פיטורים בגיל 48

מתוקית99

New member
פיטורים בגיל 48

שלום,

פוטרתי מעבודתי לאחר 4 שנות עבודה.

אני בת 48, הייתי מזכירה 18 שנה, אני לא מצליחה למצוא עבודה במזכירות היות ומקצוע זה מאד שודרג לאחרונה,
יש דרישה גבוהה לאנגלית שפת אם, שיווקיות והנהלת חשבונות.

מה הסיכוי שלי למצוא עבודה בגיל כזה?
 
תשובה

כיום בהחלט יש משרות שמתכוונות לגילאים כאלו, פשוט צריך להתמיד, לחפש
ולגשת לריאיונות (עצה- בקורות החיים שלך צייני את גילך, למרות שיש חוק שלא חייב לעשות כך).
 
למעלה