פסטיבל יותר האם למישהו יצא להשתתף בפסטיבל "יותר" למתגייסים בגני התערוכה? אם כן איך היה? האם זה משתלם? אני יודעת שהם לוקחים 500 ש"ח לדוכן תודה מראש