקנים )

השיר של טרדיצ'י פייטרו נקרא "Uomo che cade"( איש נופל)



הזמרים שוחחו מעט עם קונטי על השירים

אריסה -סיפרה שהשיר שלה מספר מסע של צמיחה וטרנספורמציה, שבו החיים משתנים ומגדירים את עצמם מחדש עם הזמן. דרך התפתחות זו, האותנטיות של הילדה שהייתה פעם צצה מחדש, ומעלה אל פני השטח תמימות ילדותית של אותנטיות ופשטות. זהו סיפור אינטימי שמדבר גם אליה, אל דרכה להביט לאחור ולגלות את עצמה מחדש.






השיר של Bambole di pezza מדבר על
להישאר מאוחדים בזמנים קשים: האחווה שלנו היא הוכחה מוחשית לכך, הקשר שנמשך ומתקיים, גם כאשר הכל סביבנו דועך.



השיר של צ׳ילו הוא על תודעה התלויה בין סוף לתחילתו של משהו, בין זיכרונות דועכים לאפשרויות נפתחות, היכן שעבר ועתיד שזורים בציפייה מלאת מתח ותקווה.



השיר של דארגן דאמיקו מן הסתם ע״פ שמו עוסק בנושא הבינה המלאכותית, ובוחן את השלכותיה: איך וכיצד ומדוע היא תהפוך למרכזית בסיפור, נגלה על במת הפסטיבל.



השיר של Ditonellapiaga היא סיפרה שהשיר חריף כמו הציפורניים האדומות שלה יש בו רשימה של דברים שמעצבנים.



השיר של אדי ברוק עוסק באהבה נוגעת ללב היא אהבה שמשאירה חותם, כואבת אך בו זמנית מאירה, כי היא מאלצת אותך לעצור ולהסתכל באמת על מה שאתה מרגיש. היכולת לזהות אותה טמונה בידיעה כיצד לתת שם לעוצמה הזו, לקבל את כוחה ולהבין את ערכה, גם כשהיא מביאה לא נחמה אלא מודעות.



השיר של אלטרה למבורגיני כנראה יהיה שיר
קיצבי היא סיפרה שאתה צריך לרקוד, אתה צריך להזיז את הישבן שלך ולשחרר את עצמך: קצת שמחה לא מזיקה, למעשה היא עוזרת להירגע, לצחוק יותר ולזכור שקלילות היא סוג של חופש.



הנריקו ניגיוטי -סיפר שהשיר הוא זרם תודעה העשוי משברים, של מחשבות שמגיעות ללא סדר אך בדחיפות. אלו רגעים, דימויים ומילים שנראים אקראיים, אך הופכים חיוניים להתאוששות, להרכבת החלקים בחזרה כאשר הכל נראה מבלבל. דווקא באותם רגעים מושהים, לכאורה מינימליים, אנו מוצאים את התמיכה שאנו זקוקים לה כדי לעלות על פני השטח ולהתאפס על נשימתנו.



ארמל מטא -הוא סיפר שזהו שיר של תקווה והתנגדות, המסוגל לבטא את הכוח להתקדם למרות הכל. הסיפור הוא סיפורה של ילדה קטנה הנראית דרך עיניו של זר, נקודת מבט חיצונית ועדינה שהופכת לעדות שקטה של שבריריות ואומץ.






פדז ומרקו מסיני -השיר הוא מנטרה קטנה לזכור: הסערות שאנו מתמודדים איתן בחיים אינן נמשכות לנצח. מעבר כאב מלמד אותנו לזהות ולהעריך אושר כשהוא מגיע.






פרנצ׳סקו רנגה -השיר חשוב, על צמיחה אישית, ועל התמודדות עם הפחדים והחולשות האנושיות שלי, המובילות למודעות חדשה.


-Fulminacci
השיר הוא טיול לילי, שבו כל צעד הוא חיפוש אחר משהו, אחר מישהו, אחר עצמך. המסע הוא מסלול מכשולים של ממש, בין צללים ואורות, ספקות ואינטואיציות, שבו כל קושי הופך לחלק מהמסע וכל מפגש בלתי צפוי יכול לשנות את הכיוון.





J-AX
חבילה בסיסית שאתם צריכים כדי להתחיל, כל מה שאתם צריכים כדי להתחיל באיטליה.



