פיצי לפני המתת חסד - דחוף!!

catlady

New member
פיצי לפני המתת חסד - דחוף!!

לכם בעלי לב רחום וחנון. שמי פיצי ואני חתול בא בימים. אוהד מושבע של בני אדם אך מעדיף להיות (חתול) יחיד בבית. למרות גילי המתקדם אני נראה מצויין. כמובן שאני גם בריא, מחוסן ומסורס. נולדתי אצל גברת אנוכית שכשעזבה את ביתה לא טרחה לאתר לי בית חם. עברתי תלאות, נדודים, סכנות והשפלות עד שהובאתי למקלט הזמני של עמותת חובבי החתולים בישראל – חיפה שם אני שוהה באופן זמני ואם לא יימצא לי מאמץ ירדימו אותי לתמיד. היות וכך אני פונה אליכם, פניה אחרונה – אנא אפשרו לי להעביר את שנותיי הנותרות בשלווה ובכבוד. מצורפת תמונה קטנה שלי. אם לא תצליחו לפתוח אותה, דעו לכם שאני נאה מראה, לבנבן עם מעט כתמים קטנטנים אפורים. 0526/481001 ותבואו על הברכה.
 
מה זו הסחטנות הזאת??!!

הגישה הזאת מעוררת אנטגוניזם. זו ממש לא הדרך למצא לחתול המקסים הזה בית!!
 

gigi world

New member
החתול כל כך יפה

תפקידכם למצוא לו בית ולא להמית אותו. ובקשר לאישה הנוטשת אני מקווה שתישרף בגיהנום.
 

gezer5

New member
לא הבנתי

אגודת חובבי חתולים? אז אם הם כלכך חובבים חתולים למה הם מצרדימים אותם?
 

f e l i n e

New member
עמותת חובבי חתולים חיפה->

פיצי יפהפה ואני בטוחה שלמרות גילו הוא ימצא בית, אנא חכו עם ההמתה המתוכננת כי המתות רק מעוררות בנו כעס וייאוש ולא רצון לעזור. אולי תוכלו לפרסם מודעות במרפאות עמן אתם משתפים פעולה? מודעות באוניברסיטה ובטכניון אותן יתלו סטודנטים שמתנדבים אצלכם?
 

cats10

New member
אפרופו המתה,

חסד למי? לחתול, לעמותה או לנוטשת? לא ממש ברור.
 

catlady

New member
הצילו את פיצי

פיליין יקרה, (האם הסברת כאן את הפרוש לשמך המקורי? -כל הכבוד..) תודה על המענה החיובי. סוף סוף מישהי שמנסה לעזור ולא רק להצליף ביקורת ללא מתן פתרון כמו התגובות שקבלנו מיפי הנפש הנהנים להתקשקש כאן בפורום . ראשית דבר - אין ולא היתה כל כוונה להרדים את פיצי. אנחנו עמותה המשתייכת לסדר עולמי הנקרא: no kill society - וכשמנו כן אנו. יחד עם זאת במקרה של פיצי - כשפרסמנו את מצוקתו - לא קבלנו שום תגובה. מודגש. שום תגובה. כשהוספנו את הסכנה של ההרדמה - קבלנו המון תגובות (פרסמנו בעוד אתרים כמובן). לצערנו, עד שלא מאיימים במוות - איש מיפי הנפש אינו מתעורר. אלא מה - התעוררו, קשקשו שטויות - וכמובן שלא הציעו בית חם. את השטיקים האלה גם אנחנו יודעים היטב. וכאן גם המקום לפנות לכל הנ"ל - במקום להסתתר מאחורי מחשב, כשלצדכם חתלתול פרטי ומפונק - תרימו את עצמכם מהכיסא ובואו לראות מה קורה בעולם האמיתי (אצלנו במקלט) של החתולים האומללים. נסו לעזור להם על אמת. תנו להם בית חם, או לפחות תנסו לאתר להם חצר בה מואכלים חתולים כדי שיוכלו לחזור לחיק הטבע ולחופש - להם הם נועדו - ולא לחיים במקלט עמוס באומללים כמוהם. כאלה שהתעללו בהם, זרקו אותם על אם הדרך, נטשו בדרך לחו"ל (כן, כן!), שמו בקופסא וברחו - ועוד ועוד. למותר לציין שפנינו למגוון רחב ביותר של אמצעי פרסום (חינם - אנחנו מלכ"ר המתקיים על תרומות בלבד) עבור החתול האומלל הזה - אך לשווא. את עצתך לגבי מודעות באוניברסיטאות וכו' יישמנו באמצעות דוכני הסברה שקיימנו בקמפוסים ופרסמנו את תמונתו. יחד עם זאת אשמח ליישם את עצתך לגבי מודעה בלוח המתאים באותם קמפוסים - אולי יצפו בה יותר עוברי אורח מאשר בדוכני ההסברה. הרבה תודות לך, והרבה ביקורת, כאמור, ליפי הנפש. חובבי החתולים בישראל (ע"ר).
 

