לי זה כאב, אבל היה נסבל
הספקולום והמצבט (שלא לכולן משתמשים אבל יש לי רחם חמקמק) כאבו לי יותר מהפעולה עצמה, שגם לא הייתה פיקניק אבל בהחלט נסבלת. דירגתי את הכאב 5-6 מתוך 10 (הרופאה אמרה שהממוצע מדרגות עוצמה 7).
אם זה עזר? זאת נדע בעוד שבועיים אחרי שעוברצ'יק הוחזר היום.