פיגוע בת"א

פיגוע בת"א../images/Emo59.gif

בתחנה הישנה ... פיגוע כפול נו מה יגידו הדתיים "הכל מפני שלא צמו..." יהי זכרם ברוך
 

MARMELAD

New member
איזה בושות של פיגוע

עוד פיגוע שמתים בו עובדים זרים... אנשים שסתם נגררו למדינה בשביל כסף ומתו בגלל פוליטיקה... יהי זכרם ברוך
 

eli21us

New member
ומה יגידו הישראלים סאנשיינס ?

איזה כיף רק רומנים
 
אני ממש לא חושבת שזה מה שיגידו!

ויש שם גם אזרח ישראלי אחד....והם...כמו כולם, לא רומנים! וישראלים שיגידו דבר כזה........לא יכולה לכתוב אפילו מה הייתי עושה להם.
 

תמי21

New member
../images/Emo16.gifזה פשוט נורא...........

פשוט נורא לראות את התמונות והישדורים המיוחדים שמשדרים לנו פה באמריקה את כל התמונות המזעזעות .....המספרים של ההרוגים .............קשה........קשה..........יהי זכרם ברוך תמי21
 
למעלה