הבוקר הקפצתי את הבת שלי לתל אביב
הבוקר הקפצתי את הבת שלנו לתל אביב, ובדרך היא אמרה לי "אמא עד מתי תציעי לי טרמפ לתל אביב, אני יכולה לעלות על אוטובוס, מתי כבר תרגעי?" ואז אמרתי לי שיש לי הרגשה, שהשקט שהיה זה השקט לפני הסערה, וכי הם רוצים שנרגיש שוב תחושה של ביטחון, ואז שוב יפגעו בנו, אין מנוחה אין מקום בעולם שבו אדם צריך לחיות כמו שאנחנו חיים, מתי כבר כל זה יפסק? לאלוהים פתרונים אבל אנחנו חייבים להיות חזקים אחד בשביל השני גילית