פטריות שמפניון

תוכי

New member
פטריות שמפניון

לפני חודש אכלתי באירוע במקום שנקרא תפצית בהרצליה פטריות מוקפצות עם בצל והיה ממש נהדר אולי למישהי/ו יש משהו דומה אשמח לקבל תגובות מזהבית
 

droli

New member
לפני שהלורד שלנו - השריף המקומי

ישים לב - היית בתצפית כמדומני נכון?
 

droli

New member
לפני משהו כמו 1000 שנים טוב בסדר

לפני 7 שנים חגגתי שם בריתה לבתי הבכורה, רק ורק בגלל שהיה שם אוכל מדהים. אני מבינה שעכשיו הכל השתנה...
 

תוכי

New member
אני אספר לך בקצרה...

היינו שם בחתונה וכשהגענו הביתה המכנס של חבר שלי התכסה ב``תחת`` בצבע ירוק התברר כי הם צבעו כמה ימים לפני את הכסאות שעדיין לא התייבשו המכנס כמובן הלך לפח והתברר שלעוד כמה אנשים זה קרה גם לאבא של החתן בקיצור חוץ מהאוכל שהיה נחמד - ופיטריות היו מעולות התאכזבנו
 
למעלה