פסטיבל יותר

shir1116

New member
פסטיבל יותר

האם למישהו יצא להשתתף בפסטיבל "יותר" למתגייסים בגני התערוכה? אם כן איך היה? האם זה משתלם? אני יודעת שהם לוקחים 500 ש"ח לדוכן תודה מראש
 
קודם כל תלוי מה את מוכרת

דבר שני, דיברתי עם בחור שהשתתף לפני שנה ואמר שהוא הפסיד המון כסף ושזה לא משתלם והוא דווקא מוכר דברים שמתאימים למתגייסים. ובכל אופן 500 ש"ח ליום זה יותר ממוגזם. בהצלחה
 
למעלה