פחד-אדישות.

  • פותח הנושא R_R
  • פורסם בתאריך

R_R

New member
פחד-אדישות.

אבא שלי הלך לניחום אבלים אצל משפחת זר שבנם גלעד נרצח ע``י ערבים ביום שלישי שעבר. בין האנשים דיברו אבא שלי זוכר הכי טוב את מה שהגר זר,אלמנה אמרה ``כל עוד לא כל אישה פלשתינאית תפחד כשבעלה הולך לעבודה שהוא לא יחזור הבייתה, אנחנו עושים משהו לא בסדר``. עברו ככבר תשעה חודשים (שמתם לב שעבר כל כך הברה זמן) ויותר מאה הרוגים שלא לדבר על מאות הפצועים (חלקם עדין בבית חולים למרות שנפעו לפני חודשים). אנחנו התרגלנו כבר למצב, אנחנו כמעט אדישים. אם לפני שנה אחרי פסגת קמפ דיויד היו כמה פיגועי ירי וזריקות אבנים אלו היו הכותרות הראשיות. היום ירי על כבישים זה כבר בדיווחי תנועה אם אין פצועים (``כביש המנהרות חסום בגלל יריות. מחלף קסם עד מחלף מורשה פקוק בגלל...``) , אם יש פצועים זה הכותרת השלישית בחדשות השעה, שעתיים אחרי היריות גג שלוש, ואם יש הרטגים רק אז זה מגיע לכותרות. אחרי אסון ורסאי השאלה הראשונה בחדשות ערוץ 2 הייתה ``יש חשד שזה פיגוע?`` והתשובה ``זה כנראה תקלה בבבניה אבל המשטרה גם בודקת בכיוון של פיגוע``, איפה עוד בעולם שמעתם דבר כזה? אחרי הפיגוע בנתניה שאלו כולם בחדשות ``השומר ראה אדם מחנה רכב ליד תחנת ההסעות, למה לא חשד בו?`` סליחה ממתי לחנות רכב זה עברה פלילית, למה הוא היה צריך לחשוד בבן-אדם שהחנה רכב והתרחק ממנו?
 

chava1

New member
אדישות....

השבוע הלכתי לקניון(כאחד האדם) אם אבא שלי (אכן כן) בקיצור לאבא שלי יש אקדח שהוא הולך איתו תמיד ובכניסה לקניון בדקו את התיק שלי (את כל התאים...) ולאקדח שלו אפילו לא שמו לב!!! עכשיו בא נשנה את הסיטואטציה באב וביתו למחבל רצחני שאין לו בעיה להיכנס לקניון עם אקדח!!!!!! קחו זאת לתשומת ליבכם חוה נ.ב- מדובר ביום חמישי ועל הקניון הגדול בפ``ת ובמרכז ירקונים...
 
למעלה