פיסגה אמביוולנטית - עדכון שבועי שכזה

  • פותח הנושא Soak
  • פורסם בתאריך

Soak

New member
פיסגה אמביוולנטית - עדכון שבועי שכזה

מכיוון שלא היה עדכון שבועי בשבוע שעבר, העדכון הנוכחי סוקר שבועיים בפורום:
מפגש פורום
בזמן הקרוב לא יהיה מפגש פורום "רגיל" עקב החלפת המקרן של רומן. הקולנוע הרגיל שלנו נמצא בשיפוצים. בין לבין אפשר לקבוע מפגשים ספונטניים בקולנוע, או אפילו אצל רומן אבל לא מפגש רשמי וגדול. אני מזכיר כי מפגשי הפורום פתוחים לכולם, חדשים וותיקים. נשמח להכיר חברים חדשים
עדכונים בפורום
לבקשת בונה האתר שלנו, עטלפוני, כל הביקורות מהשבועות האחרונים נכנסו לאותה קטגוריה במאמרים - פסח 2004. הן מצטרפות לביקורות שכבר היו שם מהתחרות של StayGOLD וישארו שם במשך כמה שבועות לשם הקלה על סידור הביקורות באתר. לאחר מכן הן יפוזרו לקטגוריות המתאימות.
הביקורות הבאות נכנסו למאמרי הפורום: - הביקורת של Magnifico על הסרט גבעת חלפון אינה עונה. - הביקורת של Boone על המיני-סדרה Taken. - הביקורת של עדי אשכנזי על המיני-סדרה אחים לנשק. - הביקורת של steve2 על סרטי נשק קטלני - 1,2,3,4. - הביקורת של dts על הסרט נערה עם עגיל פנינה.
הודעות חדשות בלוח:
לירון - למכירה חזרה לעתיד 2 ו3 בגירסה המתוקנת. הסרטים נמצאים בקופסת CD רגילה, חדשים לגמרי, ועטופים בניילון. מדובר בDVD-9 איכותי. 30 ש"ח לDVD.
לירון - למכירה העונה הרביעית והאחרונה של סידרת הרובוטריקים (TRANSFORMERS) המקורית שכולנו אהבנו. מדובר בעצם בשלושת הפרקים האחרונים שמתחברים לסרט שמסיים את הסידרה בסוף דרמטי ומדהים. מקורי, ZONE1 כחדש. מחיר מצחיק 35 ש"ח.
אהרון - למכירה הסרטים הבאים: 1. "ספרות זולה" (אזור 2, תרגום לאנגלית, ללא תוספות)- 40 שקלים. 2. "ג´קי בראון" (אזור 2, תרגום לאנגלית, ללא תוספות)-40 שקלים. 3."כלבי אשמורת: מהדורה מיוחדת"(אזור 1, ללא תרגום)- 60 שקלים. 4."רומן על אמת: גרסת הבמאי" (אזור 1, תרגום לאנגלית)-50 שקלים.
אורי בן יעקב - סרטים למכירה. סדרת יום שישי ה-13. סדרת סיוט ברחוב אלם. פרטים נוספים של המוכרים והקונים, טלפונים ואימייל, ניתן למצוא בלוחות הפורום בראש עמוד הפורום.
עדכוני מערכת ונהלים
כפי שבודאי שמתם לב בשבועות האחרונים נוכחותי בפורום הצטמצמה באופן משמעותי. אמנם דאגתי להיכנס לפורום מדי יום ולקרוא את כל ההודעות בו אבל ביחס לזמן שהייתי מקדיש לו בעבר זה מעט מאוד. יש לכך 2 סיבות עיקריות שהעיקרית והחשובה בהן היא מערכת יחסים רומנטית חדשה בחיי והסיבה השניה היא הלימודים אותם התחלתי ואותם אתחיל באופן משמעותי יותר בשנה הבאה. לצערי (הרב) מי שמצא את עצמו נדחק קצת לאחור הוא, באופן טבעי, הפורום. חשוב לי להדגיש שהפורום הזה על שלל חבריו חשוב לי מאוד. הפעילות שלי בו אולי תצטמצם אך היו בטוחים שאני אמשיך לקרוא את כל ההודעות מספר פעמים ביום, אשמור על הקשר שלי עם חברות ההפצה הישראליות וכמובן אדאג לכל הצד הניהולי של הפורום כבעבר. בכדי "לכסות" את הפורום מהצד הניהולי במשך רוב שעות היממה אני אזדקק לעזרה בדמות מנהל שותף שימונה לפורום עוד השבוע (בתקווה). משאב עיקרי בפורום בגזילת זמן פנוי הוא העדכון השבועי ובלית ברירה אני נאלץ לשנות אותו, לסנן ממנו את הדברים ה"נוחים" ולהשאיר בו את הדברים העיקריים והנחוצים בלבד, הם אלו אשר נמצאים בעדכון זה. אולי בעתיד נחזור למתכונת הישנה והמפורטת (הטובה יותר, זה ברור לי) אבל בינתיים העדכון יכלול את העדכונים החשובים והודעות המערכת ולו רק בכדי שאוכל להמשיך לכתוב אותו מדי שבוע. אני מתנצל על חוסר הנוחות ועל השינויים בפורום. הפורום נכנס עכשיו לתקופה אחרת בו הוא יתנהל באופן מעט שונה מאיך שהוא התנהל עד היום. אני מקווה שהוא ימשיך להיות בית חם לכולנו ואני יכול להבטיח לכם שכל עוד ימשיכו להוציא סרטים על גבי הפורמט הזה, יהיה לכולנו מקום טוב ברשת כדי לדבר על זה. מאור
 