גלי®

New member
catlady יקירתי, אנחנו, "יפי-הנפש"

כפי שכינית אותנו, הם הסיבה לכך שהנטל עליכם ועל העמותות האחרות הוא הרבה פחות גדול ממה שהוא היה אמור להיות ב"מציאות", שאליה את קוראת לנו להישר מבט... "להסתתר מאחורי מחשב, כשלצדכם חתלתול פרטי ומפונק "? יש כאן אנשים שאינם "נהנים" ממעמד של ע"ר, תרומות ותמיכה עירונית ובכל זאת הם מגדלים כמות גדולה של חתולים (אפילו 20 ו-30) בביתם, או מאכילים חתולי פ"ז, מעקרים ומסרסים אותם על חשבונם... מתי תקלטו, אתם והעמותות האחרות, שאין לכם מונופול על לב רחום, עזרה לבעלי חיים, או יאוש מהמצב הקיים...? זה לא "אתם" (העמותות) "נגדנו" (שאר מאכילי החתולים ואוהביהם)... כל הודעה תוקפנית כזו של עמותה המכוונת נגד אוהבי חתולים לא רק שאינם מעוררת רצון לעזור, אלא משיגה בדיוק את ההפך: מעוררת רצון להתרחק מכם ככל האפשר... אגב: במו מקלדתך הודית עכשיו שנקטת במניפולציה רגשית בהודעות הקודמות "ראשית דבר - אין ולא היתה כל כוונה להרדים את פיצי. ....יחד עם זאת במקרה של פיצי - כשפרסמנו את מצוקתו - לא קבלנו שום תגובה. מודגש. שום תגובה. כשהוספנו את הסכנה של ההרדמה - קבלנו המון תגובות (פרסמנו בעוד אתרים כמובן). לצערנו, עד שלא מאיימים במוות - איש מיפי הנפש אינו מתעורר."... לא יודעת איך מרגישים הקוראים האחרים, אבל אני, אישית, עושה ככל יכולתי, (ולעיתים, אף מעבר לכך), בכל הנוגע לעזרה לבעלי חיים בכלל, וחתולים בפרט... לכוון אקדח (או במקרה זה, מזרק-הרדמה) לרקה של חתול מול עיני, לא ייצור אצלי את הרצון לסייע יותר ממה שאני מסייעת (כי כאמור, אני עושה כפי יכולתי ואין ביכולתי לעשות יותר מכך), אלא משיג את המטרה ההפוכה: מוציא לכם שם (צודק או לא, זה בכלל לא העניין) של מרדימנים ומניפולטיביים ומעורר אנטגוניזם נגדכם ונגד מה שאתם עושים... לא חבל? ת'כלס, בשורה התחתונה: אני מאד מקווה שההתבטאויות הלא-חכמות האלו לא פגעו בסיכויו של המקסים הזה למצוא לעצמו בית טוב, שידע להעריך אותו ולהעניק לו את החיים הנפלאים שמגיעים לו, ומגיעים לכל בעל חיים באשר הוא...
 

catlady

New member
תשובה לגלי

גלי יקרה, כל הכבוד. מילים כדורבנות. באמת באמת יישר כח. אנו בהחלט ערים לעובדה הקשה ולצערנו הנפוצה של אנשים טובים כמוך וכמו הרבה אוהבי חתולים שמחזיקים ודואגים בבית שלהם לעשרות חתולים ולפעמים בכסף האחרון שיש להם. הלוואי ויכולנו לעזור, אבל כמו שכתבתי, אנחנו גוף שתלוי בתרומות ומנתב את הפעילות שלו בהתאם. להווה ידוע שחתולים אינם נושא אטרקטיבי לגיוס תרומות (בניגוד לכלבים, למשל) ולכן אנחנו מתקיימים בציפורניים ממש (למרות התמיכות העירוניות הזעומות ביותר) ותמיד מקווים לטוב.את צודקת לגבי המניפולציה בה נקטתי - שגיתי בגדול. לא הייתי צריכה להשתמש בה גם נוכח העובדה שהיא הביאה הרבה תגובות כי בתכל'ס כמו שאת כותבת: אני מקווה שיימצא לו בית - וזה עדיין לא קרה. תודה על התגובה המלמדת. ושוב - כן ירבו כמוך וכה לחי. אגודת חובבי החתולים בישראל - חיפה.
 

