פינת הסיסמה!

פינת הסיסמה!

בעקבות תלונה מוצדקת (לטעמי) על מחסור בסיסמאות וסיסמאות רלוונטיות להפגנות, עלה ברעיוני לפתוח בפורום את פינת הסיסמה, לכאן ישתרשרו סיסמאות שונות ומשונות ישנות וחדשות. לא מוצאת חן בעיניך סיסמה ששורשרה לכאן? רשום לה תגובה, הסבר מדוע היא לא מוצאת חן בעיניך ואולי אף יתפתח דיון בנושא... מטרת הפינה: ליצור מספר רב ככל האפשר של סיסמאות לכתיבה על שלטים ולצעיקה בהפגנות. =========== מספר הערות: *הסיסמאות יכולות להיות בכל הנושאים, אך לא לרשום באותה הודעה שתי סיסמאות מנושאים שונים, אנא תדאגו לחלק את הסיסמאות לפי נושאים, אנא כאשר אתם רושמים תגובה להודעה זו, דאגו כי הכותרת שלה תהיה נושא הסיסמה, סיסמאות על נושאים אשר כבר שורשרו לכאן רצוי לשרשר בהמשך להודעה הקודמת. *הפינה היא בפורום נוער מרצ, ולכן מיועדת לנוער מרצ, סיסמאות ימין לא יתקבלו כאן. *סיסמאות אשר אינן לשלטים אלא לצעיקה בהפגנות רצוי לכתוב את המנגינה שלהן ע"י נתינת סיסמה אחרת מוכרת בעלת אותה מנגינה. *במידה והמנגינה אינה מנגינה מוכרת, חובה (
) על הוגה הסיסמה להגיע להפגנה הבאה ולהדגים לנו את הסיסמה. זהו!
 
הנושא המדיני!

ובכן סיסמאות לצעקות: - די לכיבוש! די למלחמה! - לפרק ת´תותחים, לפנות ת´מתנחלים, לא רוצים למות לשווא לעשות שלום עכשיו! - פואד פואד יאללה יאללה צאו מעזה וראמללה! - פואד פואד, שר הביטחון, כמה משפחות (לחלופין יכול להיות בתים) הרסת היום - הכיבוש הזה הורג! - אין פתרון צבאי! - אחים, אחים צאו מהשטחים! אחים, אחים, שלום לא מפקירים! - ישראל פלשתין, שתי מדינות לשני עמים! - סגר שווה טרור להפסיק את המצור! - לא יורים לא בוכים מפסיקים ת´חיסולים! - הריסה שווה טרור לעצור את הדחפור! (על משקל: סגר=טרור) -one two three four we don´t want this bloody war, five six seven eight sit down and negotiate! - מפלגת העבודה - צאי מהממשלה! - שיר: אריק יכבוש את עזה ורפיח... - שיר: אריק כבש את עזה ורפיח... - שיר: רד אלינו אווירון... זהו לעכשיו.... עוד הצעות?
 
תוספות לנושא המדיני:

- אין כיבוש אין פיגועים, צאו עכשיו מהשטחים! - הריסות וחיסולים מגייסים עוד מתאבדים! - לא נמית ולא נמות בשירות ההתנחלות! - די למלחמת שלום ההתנחלויות! - לא ניתן יד למלחמת שולל! - פואד, פרס ושרון - צאו משכם ומחברון! - ממשלת הדמים, צאי מיד מהשטחים! - ישראל, פלשתין - שתי מדינות לשני עמים! - לא מביסים טרור בטרור! - חותמים עכשיו על הסכם קבע, שבים מיד לקווי ששים ושבע! - הסכם בין העמים - קץ מיד לדמים! זה מה שאני זוכר/מסוגל להמציא כרגע, אני מקווה שתשרשרו סיסמאות נוספות. בברכת "המהפכה כבר כאן, הצטרפו אליה!", מאור.
 
עוד תוספות לנושא המדיני

שיר - בואו אלינו נגמש"ים. עין תחת עין בסוף כולנו נהיה עיוורים. פואד, פואד אל תדאג, גם לך מקום בהאג. כסף לשכונות, ולא להתנחלויות. טוב השעור נגמר, אני אחשוב על עוד עד שאני אגיע הביתה.
 

DRYICE

New member
תיקונים

לעניות דעתי יש לשיר: אריק כובש, ולא לשיר אריק כבש או אריק יכבוש. וכן נדמה לי יותק קליט ויותר נכון: לא נמית ולא נמות על גבעת התנחלות. מאשר "בשירות ההתנחלות" אני אישית חושב שהסיסמאות היותר חזקות שלנו הם: "הריסות וחיסולים מגייסות עוד מתאבדים!" וכן אין פתרון צבאי. (דרוש לחן נורמאלי) חשוב ליצור סטנדרטיזציה, שכן כפי שכבר אנו רואים בשרשור קצר זה יש גרסאות שונות לאותם שירים וססמאות, וכאשר שני אנשים שרים בו זמנית גרסא טיפה שונה של אותה סיסמא/שיר זה לא יוצא טוב יש מה שנקרא התאבכות הורסת במקום בונה. DRYICE
 
ועוד כמה....

אין שלום, אין בטחון, אריק הוא כשלון. שרון,לבנון, אסון, שנמשיך? עוד שירים - שיר תקווה imagine all we all say is give peace a chance
 

The last 1

New member
די! זה נשמע כל כך אופנתי...

