פניה לעזרה ../images/Emo53.gif
הי, הילדה סובלת מאוד ואנחנו לא יודעים ממה. זה לא נראה כמו אוכל, כי כבר ניסינו את כל הסוגים ומאז שעברנו לצמחי (לפני כ- 10 ימים) היו כמה ימים שקטים. תדירות היציאות שלה המריאה לשחקים אחרי המעבר, ממש אחרי כל ארוחה, והן מאוד מימיות (תסלחו לי על התיאור). משהוא מכיר את התופעה ? היא נכנסת להתקפות בכי קורע לב ונראה שמשהוא ממש כואב לה. גם כשהיא לא בוכה היא נמצאת בחוסר שקט יחסי: אנחות, קולות משונים...אמנם היא קצת מצוננת והאף קצת סתום אבל אני לא מאמינה שזה הגורם. יש לכן השערות ? בנוסף, מחפשת המלצה לרופא ילדים מומלץ באיזור המרכז, היינו מעוניינים בחו"ד שניה באופן פרטי. והכי כואב בכל הסיפור זה שהיא מחייכת הרבה פחות מאשר אחותה כי חצי מהזמן היא סובלת ובחצי השני היא מתאוששת מהבכי. נתי המיואשת.
הי, הילדה סובלת מאוד ואנחנו לא יודעים ממה. זה לא נראה כמו אוכל, כי כבר ניסינו את כל הסוגים ומאז שעברנו לצמחי (לפני כ- 10 ימים) היו כמה ימים שקטים. תדירות היציאות שלה המריאה לשחקים אחרי המעבר, ממש אחרי כל ארוחה, והן מאוד מימיות (תסלחו לי על התיאור). משהוא מכיר את התופעה ? היא נכנסת להתקפות בכי קורע לב ונראה שמשהוא ממש כואב לה. גם כשהיא לא בוכה היא נמצאת בחוסר שקט יחסי: אנחות, קולות משונים...אמנם היא קצת מצוננת והאף קצת סתום אבל אני לא מאמינה שזה הגורם. יש לכן השערות ? בנוסף, מחפשת המלצה לרופא ילדים מומלץ באיזור המרכז, היינו מעוניינים בחו"ד שניה באופן פרטי. והכי כואב בכל הסיפור זה שהיא מחייכת הרבה פחות מאשר אחותה כי חצי מהזמן היא סובלת ובחצי השני היא מתאוששת מהבכי. נתי המיואשת.