Noaal

New member
צר לי לנפץ לך את הבועה

אבל גם כלבים אינם נושא גיוס אטרקטיבי.כמי שמנהלת את פורום אימוץ בע"ח והתנדבות, אני נחשפת להרבה מאוד עמותות ומצבם. גם עמותות כלבים נמצאות במצוקה כלשהי (כספית, מקום, מחלות ועוד). סחטנות רגשית, כפי שרשמו רבים וטובים לפני, היא מעשה שלא יעשה... לא אדם פרטי ולא עמותה! בכמעט 4 חודשים שהפורום אותו אני מנהלת קיים, מעולם לא ראיתי שניסתם לפרסם את החתולים שברשותכם. גם בפורום הזה בקושי פירסמתם, אז איך רצית שהחתולים ימצאו בית (אגב, האתר שלכם מופיע בפורום אימוץ בקישורים). מי את שתקראי לנו יפי נפש? האם את יודעת את סיפורם של כל אחד מחתוליהם של חברי הפורום? האם את יודעת לכמה הם עזרו? האם את יודעת לכמה מחברי הפורום יש חתול נוסף כי זהו חתול שאותו הם הצילו ולא מצאו לו בית? ואני ב-99 מהמקרים, אף אחד לא חשב אפילו להרדים אותם. רבות (סליחה cats10, אבל הרוב קובע
) מחברות הפורום עוזרות ותורמות לעמותות בנוסף למי שהן מגדלות בבית ועוזרות לו בחוץ. ואף אחת מאיתנו היא לא מלכ"ר או מכ"ר, או זוכות לתמיכה כלשהי חיצונית. ותאמיני לי, אתם ממש לא העמותה היחידה ששורדת בציפורנים, יש דרכים אחרות לצור מודעות ולא ע"י סחטנות ריגשית. את מוזמנת לפנות, לפורום פה, לפורום אימוץ בע"ח והתנדבות ואלי לעזרה.
 

enbalush

New member
שלום רב../images/Emo23.gif

פגשתי אתכם בעבר ואתם עמותה מקסימה, בנוסף לחתולים שהצלתם, הנקתם גם גורים בני יומם ומעטות העמותות שעושות זאת, לצערי. אני מעריכה את העמותה מאוד ומקווה שתצליחו למצוא בית חם לכולם. הבעיה היחידה היא בכתיבת ההודעה, זאת לא שיטה לאיים במוות, גם אם יש כוונה להמית בעל חיים, אפשר לרשום "גורלו בסכנה, אם לא ימצא לו בית", כי זו האמת לגבי כל החתולים שלא מוצאים בית, כי כל עמותה מוגבלת בכמות. דבר שני התגובה השנייה שלך כמובן באה גם ממצוקה, אבל למרות שחלק מהחברים פה מרשים לעצמם לענות בצורה תוקפנית ודוחה, הם דואגים לחתולי רחוב או לחתולים נטושים למצוא בתים, אבל את באה לכאן ומייצגת עמותה, כדאי לענות בנימוס ובצורה מכובדת כדי לא להרוס את שמה הטוב של העמותה, כי ברור שלכולם וגם לכם יש כוונות טובות ולב זהב. דבר אחרון, מי שירצה להציל את החתול הזה לבטח לא ישאל מה גילו כשאלה ראשונה, כשאתם מציינים זאת, זה נשמע כאילו אוטוטו הוא עומד להתפגר, אני בטוחה שלא, אבל לא צריך לציין זאת בהודעה, מי שירצה לאמצו ישאל שאלות נוספות ובטח ישאל על גילו, אז כמובן תאמרו לו אז. בהצלחה. בקשה מחברי הפורום
אנא פרסמו את הבקשה עם התמונה, במייל (בניסוח יותר עדין ולבבי).
 

פרפרזה

New member
אז לשקר זה בסדר?

לאיים בהמתה זו סחטנות רגשית, שהיא לא פחות חמורה מנטישהתתביישו לכם - הוגי הרעיון, וגם אם הוא יישאר במקום הזמני הזה אבל יחיה אתם תעשו את עבודתכם - יש דרכים!
 

catlady

New member
לפרפרזה מנציגתו של פיצי

שלום פרפרזה. אני מתנצלת. הצדק אתך. לשקר ו/או לאיים בסחטנות רגשית הוא דבר חמור ביותר. יחד עם זאת - אין לך מושג כמה תגובות אני מקבלת (רעות וטובות) כי מצד אחד באמת עשיתי דבר שלא ייעשה אבל... מצד שני - אנשים התעוררו. בתכל'ס לפיצי טרם נמצא בית אבל עוד לא אבדה תקוותנו. תודה לך. אגודת חובבי החתולים בישראל - חיפה.
 
איזה בולשיט!

כמעט 90% מיושבי הפורום הזה אם לא יותר לקחו עוד חתול אחד לפחות מבין מסכני ודלי החתולים. פשוט גועל נפש. תרדו מהעץ שלכם... אני קיבלתי בהסכמה או שלא בהסכמה הרבה חתולים, חלקם מסרתי וחלקם אימצתי. אבל *מעולם* לא איימתי על אף אחד. זה לא מקובל. ואת יודעת מה? החתול הזה אולי תופס לחתול שלי את הבית, או לחתולים של סיביון או של רונה או לנזיה שצריכה הרבה יותר ממנו בית חם. כי לא איימנו בהרדמה? לאף אחד מאיתנו אין תקציבים לא מוגבלים ואנחנו לא עמותות. להגיד שאנחנו לא מודעים למצב, שלא היינו ולא שמענו? בולשיט אחד גדול.
 
למעלה