פסטיבל אנטיב 2004

Squid

New member
במקום השלישי יש תמונה של דיונון

שהייתי מוכן להישבע שהיא של ביקו...
 

ilanbt

New member
תמונה מדהימה דרך אגב

התמונה של דני שונה בצבעים, בתאורה וגם בזוית הדיונון וכבודה במקומה מונח.
 

nemodivers

New member
חוויה בילתי נישכחת

כמי שחווה את פסטיבל אנטיב ומשתתף בה אני חייב לציין חובה!!!! עליכם לנסות להגיע לשם אפילו פעם אחת בחייכם.זה "המכה" של הצוללים אפילו כצופים ולא כמיתחרים פשוט שווה זה היה החלום שלי כ 7 שנים להגיע לשם והגשמתי אותו לפני שנה בפעם הראשונה כמיתחרה והשנה שוב חזרתי הפסטיבל מתרחש כל שנה בסוף חודש אוקטובר בעיר גאן ל פאן שבאנטיב
 

ilanbt

New member
תרחיב קצת יותר

אוליי באוקטובר הבא נסע לצרפת. אפשר לעשות מפגש תת פורום אנטיב.
 
למעלה