פיפי במיטה

איילה780

New member
פיפי במיטה

בן 3 ו-3 חודשים התחלנו לגמול מגיל 2.8 בערך גמול ביום כבר הרבה זמן, בתחילת הגמילה (הורדנו ישר טיטול גם בלילה) היו לנו שבועיים ללא פיפי בלילה ואז חזר לעשות פיפי כל לילה עד היום. דיברתי והסברתי (אולי לא מספיק) והצעתם לי פה תחתולים, ניסיתי , הוא צחק עליי מאוד!! (בצחוק של אמא השתגעת?? מה את עושה??) וביקש להוריד , הורדתי והסברתי והטחתי ללכת לחנות הצעצועים אם לא יעשה. באמת באותו לילה לא עשה (גם שתה ממש פחות לפני) עשיתי לו למחרת יום כיף ממש פינוק!!! אך שוב המשיך לעשות , למרות שהבטחתי שוב ללכת לחנות הצעצועים וכו'... מה עושים?
 
הי איילה

אני דווקא מייצגת את הגישה של "לא להסביר כלום"
את בודאי יודעת, שהפיפי בורח מתוך שינה ואין כאן שליטה על פעולה קוגניטיבית אלא שליטה על שריר שלפוחית השתן, שבתקופות של מחלה, עומס רגשי ושינויים נחלשת באופן טבעי- ולכן הפיפי בורח. אני מציעה, עם כל הקושי שיש לך עם זה - פשוט להתעלם
(או לפחות לא לנסות לדבר על זה עם הילד)
 

Yifatule

New member
עונה

היי איילה, אני אולי לא אחת מהמומחיות כאן בפורום אבל על הנסיון שלי אני יכולה לספר - את רון גמלנו לילה לפני חודשיים וחצי בערך. בלילה הראשון הוא עשה פיפי, בלילה השני הוצע פרס והוא קם יבש, בלילה השלישי והרביעי לא הוצע פרס והוא קם רטוב. אז התחלנו טבלת מדבקות (שתלינו על הארון שלו ליד המיטה) - מדבקה כל בוקר יבש וכל 3 מדבקות רצופות (כי שבוע זה נראה לנו הרבה) - פרס. יצא שנתנו לו עוד שני פרסים ובזה תם ונשלם סיפור הגמילה בלילה, מאז הוא קם יבש. בהצלחה!
 
למעלה