פנטום יקירי...

פנטום יקירי...

קצת לפני שאני זזה, פשוט לא רציתי להפריע לכם שם..
יש לי שאלה, האם היא סיפרה לך גם הפרק על הפראיירים? כי פשוט זה פרק שנשמט לפעמים
 
בעולם האגדות...

לכל אחד יש את האמת והדמיון שלו... בעולם האמיתי - לכל אחד יש רק אמת אחת. חבל שלא מנסים לגלות מהי אותה אמת לפני שפוצחים במחול שדים... זה כמעט כמו...כמו לחשוב פעמיים לפני שלוחצים על ה"שלח"...
 
פנטוש..

אתה יודע יש בטן גב בחיפה
ויש גם לפעמים דרישות מהסביבה ליחס, כי בן אדם לא מסתכל על דבשתו
(למבין שיבין) הוא מצפה מכולם להבנה ויחס שרע לו והוא עצוב, אבל בחזרה חס ושלום, תאמין לי מחול שדים לא פתחתי אבל את האמת לא הייתי צריכה לחפש היא הייתה מונחת פה מול פני.. כמו שאומרים פנטוש פריירים לא מתים רק מתחלפים
 
למעלה