פיק אפ בר

magenta73

New member
טוב...

בלאומיך - רוטשילד פינת אלנבי. 25 ככה. לנסקי. מתחת לכולבו שלום. 23 ככה, נראה לי, בחיים לא הייתי שם ולא אהיה. אברקסס. לילינבלום. 25+. אחלה מוסיקה. נראה לי מספיק... בסופו של יום, כל פאב שתכנסי אליו לבד, עם מיני ומחשוף........ יהיה בסדר.....
 

shelly1975

New member
בלאומליך זה אחלה, אבל לנסקי?????

איייייייכס! לא נכנסתי אף פעם אבל תמיד כשהייתי באזור שם, וראיתי איזה טיפוסים יוצאים משם, איף, גועל נייפש. אבל כמו שאמרת בשורה התחתונה, כל פאב שתיכנסי אליו עם סקס אפיל וכוונות מיניות... זה יאותת לזכרים כמו צ'קלקה
 

bvb6

New member
גם בפאב עליז מהסרטים של ...

בי"ס לשוטרים מתחילים?
 

אישון36

New member
אני מתקשה בעירבוב.

סטוצון אני יודע היטב מה זה. באר....גם יודע....מעט פחות טוב........אבל יודע. גם בסטוצונים אני מנסה שהתנאים יהיו הולמים על מנת להנות יותר (הגיל). אבל...בגלל זה..... לא הבנתי את העירבוב. את רוצה מין, אין בעיה לא ממש צריך להגיע עד הבאר....בדרך אפשר גם כן....כמו שאמרו בגד חשוף...........מבט עמוק וגברברי ישראל נמסים.....ולך ברוך אשם יש עם מה להמיס. את רוצה לשתות ? דווקא בפיק אפ ? כאילו לא רוצה להישמע טיפשי/אימאי מידי ולא אומר לכם שלא היו לי חוויות ממין בשירותים בערב ראשון.............אבל...........מראש ללכת למקום בשביל השירותים ? אישון. איפה השירותים ?
 

bvb6

New member
../images/Emo93.gifזזזזזזזזזזזזה מדבק

התכוונתי לקהה
 
היא כתבה שהיא רוצה לשירותים? :)

אכן, רעיון הפיק אפ הוא די מעפן, אבל לא כל פיק אפ מסתיים בשירותים הוא יכול להסתיים באוטו, במיטה, על הר, ואפילו מתחת לחופה (במקרים חריגים)
 

אישון36

New member
היא בחרה שם טוב.

ופנתה לכול הפורומים. לתחושתי היא לא מחפשת פיק אפ בר.................בשביל זה מספיק פורום אחד. היא מחפשת פיק אפ. ולתחושתי להגיע לשירותים היא לא תגיע וגם לבר לא. וזה ברור שאפשר להתחיל בזיון ולהגיע רחוק........אני המצאתי את השיטה.........או שלא. אישון. ממציא שיטה.
 

bvb6

New member
אני בטוח שיש כאלה שאין להם

פיק אפ בבית והם הולכים לפיק אפ בר במקום אולי זה מה שהיא מחפשת?
 
למעלה