פיגוע במכבים !!!!!!!!!

פיגוע במכבים !!!!!!!!!

במחסום לפני מכבים-רעות התפוצצה לפני כשעה מכונית תופת !! אנשי סניף מודעין ופרישמן להתפקד!!!!!! סתיו בסדר ! ואני מקווה שכך גם השאר ! ללילה שקט יותר עמרי
 

tali_le

New member
בואו נירגע

יש שני פצועים - שניהם חיילי מג"ב... כולם בסדר....
 

א.א.אפל

New member
הבהרה בקשר לפיגוע

הפיגוע היה במחסום של הצבא, על כביש 443, בן שמן-ירושלים. לא מדובר בכביש מכבים-רעות (הנקרא באופן רשמי "דרך נוף-הרים") ולכן, ניב, לא מדובר באותו אחד עם פנס בכניסה לישוב. לסניף מודיעין שלום.
 
למעלה