פיגוע בת"א בתחנה הישנה ... פיגוע כפול נו מה יגידו הדתיים "הכל מפני שלא צמו..." יהי זכרם ברוך
ס סאנשיינס New member 18/7/02 #1 פיגוע בת"א../images/Emo59.gif בתחנה הישנה ... פיגוע כפול נו מה יגידו הדתיים "הכל מפני שלא צמו..." יהי זכרם ברוך
פיגוע בת"א../images/Emo59.gif בתחנה הישנה ... פיגוע כפול נו מה יגידו הדתיים "הכל מפני שלא צמו..." יהי זכרם ברוך
N NYboy New member 18/7/02 #2 ../images/Emo16.gif../images/Emo16.gifיהי זכרם ברוך במקרה הפקח רשם דו"ח ואח"כ ידוע.....
M MARMELAD New member 18/7/02 #4 איזה בושות של פיגוע עוד פיגוע שמתים בו עובדים זרים... אנשים שסתם נגררו למדינה בשביל כסף ומתו בגלל פוליטיקה... יהי זכרם ברוך
איזה בושות של פיגוע עוד פיגוע שמתים בו עובדים זרים... אנשים שסתם נגררו למדינה בשביל כסף ומתו בגלל פוליטיקה... יהי זכרם ברוך
M maxima ושמנה@ New member 18/7/02 #6 אני ממש לא חושבת שזה מה שיגידו! ויש שם גם אזרח ישראלי אחד....והם...כמו כולם, לא רומנים! וישראלים שיגידו דבר כזה........לא יכולה לכתוב אפילו מה הייתי עושה להם.
אני ממש לא חושבת שזה מה שיגידו! ויש שם גם אזרח ישראלי אחד....והם...כמו כולם, לא רומנים! וישראלים שיגידו דבר כזה........לא יכולה לכתוב אפילו מה הייתי עושה להם.
ת תמי21 New member 18/7/02 #8 ../images/Emo16.gifזה פשוט נורא........... פשוט נורא לראות את התמונות והישדורים המיוחדים שמשדרים לנו פה באמריקה את כל התמונות המזעזעות .....המספרים של ההרוגים .............קשה........קשה..........יהי זכרם ברוך תמי21
../images/Emo16.gifזה פשוט נורא........... פשוט נורא לראות את התמונות והישדורים המיוחדים שמשדרים לנו פה באמריקה את כל התמונות המזעזעות .....המספרים של ההרוגים .............קשה........קשה..........יהי זכרם ברוך תמי21