פנימה.

../images/Emo62.gifאאאווו לי יש../images/Emo9.gif

ובכן פר' סנייפ היקר. האם אתה משתמש בסבון פנים\אפים
כיצד תסביר את נוכחותו של מר קראוץ' בחדרך בשעת לילה מאוחרת
האם זה נכון שהפסקת להיות אוכל מוות כי התאהבת קשות בדמבי
ושאלה אחרונה- למה אתה צובע את שערך
תודה מראש|
 
אכן.

חשבתי להיכנס ביום שישי ובגלל שאני לא בבית- אלא אצל דודה שלי עם 6 ילדים לא היה זמן להיכנס לפה... בפרט שבבוקר הייתי בבריכה..
 

2 Mיכל

New member
כן

נכון שאתה באמת מושי, אבל אתה רק לא מראה את זה? נכון שהיה משהו בין פופי לדמבלדור
?
 

Eos14

New member
../images/Emo29.gif מדאם פומפרי...

כינוי שנתן לה דמבלדור..
 

2 Mיכל

New member
כן. או שזה השם הפרטי שלה.

תמיד תהיתי מה נכון כי דמבלדור לא נוטה להמציא שמות חיבה.
 

Eos14

New member
../images/Emo29.gif פופי פומפרי...../images/Emo3.gif

יותר הגיוני שזה שם חיבה..
 

rds15

New member
גם מקגונגל קוראת לה ככה

אז אני מניח שזה השם הפרטי שלה.
 

2 Mיכל

New member
../images/Emo2.gifבאמת?

חבל. שנים אני בונה על רומן בניהם שהתחיל במחממי אוזניים.
 
אהמ.

אני אגיד לך את הליך מחשבתי, בכל אדם יש "מושי" רק שחלקם לא מראה את זה. אני כמובן לא מושי. אם היה משהו בין פופי לדמבי- שאלי אותם.
 
למעלה