פו הדב

ענתבר

New member
פו הדב

התחלתי בהכנת עוגת יום ההולדת של בני (בן 4). והנושא הפעם "טיגר וחבריו" (כל ילד ואהבותיו). הגוף של טיגר
 

ענתבר

New member
טיגר - הכוכב!!!

במהלך העבודה קצת שכחתי מהמצלמה אז לא ממש מפורט. את הפסים של טיגר אשלים היום.
 

ענתבר

New member
ראש

בפה יש לו נייר אותו אוציא לאחר שהבצק ייתיבש כדי שלא ייסגר.
 

גילא

New member
ענתבר איזה כשרון.

איסה דיוק, ממש מקצועי תענוג להתבונן בעוגות שלך. גילה
 

ענתבר

New member
תודה, אבל

אני עושה הכל במסגרת השעורים עם המורה כך שאני מתלמדת כמוכן. אין פה כשרון!!! בתמונות אלה אני מנסה להעביר לכן קצת ממה שאני לומדת כדי שתרוויחו גם אתן.
 
למעלה