פירמידה משולשת ב EXEL 2000

פירמידה משולשת ב EXEL 2000

שלום מישהו מוכן בבקשה להסביר לי איך אני בונה פרמידה משולשת אני צריכה לבנות את המודל החישובי בדרך הקצרה ביותר מישהו יכול להסביר לי בבקשה איך אפשר להעזר באפשרות של העתקת תאים לא רציפים המשולש מצורף תודה
 

erez2233

New member
אפשרי אך לא ברור

ניתן לפתור את הבעיה במספר דרכים. 1. את צריכה לפרט יותר את השאלה שלך. 2. עד כמה את צריכה את הפרמידה? ארז
 

מיכאל אבידן

Active member
מנהל
יפה, רק מצריך פקודה אחת. . .../images/Emo43.gif

נוספת של Cells.Clear, בשורה הראשונה, כדי ש'תנקה' את המשולש הקודם אם מבקשים להריץ שוב ולבחור במשולש קטן יותר.
 
תודה לא אמרתי שזה משולש פסקל

באיזה טכניקה עבדת האם השתמשת באפשרות של העתקת תאים רציפים שאנ ילא יודעת איך עושים זאת
 
פירמידה משולשת

שאלה בהקשר מתי משתמשים בסימן דולר ומתי לא ? שוב תודה
 

yheller

New member
סימן ה-$

הופך את הקשר לתא מסויים מיחסי לאבסולוטי. אם תבני נוסחה התלויה בתאים שכנים ותעתיקי אותה למיקום אחר "יחסי השכנות" ישארו כשהיו כלומר אם במקור לקחת את התא הימני באותה שורה כנתון לאחר העתקת הנוסחא הנתון שילקח בחשבון הוא התא הימני למיקום החדש ולא אותו תא שבחרת בנוסחת המקור. ע"י הוספת סימן ה-$ לפני אות העמודה או מספר השורה הכתובת הופכת לקבועה ולא חשוב לאן תועתק הנוסחה.
 
למעלה