פנטזיות

  • פותח הנושא neko
  • פורסם בתאריך

neko

New member
פנטזיות

המכללה הזאת יושבת 20 דקות נסיעה מאבא שלי, אי שם באורלנדו, פלורידה. פנטזיה נצחית, או הגשמת חלום במרחק הלוואה?
 
לא הכרחי

כל הקורסים במשחקי וידאו ומחשב הם נורא חדשים ורב האנשים בתעשייה הסתדרו יפה מאוד בלעדיהם. באופן עקרוני, ללכת ללמוד שם לא ממש יעזור אם אחרי זה תחזור לארץ כי בארץ אין ממש תעשיה. לעומת זאת אם אתה בחו"ל ועוד לא הלכת לאוניברסיטה/קולג', אז זו בהחלט אפשרות מעניינת. לעומת זאת אפשר לבלות את אותו הזמן בלבנות פורטפוליו של עבודות באמצעות תוכנות לעריכת שלבים או יצירת משחקים בכל הדרכים שדיסקסנו פה בפורום ואז פשוט לחפש עבודה.
 

neko

New member
למעשה אני מתחיל שנה אחרונה

בתואר (מדעי המחשב), וחשבתי לטוס לשם בשביל לעשות "השלמות" של שנה לקורסים שלא לומדים בתואר מדמ"ח סטנדרטי, ולנסות להתקבל לחברות משחקים (אם אני כבר בארה"ב זה הרבה יותר קל מאשר מכאן
).
 

neko

New member
אתה לא חייב לחכות. אתה יכול להתחיל

ללמוד לבד בעזרת כל מיני אתרים או ספרים (בייחוד אם אתה גר ליד אוניברסיטה\מכללה כלשהי, ואז אתה יכול לקפוץ לשם לפעמים). אתה גם יכול להתחיל ללמוד באוניברסיטה הפתוחה בגיל 16 תוך כדי התיכון. אני התחלתי לתכנת בגיל שלך - אמנם בזמני זה היה די בלאי (היה לי מסך CGA של 4 צבעים, לבן שחור סגול ותכלת
), אבל הוצאתי כמה דברים ממש חמודים עוד לפני התיכון.
 

De-Panther

New member
אוו היה לי כזה!!../images/Emo6.gif|זבנג|../images/Emo23.gif../images/Emo185.gif

המסכים האלה מוזרים כשהייתי ביסודי הכנתי שטויות עם קבצי BAT וקצת בייסיק רגיל... וגם אתרים וכל שאר החארטא הזה
והיום בכלל כל אחד יכול לעשות כל דבר
 

De-Panther

New member
מה פתאום!! כבר מזמן|זבנג|../images/Emo23.gif../images/Emo185.gif

אין דבר כזה ממש צעיר בשביל להתחיל לעשות דברים במחשב לכל אחד יש את הקצב שלו אבל כבר בגיל שלך הכנתי כלמיני שטויות קטנות
 

neko

New member
../images/Emo6.gif לא הגזמת...

גם אם כל יושבי הפורום יתחברו יחדיו לשנה בבידוד לא נצליח להוציא את FAR CRY. משחקים כאלה נבנים ע"י קבוצות גדולות של מומחים בתחומם (אנימציה, סאונד, תוכנה, בימוי, תסריטאות וכו'), בתקציבים של מיליונים. לבד ובגילך, אתה בהחלט יכול להגיע לטטריס, BREAKOUT או אפילו WORMS בסיסי - לא הרבה יותר. תתחיל מזה, ועוד כמה שנים תוכל להגיע לדברים הגדולים. התמדה וסבלנות הן שם המשחק, והם אלו שמבדילים בין הילדים שחולמים ובסוף הולכים להיות רואי חשבון או עורכי דין, לבין אלו שמגשימים את החלומות.
 

neko

New member
אופס, דיברת על MOD-ים.

זה דווקא כן אפשרי, ובהחלט התחלה טובה. בגילך הייתי בונה שלבים למשחק הטנקים של הנינטנדו ולמשחק אחר ששורפים בו רצפות בשביל להפיל את הרעים (לא זוכר איך קוראים לו, של BRODERBOUND). אח"כ היה ABUSE וDOOM...
 

De-Panther

New member
אם כבר בוני שלבים..|זבנג|../images/Emo23.gif../images/Emo185.gif

לדיוק ניוקם היה בונה שלבים שווה ביותר אבל אח שלי זה שהתעסק איתו
דווקא עשה דברים מאוד יפים
 

neko

New member
LODE RUNNER!!! נזכרתי! ../images/Emo13.gif

איך אהבתי את המשחק הדבילי הזה, רק בגלל שאפשר היה ליצור בו שלבים. חלמתי על יום שבו אני אוכל להכין שלבים למריו ושאר "משחקים ברמה"
 
בכל מקרה יש לי תוכנה

לבניית מודים לפאר קריי אז אחרי שאני אבין איך להשתמש בה זה יהיה נחמד אולי אני גם אצליח לשלוח אליך את המוד שאני אבנה אם בכלל
 
למעלה