פיטורים מעבודה
אני עובדת של חברת הדואר בישראל כשנתיים ועשרה חודשים, לפני כשבועיים נשדדתי בעת העבודה באיומי אקדח ונלקחו ממני 28,400 ש"ח. הנוהל שלנו הוא שמותר לנו להחזיר עד 10,000 ש"ח בקופה, והיו לי יותר מכיוון שהיה זה יום של תשלומים ומשכורות. עם זאת אני יודעת שפעלתי שלא כראוי בכך שהחזקתי סכום כסף שכזה. כעת בעבודה הודיעו לי על הפסקת עבודתי 'למען יראו וייראו',או שאשלם את 18,000 השקלים בפריסת תשלומים ( 10,000 הנותרים הינם מבוטחים). אני רוצה לדעת האם זה חוקי ותקין מה שנעשה לי. ןבנוסף אני רוצה לדעת האם, במידה ואכן אפוטר לאלתר, האם מגיעים לי פיצויים על אף שחרגתי מנהלי הבטיחות של עבודתי, וכמה זמן אני רשאית לחתום על אבטלה. תודה
אני עובדת של חברת הדואר בישראל כשנתיים ועשרה חודשים, לפני כשבועיים נשדדתי בעת העבודה באיומי אקדח ונלקחו ממני 28,400 ש"ח. הנוהל שלנו הוא שמותר לנו להחזיר עד 10,000 ש"ח בקופה, והיו לי יותר מכיוון שהיה זה יום של תשלומים ומשכורות. עם זאת אני יודעת שפעלתי שלא כראוי בכך שהחזקתי סכום כסף שכזה. כעת בעבודה הודיעו לי על הפסקת עבודתי 'למען יראו וייראו',או שאשלם את 18,000 השקלים בפריסת תשלומים ( 10,000 הנותרים הינם מבוטחים). אני רוצה לדעת האם זה חוקי ותקין מה שנעשה לי. ןבנוסף אני רוצה לדעת האם, במידה ואכן אפוטר לאלתר, האם מגיעים לי פיצויים על אף שחרגתי מנהלי הבטיחות של עבודתי, וכמה זמן אני רשאית לחתום על אבטלה. תודה