כשלא מבינים אותי אני משתדל להסביר טוב יותר...
כך אני מקווה לפחות.
אתה הגדרת את המכשיר כמכשיר לילדים ועל כך אני חולק, כי זה לא מכשיר לילדים.
זה שהבן של השכן שלי מסתובב עם אייפון 7 הופך את המכשיר למכשיר לילדים? לא.
מכשיר לילדים בעיני זה מכשיר זול שגם אם יקרה לו משהו הלב והכיס יכאבו פחות.
זאת הלוגיקה של הדברים.
בעיניך מכשיר לילדין=ם הוא כל מכשיר שמחירו מתחת ל-1000 ש''ח? אשרי הילדים ואשרי ההורים/הסבים/הסבתות שיכולים להרשות זאת לעצמם...
ואם אתה מתעקש שמכשיר J5 עולה 777 ש''ח, אפנה אותך
לפה.
תראה עמירם: המומחיות שלך היא פייפאל ואיביי ואני מסיר את הכובע בפניך בתחומים האלה.
אבל בנושאי סלולרי אהיה צנוע אם אגיד שמומחיותי עולה על מומחיותך, במחילה מכבודך.
בשנתיים האחרונות עשיתי תואר שני ושלישי באוניברסיטה של החיים בנושא מכשירים סלולריים ומה שמסביבם, ואני באמת צנוע עמירם.
נכון, הרף התחתון במחירים נראה כמו מה שכתבת, אך השאלה היא האם תקנה מכשיר סלולרי מכל מוכר שאתמול פתח את חנותו/דוכנו ומחר לך תחפש אותו...
אני לא אמליץ לאף אחד ולאף אחת לרכוש מכשירים של סמסונג ושל LG מיבוא אפור/מקביל וכדומה, שהם אלה הנמכרים במחיר שציינת, מה שכן אוכל להמליץ לגבי מותגים פחות פופולאריים.
יש מאות ואלפי מקרים של רוכשים שרכשו מכשירים כאלה מיבוא מקביל/אפור וכדומה ומחפשים את אלוהים או מישהו אחר שיעזור להם.
מי שמתעקש ללכת על מכשירים של סמסונג או של LG יעשה בחוכמה אם ירכוש כאלה רק מהיבואני הרשמיים.
ומה לעשות? אבל כן, על אחריות ועל שרות משלמים, גם אם בארץ ידוע שלא תמיד השרות והאחריות טובים במיוחד, כמו כמעט כל דבר בארץ, לצערנו, אבל ליבואן רשמי יש תמיד את השוט של היצרן מעל ראשו, ותאמין לי שאני מדבר גם מידע וגם מניסיון אישי.
בנוגע למכס חם או קר על מכשירים סלולריים, זה היה לפני שנה או שנתיים, שאז היה "ברן" גדול בתחום, אך הוא נרגע בינתיים, ורק באחרונה קבלתי בתוך זמן קצר ומבלי שיתעכבו במכס החם (לדעתך) כמה מכשירים מצויינים שהזמנתי (עבור קרובים וחברים שסומכים עלי) באתרים האלה שאתה משום מה לא אוהב אותם.
כל המכשירים היו במחיר של פחות מסף המס של $75, על כולם נרשמו בטפסי ה-CN22 המחירים האמיתיים כדי להמנע מבעיות.
המלצות שנכתבות באתרים שונים לא מעניינות אותי כי כמעט תמיד מעורבות בהם/בהן כסף ויחצ''נות.
ושכל אחד יעשה את הטוב בעיניו.