פנינופצ'וק

פנינופצ'וק../images/Emo99.gif

נופר ואני יושבות בסלון וצופות בטלויזיה... נופר: "אמא" אני: "מה?" נופר" אני כל כך אוהבת אותך שאני רוצה להתחתן איתך"
אבא חזר מהעבודה ו"התעלף" על הספה... נופר מנשקת אותו ואומרת לו: "אבא"... אין תגובה (אבא נרדם) מנסה שוב... עד שהיא מתעצבנת ואומרת: "אבא! תתייחס אלי! אני הבת שלך" כמה שאני אוהבת אותה
 
איזה בובה!!!!!!!!!!!!!!!!!!

יואבי יצא היום מהגן בצהריים, ראה אותי וצעק: אמא! אני אוהב אותך... מיד אחרי שהתעוררתי מהעילפון אמרתי לו שגם אני אוהבת אותו... עכשיו הוא גם התחיל לחקות את מה שאני אומרת לו, אז בשבת הוא שכב על הספה וצעק לי "אמא, תעשי לי טובה! לכי תעירי את אבא"...
 
מיכל! את עושה עוול לנסיך הזה עם

התמונות האלה! דורשת תמונות באיכות (לפחות כמו של יואבי
)
 
אני מצטערת, אני משתמשת

במצלמת האינטרנט (לשיחות במסנג'ר) וזו האיכות של הצילומים. צילמתי תמונות מדהימות של אספי ויואבי ואני אפתח אותן בקרוב.
 
איזה כיף שהם מביעים אהבה ../images/Emo23.gif

גם דביר כל הזמן טוען שהוא רוצה להתחתן איתי ושאבא ואמא מתחתנים יש להם תינוק אז נקנה תינוק.
 

דפנהאי

New member
איזו חמודה וחכמה../images/Emo39.gif

וגם לי יש חכמה קטנה מהבוקר - סבתא של אור (רבע לחמש) התקשרה לסלולרי בדרך לגן וביקשה לדבר עם אור, ואור התחילה את השיחה ב"בוקר טוב" (במקום הלו) נשפכתי ממנה. שיהיה באמת בוקר טוב
 
../images/Emo41.gif מקסימונים! ומוסיפה משלנו...

בשבועות האחרונים, לפני האמבטיה של הגמד, אני מושיבה אותו עלי ושרה לו "אם תלך מי יחבק אותי ככה, מי ישמע אותי בסוף היום, מי ינחם וירגיע רק אתה יודע"... והוא מחבק חזק ואומר לי- "רק אני יודע, אבל גם כל המשפחה!"
 
למעלה