פניה שעל הקיר...

פניה שעל הקיר...

דמותה נשקפת אלי מהקיר כל פרט בגופה אני מכיר, כל סימן וכל תמרור יודע מה מותר לי ומה אסור. פניה מביטות בי מהצד מעולם היא לא דאגה מהכיצד, רק עניין אותה האיך שבי אחריך אני פשוט הולך. עוצם עיני לחוש את טעמה זוכר עד כמה לי היא נעמה, טעם מתוק של סוכר ודבש איך במגע אחד ליבי נכבש. מביט על הקיר ורואה דמותה מחכה לפעם הבאה לאחוז אותה, היא תחכה לי שם אמיתית ולא בדויה וסוף סוף יגיע הסוף להזיה.
 
התמונה שבפינה....../images/Emo39.gif

התמונה שמונחת שם בפינה כל יום שעובר מעריכה את זכרונה יותר וזה גובר כל לילה שנגמר מחכה כל כך למחר.. לפעמים התמונה שחורה שאני מרגישה כל כך ריקה לפעמים לבנה בהירה שאותך אני רואה ומבינה ולפעמים הצבעים מתערבבים בכל מני מצבים משתנים.. לפעמים היא נראיית כל כך גדולה כמו הערגה שלי שעולה ולא מפסיקה ולפעמים היא משנה את הצורה כמו התשוקה שגואה.. התמונה שמונחת בפינה לי מזכירה אותך בכל דקה בכל שניה בכל... מתגעגעת נורא...
 
ועוד על התמונה....

התמונה מזכירה את גופך התמיר ועיניך מביטות ממנה תדיר התמונה מסביב שחורה ובפנים כל כך בהירה פניך לא משתנים וידיך לא זזים ואני לא מעט מעיפה מבט ויודעת כי שוב לא אזכה לראותך לשוב.
 
פניה כהזיה.......

הבט אל תוכך , הרי יודע אתה פניה אינם הזיה בשתי ידייך הן אחזת אותה , אל גופך קירבת גופה באפך עלה ריח של אישה מהול בריח הדבש שאת לבך כבש.... עינייך ינקו מבטה כבשאלה לא פתורה הכיצד זה כאן הכל התגלה איך נכבשתם שניכם תחת אותו כישוף שנטמן במגע לבן ..... עוד הרף יגיע ויעבור היא לך שם תמתין עד בוא אז לה תושיט את ידך והשקט המוקסם את שניכם כבתמונה יעטוף...... <>
 
התמונות שבאלבום....

 
למעלה