פילדלפיה לאן

88nothing

Active member
קצת מוקדם, אבל מ3-0 לא רואה אותם חוזרים מול בוסטון.
הפציעה של סימונס כמובן הרסה להם, מצד שני השילוב של הסגל לא עובד.
להמשיך עוד עונה באותו הקונספט יעלה להן מצד אחד הון בגלל מס המותרות, ומצד שני לא פותר את הבעיות הסגל שלהם.
אמביד והורפורד לא יכולים לשחק יחד.
הם חוסמים את הצבע לסימונס.
האריס יותר 4 בליגה של היום מאשר 3.

מכאן יש כמה אפשרויות:
1. לנסות להעביר את הורפורד , הבעיה שאין לו שוק, בטח לא תמורת משהו שיוסיף לפילי איכות.
2.להעביר את אמביד.
3.להעביר את סימונס תמורת רכז מנהל משחק שהוא גם סקורר, אבל זה עדין לא יפתור את הפקק מתחת לסלים.

הנה כמה הצעות:
טריידים על אמביד:
http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=yymu42xl

אוקלהומה תוסיף לפילי ולשיקאגו בחירת סיבוב 1 לכל אחת.

OKC: אמביד יוסיף סקורינג שחסר להם כלכך ויחד עם SGA וכריס פול ירכיב בסיס איכותי ביותר.

פילי: זאק לוין יכנס לחמישיה ליד סימונס וריצרדסון, כאשר טובאיוס יזוז ל4 והורפורד יפתח ב4. פילי גם יקבלו את וונדל קארטר שילמד מהורפורד וירש אותו בהמשך. התוספת של דורט היא נהדרת עבורם.

שיקאגו: סטיבן אדאמס מביא איתו תרבות עבודה, שחסרה להם. בזלי נראה טוב מאוד בבועה ורואי שהתקדם. הבעיה העיקרית של הסגל של שיקאגו היא החיסרון במנהיג כמו אדאמס(בן 25 סה"כ) , איתו הקבוצה תיהיה יציבה בהרבה ולמרקונן, ויט ודאן (אם ישאר) , תיהיה יכולת אמיתית להתקדם.

http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=yyurpw7m
פילי: תקבל בנוסף 4 בחירות סיבוב 1(3 השנה)
מבחינת פילי היא מתאימה את הסגל לכדורסל שך היום.

בוסטון: אייג' הוכיח שאין לו בעיה לעשות טריידים עם הקבוצות מולם מתמודד, הוא חסך נכסים כדי להביא את דייויס, לא עבד לו, אז לשים את היד על אמביד זה לא פחות טוב.

הורפורד:
http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y32kjrw9
פילי: לוקחים צ'אנס שבאטום יראה משהו, מקסימום הוא חוזה נגמר ענק. בריג'ס עוד יכול להתברר כלא נורא.

שארלוט: מביאים גבוה מוכח, בבחירה ה3 אם וייזמן ישאר, אפשר לעשות טרייד דאון אם ימצא מישהו שחם עליו ואם אדוארדס או בול ישארו ללכת על אחד מהם(ג'ורדן יבחר בבול זה כבר נושא אחר).

http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=trf6mgr
פילי תתן גם 2 בחירות סיבוב 2
האריסון בארנס ישלים מצויין את האריס בתור 3\4, הוא שומר טוב וסקורר לא רע עם ניסיון בקבוצה אלופה.

סקרמנטו: הורפורד יחפה על בגלי הגנתית ויוסיף ניסיון לקבוצה הצעירה בסקרמנטו.

סימונס:
אותו פשוט לא הייתי מעביר, הוא נראה טוב מידי ללא אמביד כדי לגעת בו בשלב הזה.
 

Rapgamer

Well-known member
בהתחלה כשהצעת טריידים על אמביד חשבתי לעצמי- אין מצב, זה הפרנצ'ייז פלייר, הוא האחרון שיזוז.
מצד שני כשאתה לוקח בחשבון שהוא bad fit לצד סימונס, bad fit לצד הורפורד, ובאופן כללי לא פיתח כימיה כמעט עם אף שחקן בסגל הנוכחי (לעומת רדיק למשל שהיה להם משחק two men טוב), יחד עם העובדה שערך הטרייד שלו לא נמוך כרגע (לעומת הורפורד למשל), אולי יש על מה לחשוב.

לא התחברתי לטריידים שהצעת ספציפית על אמביד, אני חושב שפילי צריכה לקבל centerpiece שהוא בעל ערך הרבה יותר גבוה מלאבין או קמבה. אפשר לחשוב על טרייד שבסיסו אמביד-טאונס. למה למינסוטה? אמביד שחקן טוב יותר. למה לפילדלפיה? טאונס סופר מוכשר, יעיל גם כשהוא רחוק יותר מהטבעת, יכול להיות התאמה טובה יותר וגם להתפתח לתקרה מאוד גבוהה. אולי מינסוטה תוסיף עוד איזה שחקן פרימטר או שניים.

