פנימה.

סנייפ או לא האחים וויזלי לא מפחדים

 
אוהו, זה.

יש לי שמפו מיוחד שעשוי ממעיים של קרפדה מעורבת עם כבד של תולעת. התערובת שיוצאת מצויינת, זה מעצב את השיער כלבבי. שמפו מומלץ. אני חופף פעם ביומיים, זה מספיק לי.
 

Eos14

New member
../images/Emo29.gif חחח...*מגחגכת בעליצות*../images/Emo6.gif

אני לא מתפלאת עם השיער שלך ממש מסריח..
וגם לי יש שאלונת: למה אתה לא יכול לעזוב את הארי בשקט, מרושע שכמוך
 
טוב, הם מחקו את מה שרשמת אבל

הספקתי לראות אז כמו שאמרו- זה חלק ממשחק ואתה מוזמן להסתכל בשרשורים קודמים, אני לא משועממת שאין לי חיים, אז נא להרגיע. ויעקב תודה.
 
כן יש לי שאלה

האם באמת הרגת את דמבלדור או שתיכננתם? ספר לנו מה בדיוק קרה ולמה רבת עם דמבלדור..וגם, האם אתה מהטובים או מהרעים? ולאן ברחת עם מאלפוי?
 
למעלה