קרמי

New member
../images/Emo7.gifסופה של תקופה?

אני מאוד שמח בשבילך ומבין אותך אך יחד עם זאת חושש ומקווה שרמת הפורום לא תרד. אני בטוח שתמנה מנהל אחראי (קרח?) שידאג לסנן הודעות ואני מקווה מאוד שאיכשהו תמצא כמה שיותר זמן בכדי להיכנס לפורום כי מנהל כמוך לא מוצאים בשוק.
 

Soak

New member
תודה../images/Emo24.gif והבהרה

אני מקווה שההודעה לא היתה "מדאיגה" מדיי. כפי שכתבתי אני כאן ואני נשאר כאן. הפורום ימשיך להיות פחות או יותר כפי שהוא היה בשבועות האחרונים, בין אם הרגשתם בשינוי ובין אם לא. מה שמשתנה זה הזמן אותו אוכל להקדיש לפורום, יותר ברמה של העדכונים השבועיים, הפרוייקטים ה"כבדים" או הריפרוש כל 5 דקות
. אבל בשביל אלו יהיה לכם מנהל שותף כדי להציק לו
.
 
קודם כל תודה רבה

וגם מזל טוב על מערכת היחסים ובהצלחה בלימודים או אולי מזל טוב על הלימודים ובהצלחה במערכת היחסים... טוב איך שתרצה.
 

yotamnav

New member
פעם ראשונה שאני קורא את הסיכום

איזה קטע! ממש מעניין ומשעשע
תודה על הסיכום ובהצלחה עם האהבה החדשה
חיבוקים ונשיקות יותם
 

רומן ט

New member
עדיין אחלה סיכום! ../images/Emo13.gif../images/Emo24.gif

אני בטוח שהמנהל השותף החדש לא יגיע לרמת ההשקעה שלך. (בזה הרגע איבדתי את חומיותי?) ואני מבטיח שלא רחוק היום ותוכלו לבוא למפגש רשמי בקולנוע סינרומן המחודש.
 
אני אמרתי את זה פעם???

אתה רציני? אני מתחיל להדאיג את עצמי. אני ממש ממש לא זוכר. כנראה שהגיל עושה את שלו
 

דון גל

New member
../images/Emo13.gif רומן: אתה תאבד את החום, כשאני

אאבד את החום, כי גם אני לא חושב שאף מנהל, לא משנה מי זה יהיה, יוכל להגיע לרמות ההשקעה של מאור. זה לא רק עניין של זמן או חשק או כוח: זה גישה, ולזה אין תחליף! מאור: אחלה עדכון, בהצלחה בהכל (X8
) ואני מקווה שהמנהל השותף החדש ימשיך להתיחס לדעות של החומים כמו שאתה עושה. הדון.
 

דון גל

New member
מה? בילבלת אותי. אני מניח שמאור

לא יתן לאף אחד לבטל לנו את החום, לא משנה מי יכנס לתפקיד... לא? הדון.
 

psychojr

New member
שיהיה בהצלחה

עם הלימודים ובעיקר עם מערכת היחסים
 
למעלה