הטרייד שהצעת על הורפורד לשארלוט לא רע. השאלה האם שארלוט תרצה לשלם כל כך הרבה כסף לשחקן שהערך העיקרי שלו הוא מנטורשיפ, כי הם יסיימו עמוק בלוטרי גם בעונה הבאה.

הורפורד תמורת בארנס גם הצעה מעניינת. הורפורד עדיין שחקן טוב יותר אבל אני במקום סקראמנטו בכל זאת מעדיף את השחקן היותר צעיר ובעמדה שיותר חסרה לי. בארנס היחיד שמשחק אצלם בפרימטר ויש לו סייז. בעמדות פנים יש להם כבר את באגלי, ג'יילס, ובייליצה שהוא סטרץ' 4.

לגבי סימונס, אני הייתי בודק את האופציה של בראדלי ביל. במיוחד אם מצליחים להיפטר מהורפורד ואז אולי יש בסיס לקבוצה שבנויה בצורה נכונה סביב אמביד.
 

88nothing

Active member
בהתחלה כשהצעת טריידים על אמביד חשבתי לעצמי- אין מצב, זה הפרנצ'ייז פלייר, הוא האחרון שיזוז.
מצד שני כשאתה לוקח בחשבון שהוא bad fit לצד סימונס, bad fit לצד הורפורד, ובאופן כללי לא פיתח כימיה כמעט עם אף שחקן בסגל הנוכחי (לעומת רדיק למשל שהיה להם משחק two men טוב), יחד עם העובדה שערך הטרייד שלו לא נמוך כרגע (לעומת הורפורד למשל), אולי יש על מה לחשוב.

לא התחברתי לטריידים שהצעת ספציפית על אמביד, אני חושב שפילי צריכה לקבל centerpiece שהוא בעל ערך הרבה יותר גבוה מלאבין או קמבה. אפשר לחשוב על טרייד שבסיסו אמביד-טאונס. למה למינסוטה? אמביד שחקן טוב יותר. למה לפילדלפיה? טאונס סופר מוכשר, יעיל גם כשהוא רחוק יותר מהטבעת, יכול להיות התאמה טובה יותר וגם להתפתח לתקרה מאוד גבוהה. אולי מינסוטה תוסיף עוד איזה שחקן פרימטר או שניים.

הטרייד שהצעת על הורפורד לשארלוט לא רע. השאלה האם שארלוט תרצה לשלם כל כך הרבה כסף לשחקן שהערך העיקרי שלו הוא מנטורשיפ, כי הם יסיימו עמוק בלוטרי גם בעונה הבאה.

הורפורד תמורת בארנס גם הצעה מעניינת. הורפורד עדיין שחקן טוב יותר אבל אני במקום סקראמנטו בכל זאת מעדיף את השחקן היותר צעיר ובעמדה שיותר חסרה לי. בארנס היחיד שמשחק אצלם בפרימטר ויש לו סייז. בעמדות פנים יש להם כבר את באגלי, ג'יילס, ובייליצה שהוא סטרץ' 4.

לגבי סימונס, אני הייתי בודק את האופציה של בראדלי ביל. במיוחד אם מצליחים להיפטר מהורפורד ואז אולי יש בסיס לקבוצה שבנויה בצורה נכונה סביב אמביד.

לא חושב שבנקודת הזמן הזאת יש שחקן שהוא סנטר פיס שניתן שהוא ניגושיבל, כל העיניין הוא להשיג 2 כאלה.
ספציפית לגבי טאונס, בדיוק הביאו לו את ראסל חברו, הם ויתרו גם על בחירת דראפט בשביל זה, אולי עוד שנתיים יהיה מה לדבר על טרייד עליו.

כמובן שצריך לראות איך הפלייאוף הזה יגמר, נניח אם טורונטו יודחו ויחליטו לבצע שינוי, נניח סביב סיאקם +דייויס על אמביד.
או מיאמי תמורת אדבאיו, הירו ואיגי.

להורפורד אין שוק, אתה מוזמן לעבור קבוצה קבוצה ותראה שאין כמעט אף אחת שהוא מתאים לה מבחינת צורך או טיימליין.
לשארלוט יש זמן, הורפורד לא מביא נצחונות בעצמו ולכן הוא יכול רק לתרום להם להתפתחות.
 

Rapgamer

Well-known member
בתור הנציג של מינסוטה, אני לוקח את אמביד על פני טאונס בלי לחשוב פעמיים. הצד של פילי יותר בעייתי בעיני.

