פיענוח רצח גבי קדיס ביפו

"פענוח". המשטרה עשתה שרירים על התיק של גבי

"הנה רואים אנחנו עובדים".... למזמין הרצח, טלאל אבו מנה, היה עבר עשיר ומספר תיקים בהם הוא הואשם שאיים לא פעם ולא פעמיים על גבי. "יהיה דם, יהיה טוב". היתה כתבה על כך במוסף תל אביב בעיתון ידיעות אחרונות של יום שישי. כינו אותו "המוכתר". כשאיש מתעסק עם השוק האפור , מפורסם בנדל''ן, נמצא בחובות עד הצוואר, ובתור אחד שאביו היה נוצרי אבל עונד שרשרת עם מגן דוד ופועל בלי הפסקה עם המשטרה, לא היה קשה "לצוד" אותו. להבדיל, בכל שאר המקרים שהיו בהם רצח של צעירים ביפו, המשטרה לא טרחה אפילו לפנות ולאסוף מידע ממצלמות הנמצאות באזור. לציין שפשעים כאלה, גם נעשו בכבישים ראשיים והומי אדם. הכל שאלה של מוכנות. זה לא פענוח. זה כיסוי תחת. וכל התירוצים על "אין עדים אין עדויות אין ראיות" מצטיירות כבולשיט אחד גדול.
 
מידע שהרבה לא יודעים...

שטלאל היה זה אותו האחד שאיים ברצח גם על בעלי מסעדת יונס הגדית שביפו, אחיו שגנב אוטו ובנסיעה בו פגע בחייל והפך אותו לצמח בכל המקרים האלה "האבא עונד מגן הדוד" הצליח להוציא את הבן שלו ללא כל כתב אישום, הפעם המשטרה היתה חייבת לשים את ידה על טלאל למרות "הטובות הגדולות של האבא הציוני", כתוצאה מהלחץ שהפעילה האגודה האורתודוכסית. ללא לחץ זה, ובמיוחד שמדובר ברצח של העולם הנוצרי, ושל בנאדם שמוכר גם בכניסיות בחו''ל, המשטרה היתה חוזרת על אותו דיסק "אין שיתוף פעולה" "חקירה נפתחה".
 

Proud Muslim

New member
העדפתי לא להיכנס לדברים האלה

כי אני בעצמי יפואית ומודעת לזה:) אי "פענוח" הרצח והסגרתם של החשודים היה עושה מסיבת "הונולולו" בשטח, "או שתעלו ותעצרו את מי שאתם ואנחנו חושדים בו- או שהפדיחות יתחילו לצוץ על פני השטח" המשטרה הרגישה מאוימת במיוחד שהמקרים אותם ציינת לא נחשפו בזמנו בצורה מלאה בתקשורת. נוצר מצב כזה: התאמצנו, עשינו מסיבת עיתונאים, פענחנו דבר ידוע מראש (החשודים נעצרו אחרי 3 שעות מהצרח כן)- תמורת זה: "שששששששששששששששששששש......".
אמרתי כבר, אינטרסים???
 

Emile Zola

New member
לא הבנתי, אז המשטרה היתה בסדר פה או לא?

ששששש....... על מה ששששששששש? כשלא מוצאים את הרוצח זה לא בסדר. כשמוצאים את הרוצח - גם לא בסדר.
 

Proud Muslim

New member
כשאינטרסים

וחיי אדם לעיתים מופקרים לטובת אדם שמסוגל לעשות טובות למשטרה (ובשבילה זה חשוב יותר)- זה לא בסדר. כשהמשטרה מחליטה , לפי טובתה, ולפי תמונת המצב מתי כן לפעול ומתי לא לפעול- זה לא בסדר. גרת ביפו? עברת ביפו? מבלה ביפו? טבעי שאתה תהיה בעד טענותיה של המשטרה כל עוד זה מוצג באופן כ''כ טבעי בכלי התקשורת. קיצר, למה לחרטש?: המלחמה והרצח ביפו בין חמולות קיים כבר 20 שנה בעיניך זה בסדר שלא עצרו אחד מזה 20 שנה:)? המשטרה מטאטאת מה שבא לה מהשטח ששששששששששששששששששש......* הבאנו את מה שרציתם, תחזירו בתמורה את השתיקה.
 

Emile Zola

New member
תהיי קצת רצינית, לא עצרו אחד 20 שנה


אני לא בעד המשטרה שמרימה מסוק לאויר כשהרכב של פנינה רוזנבלים נגנב ותתעלם מגניבת הרכב שלי. אבל במקרה הזה הם עשו עבודה טובה לא? לא הבנתי מי שותק ועל מה.
 

tanj

New member
יפו

ביפו יש פשע מאורגן של משפחות וזה ידוע ולא מהיום. משפחת כחיל, משפחת שניר....וזה כבר מהאייטיז אם לא לפני כן. המשטרה מעורבת בכל הענינים הללו, יש כספומטים של סמים, יש טיפוסים "המוכרים למשטרה" שמשום מה לא נעצרים, כשפשטה המשטרה על פרדס שניר הם באו עם מקלעים ורובי סער כי חמולת שניר חיכו להם עם נשק חם. אני גדלתי בבת ים והיינו ביפו המון, בעיקר ברחוב יפת ובעיר העתיקה. כולם ידעו מה קורה ביפו, מי זה חאג' כחיל ומי אלה שניר...היום יש שמות אחרים אבל דבר לא השתנה. הדברת הפשע חייב לבוא תחילה מבנין הסראיה ביפו ומי שלא מבין רמזים, צריך לטהר קודם את המשטרה ורק אחר כך לטפל בפשע המאורגן, בסמים ובפרוטקשן (ומועדוני הימורים בסמטאות).
 

Emile Zola

New member
תארת בגדול בעיה כלל ארצית

לא משהו ייחודי ליפו. ולגבי המשטרה, מסכים איתך, וגם בזה מדובר בבעיה כלל ארצית.
 
למעלה