עמרי (ולא סגן)
New member
פיגוע במכבים !!!!!!!!!
במחסום לפני מכבים-רעות התפוצצה לפני כשעה מכונית תופת !! אנשי סניף מודעין ופרישמן להתפקד!!!!!! סתיו בסדר ! ואני מקווה שכך גם השאר ! ללילה שקט יותר עמרי
במחסום לפני מכבים-רעות התפוצצה לפני כשעה מכונית תופת !! אנשי סניף מודעין ופרישמן להתפקד!!!!!! סתיו בסדר ! ואני מקווה שכך גם השאר ! ללילה שקט יותר עמרי