אני אספר לך בקצרה...
היינו שם בחתונה וכשהגענו הביתה המכנס של חבר שלי התכסה ב``תחת`` בצבע ירוק התברר כי הם צבעו כמה ימים לפני את הכסאות שעדיין לא התייבשו המכנס כמובן הלך לפח והתברר שלעוד כמה אנשים זה קרה גם לאבא של החתן בקיצור חוץ מהאוכל שהיה נחמד - ופיטריות היו מעולות התאכזבנו