פלאפון חיילים

dror19

New member
פלאפון חיילים

איזה מכשיר במסלול פלאפון חיילים הכי משתלם לדעתכם?
 

ranzz

New member
אורנג´ ללא ספק

מסלול החיילים שלהם הוא המוביל
 

dror19

New member
זה ברור

אבל כבר יש לי מכשיר של אורנג´ התכוונתי איזה מכשיר ברשת פלאפון בתוכנית חיילים הוא עדיף?
 

ranzz

New member
אה, ברשת עצמה

חשבתי שאתה מתכוון לפלאפון כטלפון סלולארי. אין לי מושג בנוגע למסלולים שלהם, לא נראה לי שלמישהו יש כאן מושג גם חח
 

BuBlikon

New member
מסלול בפלאפון../images/Emo26.gif

לדעתי המסלול הכי טוב זה לקחת את המכשיר של מוטורולה בחינם (שארק) מקבלים 70 דקות חינם כל חודש לשני יעדים נבחרים של בזק או פלאפון שיחות בתוף הרשת 40 אגורות הודעה 20 אגורות. זה בעיקרון מה שיש להם להציע לחיילים, כמובן שאפשר לקחת מכשירים יותר מתקדמים אבל אז כבר יש תשלום חודשי על המכשיר.
 
למעלה