מסלול בפלאפון../images/Emo26.gif
לדעתי המסלול הכי טוב זה לקחת את המכשיר של מוטורולה בחינם (שארק) מקבלים 70 דקות חינם כל חודש לשני יעדים נבחרים של בזק או פלאפון שיחות בתוף הרשת 40 אגורות הודעה 20 אגורות. זה בעיקרון מה שיש להם להציע לחיילים, כמובן שאפשר לקחת מכשירים יותר מתקדמים אבל אז כבר יש תשלום חודשי על המכשיר.