פיק קצרצר:

פיק קצרצר:

הוא צעד בברדס שחור כל כך דק שנראה היה כאילו הוא חלק מגופו. לבן היה וחיוור. דמוי גולגולת נחשית מבעיתה. הוא צעד לעבר מעגל אנשים כפופים, עטופי ברדסים שחורים גם הם- אוכלי המוות. הם נמצאו בחורבה ישנה, אי שם הרחק מפרברי לונדון. האיזור היה נידח וקודר, חפצי מתכת ופלסטיק היו זרוקים בערימות לא נעימות של זבל. מזג האוויר היה חורפי ועננים ריחפו באוויר. הם היו כל כך גדולים וכבדים עד שהיה נראה כאילו השמיים כוסו בסדין שחור ועבה. "יפה יפה... עבודה טובה חברי. הרשו לי לומר שאני גאה", אמר האדם עטוף הברדס, "הפלישה למשרד הקסמים עלתה מעל לכל הצפיות. כעת כל רשת הקסמים באנגליה ברשותינו..." "כעת לכו... לא, לא עתה סוורוס. הישאר בבקשה. עליי לשוחח עימך". "כן אדוני", אמר סנייפ, "כל שתגיד". "אנא, סוורס, אל תקרא לי עוד 'אדוני'", אמר האדם החיוור דמוי הנחש,"אתה עמיתי, אני סומך עליך יותר מכל אחד אחר במעגל. אתה חבר. קרא לי בשמי האמיתי- הארי, הארי פוטר". "כן,כן. תודה, הארי." אמר סוורוס. "יפה, סוורוס. ובכן, רציתי לבקש ממך טובה. התואיל בטובך לפנות את הגופות של מינרווה וארתור וויזלי מכאן אל המערה?" אמר הארי פוטר. "כמובן הארי, כמובן". "תודה לך סוורוס, ועכשיו- לך". "כמובן, כמובן... להתראות". ההמשך יפרוסם בהמשך P:.
 

Eos14

New member
../images/Emo29.gif זה יפה...../images/Emo13.gif

אבל זה פשוט מפתיע מדי על ההתחלה... הארי כמו וולדמורט...
מלבד זה זו כתיבה נהדרת... תמשיך כך
 

shiran004

New member
אוו.. יפה.. ../images/Emo168.gif

מחכה להמשך..
ומקווה שהוא יהיה יותר ארוך
 

L i O r K u S h

New member
../images/Emo12.gif../images/Emo2.gif../images/Emo6.gif../images/Emo12.gif../images/Emo2.gif../images/Emo189.gif../images/Emo34.gif

מה לעזאז...?! חחח סתם סתם.. יפה יפה
קצת נדהמתי אבל..מקורי(אני חושבת)
נ.ב- עתה=*אתה
 

nateli92

New member
../images/Emo2.gif

בהחלט מפתיע.... אבל נראה ממש יפה! מחכה בקוצר רוח להמשך...
 
למעלה