פיטורים מעבודה

צוצי11

New member
פיטורים מעבודה

אני עובדת של חברת הדואר בישראל כשנתיים ועשרה חודשים, לפני כשבועיים נשדדתי בעת העבודה באיומי אקדח ונלקחו ממני 28,400 ש"ח. הנוהל שלנו הוא שמותר לנו להחזיר עד 10,000 ש"ח בקופה, והיו לי יותר מכיוון שהיה זה יום של תשלומים ומשכורות. עם זאת אני יודעת שפעלתי שלא כראוי בכך שהחזקתי סכום כסף שכזה. כעת בעבודה הודיעו לי על הפסקת עבודתי 'למען יראו וייראו',או שאשלם את 18,000 השקלים בפריסת תשלומים ( 10,000 הנותרים הינם מבוטחים). אני רוצה לדעת האם זה חוקי ותקין מה שנעשה לי. ןבנוסף אני רוצה לדעת האם, במידה ואכן אפוטר לאלתר, האם מגיעים לי פיצויים על אף שחרגתי מנהלי הבטיחות של עבודתי, וכמה זמן אני רשאית לחתום על אבטלה. תודה
 

מדון

New member
לדעתי זה אסור אבל יש לבדוק את החוזה

ע"י עו"ד המבין בדיני עבודה וחוזים (יכול להיות שהחוזה לא חוקי ?)
 
למעלה