קצין וגנטלמן היחיד
New member
פירוק שיתוף?.....
פירוק שיתוף?.....
כפי שכתבתי קודם, גיליתי שאשתי פתחה נגדי בהליכים. הצלחתי לשכנע אותה שנלך לגישור ונחתום על הסכם גירושין ע"י עו"ד מגשר. יש לנו דירה לא זולה, אני משלם את כל המשכנתה ועוד מספר תשלומים, כך שבפועל 100% מהמשכורת שלי הולכת לבית, ולי בפועל לא נישאר ממה לחיות. הבנתי מאישתי שהיא התכוננה להגיש תביעה לפירוק השיתוף?...מה זה? אני מוכן ורוצה למכור את הבית. מה זה היה נותן לה? איך זה היה פוגע בי? מה אני יכול לעשות אם וכאשר? והאם אפשר לעשות משהו נגדי אם אני מוכיח שאין לי לא נכסים, לא חסכונות, וכבר שנתיים 100% משכורת שלי הולכת לטובת הבית. ועוד משהו...יש לנו חשבונות נפרדים <תמיד היו> האם לי כגבר, לא מגיע סכום כסף למחיה מינימלית???????? תודה.
פירוק שיתוף?.....
כפי שכתבתי קודם, גיליתי שאשתי פתחה נגדי בהליכים. הצלחתי לשכנע אותה שנלך לגישור ונחתום על הסכם גירושין ע"י עו"ד מגשר. יש לנו דירה לא זולה, אני משלם את כל המשכנתה ועוד מספר תשלומים, כך שבפועל 100% מהמשכורת שלי הולכת לבית, ולי בפועל לא נישאר ממה לחיות. הבנתי מאישתי שהיא התכוננה להגיש תביעה לפירוק השיתוף?...מה זה? אני מוכן ורוצה למכור את הבית. מה זה היה נותן לה? איך זה היה פוגע בי? מה אני יכול לעשות אם וכאשר? והאם אפשר לעשות משהו נגדי אם אני מוכיח שאין לי לא נכסים, לא חסכונות, וכבר שנתיים 100% משכורת שלי הולכת לטובת הבית. ועוד משהו...יש לנו חשבונות נפרדים <תמיד היו> האם לי כגבר, לא מגיע סכום כסף למחיה מינימלית???????? תודה.