פלייאוף - יום 3

fatnoam

Active member
גולדן עולה ל-2-0

אין מה לעשות הספרס קיבלו את המאצ׳אפ הכי גרוע מבחינתם. כקבוצה מאומנת יש להם יתרון גדול על הקבוצות הלא מאומנות. גולדן מאומנת ברמה גבוהה, וכמובן הסטאר קוואליטי שם ב-10 דרגות מעל הספרס.
דוראנט 32, קליי 31. איזה עוד קבוצה יכולה להעמיד שני שחקנים שהסקור הזה לא חריג מבחינתם, כאשר השחקן הכי טוב שלהם בכלל יושב בחוץ?
גרין עם מרפק לברטאנס, מקווה שהשחקן הזה שוב יעלה להם באליפות. הוא פשוט מסריח.
 
לגבי גרין. בריון מגודל

אני ממש מקווה שהוא יעלה להם באליפות. כאילו, אתם טובים, אתם ממש ממש טובים. אתם הכי טובים, אולי הכי טובים אי פעם. אתה עדיין מתעסק בלהכניס מכות במקום לשחק כדורסל?
&nbsp
לגבי הספרס אתה צודק, אבל המגמה הברורה בלידה היא שיותר ויותר קבוצות מאומנות היטב, אני מקווה שהמגמה הזו תמשך - למרות שהיא תקצץ מהיתרון היחסי שהיה לספרס לאורך שנים.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
2 קבוצות מאומנות ברמה הגבוה ביותר שקיימת

הבעיה העיקרית של הספרס זה שהוא ערימה של קשישים והם לא יכולים לעמוד בקצב של 48 דקות משחק.
כל עוד היה להם חמצן הם לא נפלו מגודלן ואפילו היה טובים יותר אבל ברגע שהרגליים התחילו לקרטע, כבר לא היה להם שום סיכוי.
&nbsp
והיכולת של גולדן לבצע התאמות תוך כדי משחק מרשימה ומעידה לא רק על רמת האימון שלהם אלה גם על רמת האינטיליגציה שיש לשחקנים האלה.
קבוצה נהדרת וחבל שגרין דואג להשאיר טעם רע בפה.
&nbsp
 

fatnoam

Active member
מיאמי משווה ל-1-1

כנראה שהחגיגות של הסיקסרס היו מוקדמות מדי. מורל wise, אני חושב שכנראה לא היה בריא לקבוצה הזו לנצח את המשחק הראשון ב-30 הפרש. השלשות שהשאירו את ההיט נטולי מענה, פשוט לא נכנסו. סאריץ׳ 3-10, קובינגטון 1-9, רדיק 1-7, בלינלי 2-8 מהספסל. בן סימונס היה נפלא עם 24-9-8 באחוזים לא רעים, אבל כנראה שהם צריכים את אמביד במשחקים כאלה.
אצל ההיט כרגיל אף אחד לא בלט, עד שעלה מהספסל אחד, דוויין ווייד שמו, ובהופעת וינטג׳ של אין ספור מיד ריינג׳ס קבר את הסיקסרס פעם אחר פעם. לא רק זה, אלא גם חטיפה חשובה לקראת הסוף וכמובן עוד ג׳אמפר שהיה הדאגר. 28 נקודות ב-25 דקות, הוסיף לזה 7 ריבאונדים, 3 אסיסטים, 2 חטיפות ובלוק.
&nbsp
ההיט אגב גם קלעו נוראי, 25% מהשלוש, וזה עדיין היה טוב יותר מה-19% של הסיקסרס.
משחק הבא במיאמי.
 

איליה13

New member
חייב מילה טובה על ....אייליסובה

השחקן הזה נראה גמור ולא קשור, לא הבנתי איך וויתרו עבורו על בוקר החלש (שהביאו בתאכלס בטרייד של אוקפור מהלוטרי),
אבל הבחור נתן שני משחקים מעולים, נקודות קריטיות (14 + 17) ובעיקר עבודת ריבאונד התקפה נהדרת (9 רב' התקפה בשני המפגשים)
 

rapgamer4ever

New member
תיקון קטן

מיאמי קלעו ב-36% משלוש שזה סבבה לגמרי.
כל מה שנכנס לסיקסרס במשחק הראשון (64% משלוש) הוחטא במשחק השני (19%) וההיט יכולים לסמן הצלחה בצמד משחקי החוץ שלהם. אמביד כבר מתוסכל שהוא יושב בחוץ כשהסדרה פתוחה לגמרי בלעדיו, אני חושב שאם הסיקסרס יכנסו לפיגור 2-1 הוא יופיע בגיים 4.
 
למעלה