פיטורין וקיצוצים,זאת הסוגיה העומדת

  • פותח הנושא psa
  • פורסם בתאריך

psa

New member
פיטורין וקיצוצים,זאת הסוגיה העומדת

כעת על הפרק וברגע זה בחדשות!!!! עד מתי???.
 

ת ב נ

New member
או , מקווה שעל דברים כאלה ואחרים

נדבר, כי אני ניכנסתי לפורום של מורים בתפוז ולא כל כך התחברתי אליו מהרבה סיבות , ( בלי להעביר ביקורת) מקווה שפה אוכל להתבטא יותר .
 

psa

New member
תבנ , רוב הנכנסים לפורום המורים

מתחברים ונהנים , תכנסי שוב ותראי שמאוד נחמד שם.אקבל אותך ותוכלי להשתלב. נכנסתי לכאן רק כדי לעורר את הסוגיה הבוערת , ישירות למשרד החינוך. אך , כנראה זה נושא שלא נוגע לרבים:פיטורי מורים. לפי ההתרשמות שלי, ייתכן ואני טועה, הפורום הזה לא מיוצג ע"י משרד החינוך ישירות (באמת מבלי לזלזל במנהלים הנוכחים...). אך חשוב שאנשים ממשרד החינוך -"יקשיבו "לנו יותר מה יש לנו להגיד. ת ב נ ,ברכות ותכנסי שוב לפורום מורים , כי שם תקבלי מענה לרוב הנושאים הקשורים לבית-הספר.
 

Phlawless

New member
../images/Emo20.gifברוכה הבאה לפורום

הפורום מנוהל ע"י תלמידה במערכת וע"י מורה במערכת... לכן היא מיוצגת ע"י אנשים הנמצאים במערכת עצמה (הכל אודותינו תוכלי לקרוא במכתב מנהל) אמנם אני לא אישיות ממשרד החינוך היכולה לשנות באופן מיידי אך אני חושבת שהפורום בהחלט יכול להתפתח ולהביא לשינוי מסוים. ההבדל בין פורום "מערכת החינוך" לבין פורום "מורים" הוא קהל היעד והנושאים הקשורים למערכת עצמה (שהיא כוללת גם מורים אך לא בהכרח). אשמח לראות אותך ומורים אחרים בפורום גל
 

psa

New member
גל,../images/Emo51.gifכפי שכתבתי ,כל הכבוד לך גל

ולשיקוגאית. אך , חשוב היה שמשרד החינוך יהיה יותר קשוב לדבריהם של המורים ,תלמידים. ש"ירדו קצת לעם".... בהצלחה
 
וזו נק´ כ"כ רגישה

גם כי אני סטודנטית להוראה, שלא יודעת מה יהיה בתום הלימודים עם התואר ולמה זה ישמש לה, וגם כי כאמא לתלמידים יודעת שהקיצוץ הזה כל-כך יכביד על התלמידים... סגירת כיתות וחיבור של כיתות פשוט צורם לי...איך יוכלו ללמוד באמת ולהפנים עם מס´ כזה רב? איך תוכל המורה ללמד ולהתייחס לתלמידים כשמולה מס´ רב של פרצופים? איך? איך? איך?
 

psa

New member
לורה , נגעת בדיוק באחת הבעיות

שהפיטורין והקיצוצים יגרמו וכבר גרמו. מצד אחד מדברים על חינוך ולמידה איכותית ומצד שני ...הכיצד ? מורה יכול להיות המסור ביותר ,אך מוסיפים לו קשיים אין סוף...
 
למעלה