פינת הסיסמה!

yyzz

New member
הסיסמא המנצחת

אני חושב שזאת הסיסמא שכל הנוער מסכים איתה: ט-ל-י נ-י-צ-ח-ו-ן והמבין יבין....
 
גיוסים!

החלטתי לפתוח תת-שרשור גם לנושא החשוב הזה. סיסמה ראשונה שעולה במוחי העייף כרגע: - רוצים נוער, נוער מרצ! (על משקל "רוצים שלום, שלום עכשיו!") בברכת מהפכת השינה הקרובה מתמיד, מאור.
 

DRYICE

New member
אהה, אם כבר רוצים לצעוק

נוער מרצ, אז הולכים לפי העיקרון KISS ופשוט צועקים :"נוער מרצ!" במשקל "היידה ביבי!" DRYICE
 

yyzz

New member
זה הזמן לג´ינגל!

למה להסתבך עם סיסמת "נוער מרצ"? זה הזמן להוציא ג´ינגל "נוער מרצ" שינוגן בכל פעילויות הנוער! ולא, אני לא מתכוון לג´ינגל של 99...
 

KurtWild

New member
יש לי רעיון שאפשר לפתח

אריק שפך לי שמן רותח, לתוך הבית פואד מרביצה לי, כל היום בכיתה שאלו איזה צבע יש לברזל... ורק אני אמרתי אדום
 
למעלה