פנגו - שירות חנייה

dan2dan2

New member
פנגו - שירות חנייה

למרות שהשירות שלהם על הפנים!
אין מענה טלפוני אין מעני למיילים (פעמיים שלחתי)
אשאל לגבי השירות שלהם:

1 - האם צריך אינטרנט מחובר כל זמן משך החנייה?
או רק בזמן תשלום החנייה(בהגעתי למקום)?
אם אנתק את האינטרנט החנייה לא תופסק?

2-לפי מה שהבנתי דרך האפליקציה השירות עולה 50 אגורות
ואילו באתר בחינם?
מה ההבדל? ובמה מועילה האפליקציה?
או שהיא רק מבזבזת זיכרון מהמכשיר?

תודה למי שיעזור :)
 

karpe

New member
תשובות

השירות מעולה וחוסך כאבי ראש ובעיות.

צריך חיבור לרשת רק כדי להפעיל ולהפסיק חניה. ברור שהחניה ממשיכה
גם אם אין חיבור לרשת.
השירות דרך האפליקציה אכן עולה 50 אג', היתרון הוא שהסמרטפון כבר מזהה איפה אתה נמצא, יש לך דיווח זמין על מצב החניה, אפשרות להאריך או להפסיק בקלות, במקום להתקשר וכו'.
דרך הטלפון זה גם אפשרי, רק צריך לבחור אזור וכו', אם יש לך אזור קבוע שאתה חונה בו אז יש ברירת מחדל ואפשר לתכנת את השיחה עם לחיצות קבועות מראש בהשהייה, ולא צריך להשאר בהאזנה.
ככה זה עבד אצלי עד שעברתי לאפליקציה.

אני לא משתמש בזה באופן יומיומי, אם השימוש הוא תדיר אז אולי שווה לחסוך את ה50 אג' ככה. (גם שיחה עולה כסף אם אין לך מסלול לא מוגבל).
 
המלצות

אני ממליץ לא להשתמש באפליקציה, להפעלת חניה לוקח בד"כ עד דקה אחת בלבד, שעולה 15-25 אג' בממוצע דרך החברה הסלולרית אם אתה משלם פר דקה ומחיר זול יותר אם אתה מדבר ללא הגבלה.
כמו כן כל אפליקציה זה אוכל בטריה ובגדול כי זה גם משתמש בג'יפאס הזללן ואתה משלם גם על צריכת גלישה לחברה הסלולרית על אותו משקל כמו השיחת טלפון, כך שיצא ששילמת תשלום כפול (על צריכת אנטרנט+עלות הפעלה) בעת השימוש באפליקציה כי היא מבוססת על אנטרנט. אתה יכול לגלוש לדפדפן שלך בקלות ולהפעיל משם ללא עלות את החניה ולהתנתק מהאנטרנט, רק שאתה מסיים אתה מתחבר שוב ומנתק. אני לא התלהבתי מההפעלה באנטרנט כי זה לא נוח לגלוש בסמרטפון ולהפעיל כל הזמן ובשיחה אחת בפון של דקה אחת אתה סוגר עניין, אבל זה תלוי במה נוח לך.
 

dan2dan2

New member
חברים תודה רבה רבה!

עזרתם לי מאוד
 
למעלה