LDA ו Aka7even- הם סיפרו שזהו שיר על אהבה עזה וקרבה, תחושה עמוקה שניתן להקדיש לחוויות או לאנשים רבים. הוא מספר את סיפור המאבק של שני אנשים שלמרות הקשר החזק ביניהם, אינם מסוגלים להתאחד לחלוטין, ונותרים תלויים בין תשוקה למרחק.
כאמור ,לשיר קוראים ״שירים חשאיים״ ויש ׳נשמות טובות׳ התוהות ברשתות החברתיות אם השיר הוא על הקשר בין השניים הללו.



ליאו גסמן-שיר שהוא זעקת אהבה ששוברת מחסומים, מזמינה אותנו לצאת מעבר למראה החיצונית להציץ באמת החבויה מאחורי מה שנראה לעין, קריאה להסתכל עם הלב מעבר לפני השטח.



לבנטה -השיר מספר את סיפור הרצון לבטא אהבה בכל צורותיה, תוך חקר כל תחושה פיזית וכל ניואנס שהלב והגוף יכולים להעביר. זהו מסע אינטנסיבי דרך רגשות, מחוות ותפיסות, שבו אהבה הופכת לחוויה שלמה ומוחשית.



לוקה -אמר בפשטות שהשיר הוא מטאפורה למחשבות אובססיביות במצב רעיל.



מליקה איאנה -כולנו אנחנו תערובת של אנשים שנהנים ואחרים עובדים, שזורים חיים שונים. זוהי דרך להסתכל על העולם מנקודת מבט שונה, לגלות פרטים, רגשות וסיפורים שלעתים קרובות חומקים מאיתנו.



מרה סאטי- השיר מספר סיפור אהבה אינטימי ואותנטי, המוקדש כולו לאדם שאני אוהבת, אומרת הזמרת.



מריה אנטונייטה וקולומברה-
זה לא שיר אהבה. אושר אינו תחרות או פרס: זו זכותו של כולם. אתה חי, ולכן הוא שלך, ללא תנאים או השוואות.



נייט -בעולם שמפריד בינינו, הרצון והרצון לפגוש ולהכיר זה את זה הופכים לחוט הבלתי נראה שמאחד אותנו, הופך מרחק לציפייה משמעותית.



פאטי פראבו -כולנו יצירות אמנות כאמור לשיר קוראים אופרה



ראף – השיר מספר את סיפורה של אהבה שנמשכה שנים רבות, מערכת יחסים שגדלה ומשתנה יחד עם העולם סביבה. דרך אתגרי החיים, שינויים והתפתחויות, האהבה מסתגלת, מחדשת את עצמה ומגלה את עצמה עמוק יותר בכל יום. זהו סיפור אוטוביוגרפי, אינטימי וכנה, ששזור זיכרון אישי עםהמודעות לחלוף הזמן.





סאל דה וינצ'י -

שיר זה חוגג את ההבטחה הגדולה ביותר שאדם יכול לתת בחיים.



סמוראי ג׳יי-השיר עוסק באובססיה שמניעה אותנו וגורמת לנו לרוץ.


סייף-כמו כל השירים שאני כותב אני אוהב לחשוב עליהם כתמונות של מצב נפשי, תמונות בזק שלמה שאני מרגיש ומה שאני חושב באותו רגע מדויק, רגשות שנלכדו ומועברים דרך מוזיקה.



סרינה ברנקלה-מכתב לאדם הכי חשוב בחיי, זה שאני סומכת עליו עם החלק הכי אותנטי שבי: המחשבות הכי כנות שלי, הרגשות העמוקים ביותר שלי, הסודות שאני שומרת בליבי שרק הוא יכול להבין.



תומאסו פרדיסיו -הקדשה אוהבת לכל הרומנטיקנים: לאלה שחולמים בהקיץ, לאלה שמאמינים במחוות קטנות אך כנות, לאלה שהופכים כל מבט, כל מילה, כל ליטוף ליקום של רגשות. לאלה שאוהבים בלבם ולעולם לא מתעייפים מלהאמין בקסם האהבה.






טרדיצ'י פייטרו -זה מדבר על המעט שאני יודע על החיים, על איך כל גילוי מגיע רק דרך המסע, דרך החיפוש, דרך הניסיון. זה סיפור של היום, של חיים מלאים בהווה, אימוץ נפילות ועליות, למידה מכל צעד ומציאת כוח בהמשך הליכה.
 
נערך לאחרונה ב:
למעלה