הססמאות האלה הן ממש ססמאות פוזה, אני רציני, במקום לצעוק תזבל הזה תעשו משהו אחר, בכל מקום שהייתי שצעקו תססמאות האלה הצועקים נראו קצת דפוקים. ושמתם לב שכאילו מפלגת העבודה זה הדבר שהכי מפריע לכם בעולם?! אולי במקום לצעוק ססמאות שאף פעם לא עוזרות תעשו משהו מועיל, תזמו מפגשים להדברות, תציבו דוכני הסברה... לצעוק "הריסות וחיסולים מגייסים עוד מתאבדים" זנ סוג של תמיכה בטרור, וזה בטוח לא מועיל ולא המסר שאתם רוצים להעביר. בהצלחה לכם, בכל מקרה
 

DRYICE

New member
ויש גם דברים חיוביים

במקום רק ססמאות שליליות: שיר לשלום עושה שלום במרומיו יעשה שלום סלאם DRYICE
 
איכ"ס וזב"ח!

(איכות סביבה וזכויות בעלי חיים!) נתחיל בזב"ח: -בשר זה רצח! -(על אותו משקל) ביצים (באותה מידה יכול להיות חלב, דבש וכדו´) זה סבל! -לפרק את המשחטות, לפנות ת´מדגרות, לא ביצים ולא חלב טבעונות מיד עכשיו! (על משקל לפרק ת´תותחים!) נמשיך באיכ"ס: -צחי (הנגבי) תריח! הרחוב מסריח! זהו לא זוכר יותר..... בההה!
 
גם כאן יש לי מה להוסיף...

אפגרייד של סיסמת זב"ח קיימת: - בשר זה רצח, הפסיקו את הטבח! ניסיתי להגות כמה סיסמאות איכ"ס, אבל כולן יצאו ממש גרועות. אולי יעלה לי משהו בהמשך היום. אני נוסע הביתה (עד עכשיו כתבתי מבית-הספר), אני אמשיך לכתוב סיסמאות לשאר הנושאים מהמחשב בבית יותר מאוחר. להתראות בקרוב! מאור.
 

tali_le

New member
בעיה...

למיטב ידעתי הנוער לא מתנגד לאכילת בשר או חלב או ביצים אלא מדבר על נושאים כמו ניסויים בבע"ח וכדומה אין מקום לססמאות כאלה (על אף היותן משעשעות ולעיתים יעילות לפעילים בנוער)
 
ברור....

לא כל הסיסמאות כאן הן בהכרח סיסמאות להפגנות נוער, כמו שאמרת זה יעיל לחלק מהפעילים בתנוער לכן רשמתי אותן...
 
הנושא החברתי!

(זמן רב שלא השתתפתי בהפגנות בנושא זה, לכן אני חלוד קצת, אשמח לעזרה!) - לטפל באבטלה! להציל את החברה! - כסף לעובדים ולא (אפשר גם לפני) (ל)תאגידים - לדאוג לרווחה ולא לרווחים! זהו לעכשיו!
 
תוספת

תהיתי אם כדאי להציע את הסיסמה הזו כסיסמה מדינית או כסיסמה חברתית, השיקול שהכריע הוא מספר הסיסמאות הקיימות עד עתה בכל אחד מהנושאים... הסיסמה היא: כסף לנכים ולא למתנחלים! מאור.
 

smile2life

New member
באותה מידה

כסף למובטלים\משפחות חד הוריות\נוער במצבי סיכון ולא למתנחלים. סיסמא ישימה כמעט לכל הפגנה ומשמרת
 
חופש (מ)דת!

- ישראל זה לא איראן! - עם אחד! גיוס אחד! כפי שאתם רואים הנושא חלש בהפגנות ולכן אפילו פעיל שטח ותיק שכמוני לא מצליח לזכור יותר משתי סיסמאות שאפשר לצעוק ומתנגנות יפה!
 

Roobie

New member
בקשר לסיסמא השנייה שלך

זה אומר גיוס אחד גם למשתמטים מסיבות פוליטיות, שגם יצטרכו לשאת בנטל ההגנה על המדינה, נכון?
 
גם לי יש..

יש ת´שיר של יהודה פוליקר נדמה לי יש את השורה " מי הבא בתור ומי בתור הבא" . ואלון מה שכתבת לגבי הגיוס עם אחד גיוס אחד תהיה קצת בעייה כי בנוער יש כמה פצפיסטית בנהם אני ואני לא אפגין למען גיוס לצבא להפך כמה שפחות אנשים משרתים יותר טוב *אל תהרגו אותי במיוחד אתה יובל8 ואתם בבית.. איזה כיף לכם אני בבצפר עד5
.. אני אחשוב על עוד ססמאות ביי בנתיים גלי
 
אני לא רוצה לפתוח את הדיון אבל....

גם אני לא אפגין עם הסיסמה עם אחד - גיוס אחד, לא אני לא פצפיסט, אני גם לא בהכרח סרבן מכל סוג, אבל אני פשוט לא מאמין בגיוס חובה לכו-ו-ו-לם... רשמתי את הסיסמה כי זו סיסמה שאפשר להשתמש בה בהפגנות, כמובן מי שלא מסכים איתה לא חייב להשתתף בהפגנה ו/או בסיסמה. בכל מקרה, לא לפתוח את הדיון על גיוס חובה בפינת הסיסמה!
 
למעלה