פסוריאזיס טיפתי

adi90

New member
פסוריאזיס טיפתי

אני סובלת מפסוריאזיס טיפתי מאז גיל 8. רציתי בבקשה לשאול האם סוג זה של המחלה הוא גנטי? הבנתי שהסיבה להתפרצות סוג זה היא דלקת גרון..לאף אחד ממשפחתי אין את המחלה, לא הורים לא סבא וסבתא לא דודים..
 

נתנאל76

New member
פסוריאזיס בכללותה זוהי מחלתה גנטית

המחלה עוברת באופן תורשתי. לא ניתן להדבק ממנה
 

זהב 21

New member
סטרפטוקוק = פסוריאזיס טיפתי

בניגוד לדברים שנאמרו מעליי, ידוע שסטרפטוקוק בגרון גורם להתפרצות של פסוריאזיס טיפתי, אצל חלק מחולי הפסוריאזיס. המלצתי לך, ליידע את רופא המשפחה + רופא העור שיש לך פסוריאזיס - כי יש אנטיביוטיקות שגורמות להתפרצות נוספת... ויש כאלו שלא. ולעשות בדיקה/משטח גרון - לוודא שאין יותר סטפטוקוק.
 

danistar

New member
פסוריאזיס היא מחלה גנטית

ויש טוענים אוסף של מחלות שהמשותף להם הוא כמה גנים בעייתיים שגורמים לאותה התופעה . אחת הסיבות היא דלקות גרון וזהו סוג פסוריאיזיס ( טיפתי ) שהוא הכי קל לטיפול . בכל מקרה הסיבה העיקרית היא טיראומה או אירוע שגורם להתרגשות ( חיובי או שלי'לי ) . השילוב של הטריגר\דלקת גרון והבעיה הגנטית הוא תנאי הכרחי אבל לא מספיק .
 

יפת1974

New member
היי עדי ! ../images/Emo15.gif

אני כמותך סובלת מפסו טיפתי ! הבנתי שמה שהכי עוזר זה טיפול בחשיפה לאור / שמש תנסי לקבל טיפולים בים המלח אני דיי חדשה כאן , ממה שהספקתי לקרוא כאן ממה אנשים סובלים אנחנו צריכות "להודות" שאנו סובלות רק מזה למרות שאני התחלתי עם בעיות בפרקים (לא עליך ולא על אף אחד) הרבה בריאות
 

alex354

New member
איך סטפטוקוק גורם לפסוריאזיס?

זכור לי שכילד היה לי את החיידק אבל נרפאתי ממנו לגמרי, והפסוריאזיס התפרצה (ללא קשר - או לפחות כך חשבתי) כאשר הייתי נער..
 
למעלה