פיצוץ אוכלוסין

guanyin

New member
מה שהכי מתפיע זה

ששינחואה מתייחסת לזה... בסין נאמר משהו על זה? לא מצאתי בשום אתר חדשות אחר (CNN גארדיאן וכו') איזהשהו מידע על הפיצוץ. מוזר...
 

bizhar

New member
לא שמעתי בום...

נראה לי שאם היה כזה דבר והיה קשור לפיגוע טרור כלשהו, הסינים היו מנצלים את זה ולא מסתירים את זה. חוצמיזה הסתובבתי בשנחאי רביעי עד שישי ולא שמעתי בום..:) אל תקלו בזה ראש, כשכן של שדרות סיטי יש לי אוזניים מחודדות מאוד :)
 

guanyin

New member
לא בטוחה

הפיגועים בארץ לא הוסיפו לנו תיירים, ובסופו של יוםת בדעת הקהל העולמית אנחנו יצאנו המפלצות המרושעות. יש לסינים מה לחשוש מגל פיגועים (במידה ויהיה) שיתרחש בצמוד לאולימפיאדה.
 

bizhar

New member
אני נשמע לך בטוח? :)

אני מסכים איתך שהסינים חוששים מאוד מגל פיגועים, אבל במידה וכבר בוצע, זה יכול לשמש תירוץ טוב להחמרת אמצעי הביטחון והצדקת כל פעולה שהיא. ואללה, אפילו בושם כבר אי אפשר לקחת למטוס, אולי דוגמית. אבל אנחנו מורגלים ואני בהחלט מבין את הדאגה ואין לי בעיה עם זה. מי בכלל צריך פה בושם? :)
 

BenBaryo

New member
בהחלט

אף מדינה שמארחת את האולימפיאדה לא תרצה שישמעו על פיגוע שהתבצע באיזורה, בייחוד סמוך לפתיחת המשחקים (מאה יום זה סמוך, לא?) מצד שני אל לנו להפריז באמינות הדיווחים - הנה רק עכשיו דיווחו על "חדירת מחבלים" לחדר בו שהו יהודים שהגיעו להשתתף במצעד החיים... (ובסוף זה היה רק שיכור שנכנס בטעות לחדר והתחיל לקלל). אם יש משהו שאפשר לסמוך עליו זה שאי אפשר לסמוך על החדשות (חוץ מבסין - כאן הכל אמיתי! הם הבטיחו...)
 
למעלה