"פייסבוק או הו הו" הגיע לערוץ 2

ליטליקSD

New member
"פייסבוק או הו הו" הגיע לערוץ 2


ההורים בסדנא, אני מסדרת את הבית, הטיוי פתוחה ומה אני רואה שיהיה אחרי הפרסומות, במהדורה של שש? סן מארינו!
חבל שהם נזכרו דווקא כשככל הנראה חלקים בשיר יוחלפו, והתחרות השנה מלאה בשירים מעולים (לעניות טעמי) ואין ממש צורך לחפש את השטויות של סן מרינו, מונטנגרו וכד' כדי להגחיך אותה.

אל תפספסו בין כל הדיווחים על הטרגדיה מטולוז
 

python 4

New member
גם את רוסיה הראו בערוץ 2

אתמול, ב- "ארץ נהדרת", שמו קטע מהשיר ואז אמרו שזה איחוד של להקת סקסטה


אין מה לעשות - אלה פני האירוויזיון. אני תוהה מתי תהיה כתבה בחדשות 2 שבה יראו את שבדיה ויגידו - הנה, שיר יפה הולך להשתתף השנה באירוויזיון.
 

טליה ג

New member
נקווה שלא שיר נוסף של זיגל

לפי מה שכתוב בכתבה הנ"ל, זיגל נעלב על זה שניסו במכוון להכשיל את השיר שלו, ואני מקווה שהוא נעלב ולא יגיש שיר אחר. אני לא יודעת מה הסיכוי שיצליחו לכתוב שיר חדש תוך 3 ימים בקושי, ולמי מתכוונים לפנות, אבל אני מקווה מאוד שמזיגל נפטרנו!
 
משהו אחר הרטיח אותי בידיעת חדשות....

... המגישה פרגנה לזה ואמרה "שיר נחמד" ואלעד זהר (החזאי) רקד או משהו מאחרוי הקלעים. טליושקה, את קולטת שזו היא התפפיסה הישראלית לאירוויזיון. הציבור עצמו הוא הבעיה, לא רשות השידור שהפנימה מה "לא אירוויזיו"ן. זה אותו ציבור שהרצה לשלוח את עידית הלוי לאירוויזיון שנה שעברה (אחד השירים הבודדים בקדם אשתקד בהיה גרוע משל דנה שהיעה שניה בטלמסר). זה ציבור שבכלל חושב בצורה מיושנת, במיוחד כשמדובר באירוויזיון. להם השיר facebook נשמע מקפיץ ומגניב. כל התפיסה הישראלית בעייתית , בין היתר מכיוון שהאירוויזיון לא זוכה פה לשום רייטינג.

ישר הזכיר לי איך ב-2008 תפסתי טרמפ לקדם באוטובוס של היחידה של בעז, ועמדתי מקדימה והתחננתי מהם " תצביעו מהלב, לא אסטרטגית, אל תנסו לקלוע לטעם האירופאי, תצביעו לשיר שאתם אוהבים", אבל ישר החיילים התווכחו איתי ואמרו שהם חייבים להתחשב במה יילך באירופה, והנסיעה מהצומת לאולפן יחסית קצרה, אז לא היה לי זמן להסביר להם מדוע חשוב ללכת עם הלב ולא אסטרטגיה שגוייה

המדינה חושבת בצורה פרימיטיבית. זה בא כנראה בכל דבר.
 

טליה ג

New member
נכון, הציבור הישראלי חושב בצורה מקובעת

ורואים את זה גם אצל אנשים צעירים שבמקרה הטוב נולדו 10 שנים אחרי "הללויה" ולא הכירו את "תור הזהב" של ישראל באירוויזיון. גם מי שלא חושב שצריך לשלוח שיר עם מסר חשוב לעולם, עדיין חושב על האירוויזיון כעל תחרות ייצוגית שבה צריך לשלוח שיר המתאים למעמד ושיקלע לטעם האירופאי. כך למשל רוב הישראלים פרגנו מכל הלב לשירי מימון גם לאחר זכייתה בקדם, כי היא שרה בלדה עוצמתית ונתנה הופעה אלגנטית שמתאימה לגודל המעמד, לעומת זאת התקשו לפרגן לטיפקס או לאיזבו ה"פרועים", או אפילו להראל סקעת, שהשיר שלו היה אמנם מאוד אלגנטי ו"ממלכתי" אבל לא מספיק בומבסטי כפי שהמעמד מחייב.

לגבי עידית הלוי, אני די משוכנעת שהיא זכתה בטלווטינג מפני שהיא עשתה לעצמה יחסי ציבור ודאגה לגייס המון חברים ומשפחה שיצביעו עבורה. מכיוון שגם ככה הרייטינג של הקדם היה נמוך מאוד ומספר המצביעים היה זעום, הקולות שקיבלה עידית הלוי קיבלו משקל גבוה. זה דומה מאוד לניקוד הגבוה שבוסניה מקבלת מאוסטריה, סרביה מקבלת משווייץ, טורקיה מקבלת מגרמניה או ארמניה מקבלת מצרפת. כשאחוז נמוך מהציבור מצביע, קולות המהגרים שמתגייסים בהמוניהם להצביע לארץ מוצאם מקבלים משקל גבוה בהצבעה!

ולעניין סן מרינו, זה אכן עצוב ופתטי שהמגישים חשבו שזה שיר נחמד בעל סיכויים, ולא קלטו כמה שזה נלעג! צורת המחשבה שלהם היא בדיוק כמו של ראלף זיגל ושותפיו לכתיבת הטקסט, שחשבו ששיר על פייסבוק זה משהו מאוד מגניב וצועד ברוח הזמן, מבלי לקלוט כמה שהם פאתטיים!
 

ליטליקSD

New member
חחחחחחחחחחחחח זה היה הרגע!

הם הרגו אותי!
"לדעתי זה שיר חמוד מאוד עם סיכוי לא רע בכלל"
"אני רואה את |מי החזאי של ערוץ 2?| מפזז שם מאחורה"
ותרגמו את השורה על הסייבר סקס ל"רוצה לשחק במחשב שוב?"


אין, המדינה הזאת חיה בללנד של לפני 20 שנה!
הם אפילו לא מבררים כראוי לפני פרסום!
א. השיר כנראה יוחלף או ישונה. ובצדק.
ב. זה אחד הגרועים אם לא ההכי גרוע השנה, אז איזה "חמוד מאוד" ו"סיכוי לא רע"?
ג. סייבר סקס זה לא משחק מחשב ממש ואם אין יכולת לתרגם בגלל צנזורה עדיף לא לתרגם בכלל!
 
אוויש, עכשיו אני רואה את הודעתך...

....(הגעתי הביתה לפני מספר דקות והייתי חייב להגיב מיד למה שראיתי החדשות על השיר, שזה בדיוק מה שאת כתבת)
 
"נסיכות"
נסיכות
, אלו מפגרים....

...סאן מרינו מחזיקה בתואר "הרפובליקה הותיקה ביותק בעולם" (אני חושב שמאז שנת 301 לספירה (משהו כזה)

אני מעתיק מהכתבה :
rumours have circulated as to whether the principality would simply change the lyrics of their entry
 
אללי, לפתע השיר היה נשמע לי נחמד


ידעתי שלא הייתי צריך לאכול חומוס בצהריים
 
למעלה