פינת הפזמונים חוזרת

bister

New member
פינת הפזמונים חוזרת../images/Emo79.gif

טוב, אז היא מעולם לא היתה ממש קיימת או ממוסדת, אבל מי אמר שזה צריך להפריע? והפעם, ברוח אי הודאות שאופפת אותנו, הנה הקלאסיקה של גזוז בגרסה האקטואלית: רוני רוני, אתה אומר שהכל נגמר ואתה מצטער אבל יש לך מה לומר לפני שאתה עוזב נשמט מידי מילה אחת אזרוק לך רוני עוף מכאן. רוני, עוף מכאן השמש גם תזרח עלי כשאתה לא לידי רוני, עוף מכאן אני פשוט לא רוצה אותך איתי. רוני, בלעדיך יש לנו עתיד אפליג בין פרסומיך מובך מהספין לא רוצה כל ערב לקרוא איומים שאתה כבר עוזב צא לי מהחיים. רוני, עוף מכאן השמש גם תזרח עלי כשאתה לא לידי רוני, עוף מכאן אני פשוט לא רוצה אותך איתי. רוני, יש כרגע ריח של מילוט אנא תתן לריח להפוך למציאות. רוני, עוף מכאן השמש גם תזרח עלי כשאתה לא לידי רוני, עוף מכאן אני פשוט לא רוצה אותך איתי.
 

bister

New member
ובהמשך לאותה הרוח...

בהשראת הפרשה המקסימה של הטסת טבילי מחוף השנהב, בחינתו, התרשמות ממנו, ואז הגילוי שאין מה לעשות עם זה כי אין כסף לפלאפל, יכול להיות רק שיר אחד: אשליות להטיס זר לישראל לחשוב שאתה מיליונר אימון אחר הצהרים הזר מרשים בינתיים שמות זורמים כל יום הרקורד ממש חלום אך כשהם נוחתים אופס, אין מזומנים לא להחתים לעולם לא לסכם עם כולם רק הראש בעננים שחקנים במבחנים אשליות הם באים ממרחקים שחקנים מכל הנמלים אולי מפאריס או מרומא נחתים מראדונה אשליות, אשליות רבות אך רובן אינן מתקיימות שם אולי בחלומות האשליות היפות מתגשמות לא להחתים לעולם לא לסכם עם כולם רק הראש בעננים שחקנים במבחנים אשליות
 
גם אני רוצה!

ואם כבר גזוז, אז... כל היום בטלפונים, בלילות במועדונים, בשבילך כולם סבונים מה הדאווין שלך? מדברת על פיקאסו הגברים אצלך בלאסו, לא זוכרת מה זה יאסו, מה הדאווין שלך? מה הדאווין, מה הדאווין, מה דאווין שלך? את רוצה לטוס לבזל ובלונדון קצת להתגלגל, אין לך כסף לפלאפל מה הדאווין שלך? מה הדאווין, מה הדאווין, מה דאווין שלך? כולם עושים קצת רוח לא אין בזה בושה. אך מה שכאן בטוח, אצלך זה כבר סופה. מה הדאווין, מה הדאווין, מה הדאווין שלך ?
 
למעלה