פסח 2004
נו אז תקופת "החסך" לחלק מאיתנו מתחילה . לעומת זאת אני כבר הצתיידתי בטוב של טיב טעם לחג בירות של בלטיקה מנעמים ועוד כמה ממחלקת הלא כשר . אגב השנה אני אחראי על ליל הסדר (הראיתי מי הגבר בבית אחרי אמא ואבא) בניתי ארוחה פצצה אך לא כשרה בשיט . מנה ראשונה - פילה סלומון מלווה בסלט עלים ירוק מתובל ברוטב ויניגרט. ופה גם הסבתא שלי נכנסת לסיפור - גפילטע פיש וכבד קצוץ(ימי) נו מה לעשות חייבים טיפה מסורת. טוב מנה שניה - מרק עוף צח מלווה בקניידלך (חולה קניידלכים יחיה) מנה שלישית - ופה יסלחו לי שומרי הכשרות - נתח בשר לבן בסגנון של רוסט ביף ,מתובל (הישר מטיב טעם)מראש . בתוספת של רצועות תפוחי אדמה ואולי יהיה איזה מיקס ירקות בגריל ,אה ואורז עם צימוקים צנוברים ושקדים מנה רביעית - אני חושב להכין סורבה מפסיפלורה (במידה ואשיג) בתוספת מעין פאי תפוחים בבצק עלים מהתנור עם אפקת סוכר מלמעלה . מנה חמישית - כוס קפה / תה / למי יהיה כח לחיות מנה שישית - לא יודע אני בורח מהבית כדי לא לשטוף כלים יין - עדיין לא החלטתי אבל פתוח להצעות
נו אז תקופת "החסך" לחלק מאיתנו מתחילה . לעומת זאת אני כבר הצתיידתי בטוב של טיב טעם לחג בירות של בלטיקה מנעמים ועוד כמה ממחלקת הלא כשר . אגב השנה אני אחראי על ליל הסדר (הראיתי מי הגבר בבית אחרי אמא ואבא) בניתי ארוחה פצצה אך לא כשרה בשיט . מנה ראשונה - פילה סלומון מלווה בסלט עלים ירוק מתובל ברוטב ויניגרט. ופה גם הסבתא שלי נכנסת לסיפור - גפילטע פיש וכבד קצוץ(ימי) נו מה לעשות חייבים טיפה מסורת. טוב מנה שניה - מרק עוף צח מלווה בקניידלך (חולה קניידלכים יחיה) מנה שלישית - ופה יסלחו לי שומרי הכשרות - נתח בשר לבן בסגנון של רוסט ביף ,מתובל (הישר מטיב טעם)מראש . בתוספת של רצועות תפוחי אדמה ואולי יהיה איזה מיקס ירקות בגריל ,אה ואורז עם צימוקים צנוברים ושקדים מנה רביעית - אני חושב להכין סורבה מפסיפלורה (במידה ואשיג) בתוספת מעין פאי תפוחים בבצק עלים מהתנור עם אפקת סוכר מלמעלה . מנה חמישית - כוס קפה / תה / למי יהיה כח לחיות מנה שישית - לא יודע אני בורח מהבית כדי לא לשטוף כלים יין - עדיין לא החלטתי אבל פתוח להצעות