פיקה צביק+אוקריינה 03

א ר י ק ל

New member
פיקה צביק+אוקריינה 03

שיר נעים מותאם ליכולות הווקאליות של הזמר, עיבוד ולחן אירוויזיונים,מילים מתאימות. מתחיל שקט,מסתיים קופצני ומדליק. צביקה שיחק אותה--התאמה מושלמת לזמר. אך כמה דברים לא ברורים לי.. -למה אוקריינה בחרו דווקא בצבי שלנו? -הוא ומירית כתבו שיר אחד לזמר והוא נשלח,או היה מין קדמון כמו של דוד דאור אשתקד עם 3 שירים? -מה הייתה תגובת העם לנוכח השיר? -מה הם אמרו על המקום המזעזע? מה שכן המזל הרע הרע הביא איתו את הטוב...שנה לאחר מכן אוקריינה זוכה. (זה כמו כל הבחורות שזרקת ושברת להם את הלב,ואז אוטומטית הן מתחתנות עם החבר הבא..)
 

avinor

New member
מיכל,אל תתנצלי.גם אני מת עליו וחושב

שהוא הטוב בשירי אוקראינה לאירוויזיון.
 

danduni

New member
שיר מאוד חביב ../images/Emo9.gif

למה בחרו בצביקה? האמת שאני חושב שזה היה ראנדומלי, או שראלף זיגל לא היה פנוי
. הם חשבו שאם צביקה פיק ילחין, זה מה שיביא להם ניצחון (שאפתנים האוקראינים, השקעה מהשיר הראשון).
למיטב ידיעתי, זו הייתה בחירה ישרה של השיר ללא קדם.
תגובת העם לנוכח השיר ולנוכח ההפרסומים שצביקה פיק הלחין, הייתה שרשות השידור שם הדגישה שזה לא שיר ישראלי, אלא שיר אוקראיני למהדרין וניסתה לטשטש את הקשר לצביקה
. לגבי התגובה על המיקום, אני מניח שהם הבינו שעדיף לשלוח שיר שלא יוצר במיוחד על ידי אירוויזיון על ידי "אנשי אירוויזיון" למיניהם אלא משהו שקיים בארצם - ועובדה, הם שלחו את רוסלנה ולמרבה הפלא
- ניצחו - אם טליה הייתה פה היא הייתה אומרת שזו דוגמא בולטת לכך ששיר לא צריך להיות מותאם במיוחד לאירו'. אגב, די אהבתי את הקטע של הבלט שהשנה עבד הרבה יותר טוב לרוסיה (פתאום אני רואה את המקור!)
 

Yoav Den Vilda

New member
אחד השירים הגרועים ב-2003

שיר זוועה. אם הזמר שר אופרה, שלא ינסה לשיר שיר פופ ולדשדש עם האופרה בין לבין. זה נראה די פתטי. ואם אתם רוצים להביא שואו, אל תביא את כל קרקס אוקראינה. מרוב שואו לא רואים את השיר, שגם הוא לא משהו. מזל שאחרי שנה הם הביאו את רוסלנה ואחרי 3 שנים את טינה..
 

danduni

New member
במיוחד טינה! ../images/Emo99.gif

(סורי, אני באטרף תמונות היום
)
 
למעלה