לא חושב שמיאמי תרצה לזעזע בצורה כזאת את המערכת שלה, יש להם fit מעולה, בנוסף לכך שמצדה של פילדלפיה גם סימונס-אדבאיו זה לא השילוב הכי טוב.
טורונטו לדעתי תלך על זה פשוט כי אמביד ממש טוב בהשוואה לסיאקם, גם במקרה שלו הוא די דומה לסימונס ואני לא יודע אם הם ישתלבו טוב מבלי שאחד מהם משחק ב-C.

מסכים איתך שאין שוק להורפורד. הוא יקר, הוא מבוגר והוא משחק בעמדה עמוסה. עשו טעות גדולה איתו מתוך מחשבה על המצ'אפ מול מילווקי, בסוף יצאה להם קבוצה פשוט לא מספיק טובה.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
בתור הנציג של מינסוטה, אני לוקח את אמביד על פני טאונס בלי לחשוב פעמיים. הצד של פילי יותר בעייתי בעיני.

לא חושב שמיאמי תרצה לזעזע בצורה כזאת את המערכת שלה, יש להם fit מעולה, בנוסף לכך שמצדה של פילדלפיה גם סימונס-אדבאיו זה לא השילוב הכי טוב.
טורונטו לדעתי תלך על זה פשוט כי אמביד ממש טוב בהשוואה לסיאקם, גם במקרה שלו הוא די דומה לסימונס ואני לא יודע אם הם ישתלבו טוב מבלי שאחד מהם משחק ב-C.

מסכים איתך שאין שוק להורפורד. הוא יקר, הוא מבוגר והוא משחק בעמדה עמוסה. עשו טעות גדולה איתו מתוך מחשבה על המצ'אפ מול מילווקי, בסוף יצאה להם קבוצה פשוט לא מספיק טובה.

הפתעת אותי
למה אתה לוקח את אמביד על טאונס?
 

Rapgamer

Well-known member
אמביד עוגן הגנתי הרבה יותר טוב. שזה הצד הבעייתי אצלנו במשך הרבה מאוד שנים.
טריו של ראסל-אדוארדס-אמביד יחד עם עוד כמה שחקני פרימטר שצפויים להמשיך להתפתח (אוקוגי, קולבר) לדעתי יכול להיות בסיס טוב בשני צדי המגרש.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
הסיקסרס מפטרים את ברט באון וזה מגיע זמן קצר אחרי שאמביד רמז על כך שהוא לא חוזר לפילדלפיה.

טיירון לו מועמד 🤷
 

88nothing

Active member
כאילו ברט בראון היה הבעיה שלהם...
הם צריכים חריש רציני בסגל.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
כאילו ברט בראון היה הבעיה שלהם...
הם צריכים חריש רציני בסגל.

אם הם רוצים להשאיר את אמביד, בראון צריך ללכת.
ובכל מקרה, כשקבוצה נכשלת המאמן תמיד יהיה הראשון שמשלם את המחיר.
 
לפני הכל חייב לציין שאני אשמח אם הפרויקט ה"מפואר" של סם הינקי יגמר ככה. מצטער, כאוהדי כדורסל מגיע לנו יותר מקבוצת טנקניג מטורפת של 6 עונות, ובטח שלא מגיע לנו שזה יהפוך לסוג של סטנדרט.
הטעות הגדולה היתה הורפורד, כמו שכתבת. יקר מדי בקבוצה שגם ככה היא גבוהה מאד. גם המגבלה של סימונס עם הקליעה מרחוק לא עובדת לטובתם. כאילו הם לא בנויים לכדורסל של היום.
מצד שני - אחרי שהשקעת 6 שנות בזיון, אתה כבר די מחוייב למה שבנית. אני לא חושב שנראה שינויים גדולים אלא אם ימצאו טרייד להורפורד. עקרונית גם את האריס אפשר להעביר תמורת מישהו שיתאים יותר (סמול עם ידית, אני מניח).
 

Rapgamer

Well-known member
מסכים לגמרי, שמח לאיד של הסיקסרס. לפני שנתיים זה היה נראה לא סביר שיתקעו כקבוצת סיבוב ראשון-שני. מאז עשו טעויות בהנהלה ונראה שתקועים חזק עם חוזים מפלצתיים לשחקנים לא מספיק טובים/מתאימים.
 
החוזה להורפורד לא היה מובן. יש יגידו שגם החוזה לטובאייס, אבל אני לא יודע, לא יכול להספיד אותו.
ברט בראון מועמד לשיקאגו [עבד בפילי עם הג'נרל מנג'ר החדש של הבולס]. אפילו שנכשל, אולי זה יהיה מינוי טוב להביא מאמן עם ניסיון בינלאומי וכמה עונות פלייאוף ברקורד. אם לא, אני מציע את אברם גרנט.
 
למעלה