הילה של נופר
New member
פנינופצ'וק../images/Emo99.gif
נופר ואני יושבות בסלון וצופות בטלויזיה... נופר: "אמא" אני: "מה?" נופר" אני כל כך אוהבת אותך שאני רוצה להתחתן איתך"
אבא חזר מהעבודה ו"התעלף" על הספה... נופר מנשקת אותו ואומרת לו: "אבא"... אין תגובה (אבא נרדם) מנסה שוב... עד שהיא מתעצבנת ואומרת: "אבא! תתייחס אלי! אני הבת שלך" כמה שאני אוהבת אותה